یادداشت
گفتگو و گزارش

نقدی بر اظهارات اخیر «نادر منتظریان»

برادر شما باید پاسخ گوی این همه مشکلات باشید نه مطالبه گر؟! زیرا همیشه یا خود در میدان مسابقه بازی می کردید یا هم بازی دیگران را تخریب می کردید! آری شما باید پاسخ دهید زیرا عامل اصلی توسعه نامتوازن استان نوع تفکر تندروی شما و هم فکرانتان بوده و هست

نقدی بر اظهارات اخیر  «نادر منتظریان»

اَفتونیوز| اخیرا نادر منتظریان در نشست با جامعه سلامت مباحثی را مطرح کرد که یکی از مخاطبان اَفتونیوز در واکنش به این مطالب یادداشتی را برای این پایگاه خبری ارسال کرد، در این مطلب آمده است:   برادر شما باید پاسخ گوی این همه مشکلات باشید نه مطالبه گر؟! زیرا همیشه یا خود در میدان مسابقه بازی می کردید یا هم بازی دیگران را تخریب می کردید! آری شما باید پاسخ دهید زیرا عامل اصلی توسعه نامتوازن استان نوع تفکر تندروی شما و هم فکرانتان بوده و هست.

وی اظهار داشت:  امروز شایستگان در راس امور نیستند؟ یک سئوال اساسی از این برادر محترم؟ آیا "دیروز "که ایشان و هم قطاران اش در قدرت بودند شایستگان در راس امور بودند ؟ (قضاوت با مردم)

آیا شماها فرصت داده اید، جوانان خلاق، با انگیزه، نخبه، علمی واهل طرح و برنامه و...مدیریت استان و شهرستان را بر عهده بگیرند؟

اگر در گذشته مدیران لایق در مسند قدرت بودند!! پس این همه بدبختی، بیکاری، عدم توسعه نیافتگی و فقر و محرومیت و... نشانه چیست.؟

نه برادر گرامی، آدرس غلط به مردم ندهید، خود جنابعالی باید به مردم پاسخ دهید، زیراعامل اصلی توسعه نامتوازن نوع تفکر شما و اتاق فکرتان می باشد.

در شگفتم !!

برادری این اظهار نظر را می نمایند!! که خود و دوستان اش به طور مسقیم و یا غیره مستقیم بیش از چهار دهه در تصمیم گیری و تصمیم سازهای استان دخیل بودند، یا خود مدیر بودند و یا اگر مدیر نبودند، با انحصارطلبی  و سنگ اندازی مانع می شدند، کسانی که شایستگی مدیریت داشتند، گره ای از مشکلات مردم را حل نمایند.

یا خود بازی می کردند و یا هم داور بازی بودند.!!

برادر گرامی ، عدل و انصاف حکم می کند که شماها باید پاسخ گوی این همه مشکلات باشید نه مطالبه گر!!؟

زیرا همیشه یا خود در میدان مسابقه بازی می کردید یا هم بازی دیگران را تخریب می کردید!

برادر محترم؛ تو را به خدا برای رسیدن به مقام دنیوی بی ارزش عوام فریبی نکنید.!!

مردم را دست کم نگیرید با شعور ِآنها بازی نکنید؛ زیرا مردم از نوع مدیریت شماها دل پری دارند.!!

عزیز دل، اگر در گذشته شایستگان در راس امور بودند ؟ پس ریشه این همه مشکلات امروزی از کجا ناشی می شود؟ بطور واضح عرض نمایم نوع مدیریت  بسته انقباضی و انحصارطلبانه  امثال جنابعالی پاسخگوی مشکلات پیچیده و عدیده امروزی نیست، بلکه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، مهارتهای مدیریتی، روابط انسانی، اصل تعامل، و دوری از تمامیت خواهی نیاز به مدیرانی خلاق، جسور و آشنا به انواع گوناگون سبک های مدیریتی و همچنین دوری از تنگ نظری یک ضرورت اساسی می باشد.

خلاصه کلام : حضرتعالی که خود را به طرق مختلف همه کاره نظام و انقلاب می دانید آیا با این صحبت های صرفا انتخاباتی و بازارگرمی نوعی یاس و ناامیدی در بین مردم به ویژه جوانان ایجاد نمی کنید.

وقتی جنابعالی می فرمایید امروزه شایستگان در راس امور نیستند و هیچ تفکیکی برای بعضی از مدیران خدوم و دلسوز قائل نمی شوید در واقع خدمات کل نظام را زیر سئوال می برید.

آیا اگر کسی غیر از جنابعالی به این شیوه اظهار نظر می کرد، پرونده قطوری برای او تشکیل نمی داده اید‌.؟

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 یار علی 1402/4/14 18:32:57

    سلام آقایان حرف نادر می زنند این آقای منتظریان که حرف از نخبگان می زند اول مدارکش را ارائه دهد ببینیم در کدام دانشگاه معتبر درس خوانده دوم ، مطرح کردن بکار گیری های غیر قانونی ،شفاف بفرمایند وابستگان خودش از جمله فرزندان و داماد و...بت رعایت کدام قائده قانونی جذب شرکتها و ادارات شدند علی ایحال بهتر است ایشان مقداری سکوت کند که با هویدا شدن بعضی مسائل به حیث خود و نظام لطمه وارد نشود

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/4/14 14:22:56

    این همون پیمانکاربزرگترین پروژه ی نماینده؛یعنی سرویس های بهداشتی سی سخت است اگر این چهل سال مسائل استان دست این تفکر هرج و مرج و آشفته بود،الان از برگ و ساقه ی درختان که هیچ حتی از ریشه های بوط زاگرس هم خبری نبود.

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/4/12 18:15:45

    ای نامرد تو داری فرافکنی می کنی نه منتظریان،همفکران ایشان در عمر ۴۵ ساله انقلاب تنها ۱۲ سال را در اختیار داشته اند بعد الان شما طلبکار شده اید

    پاسخ
  • 4 تامرادی 1402/4/12 13:30:58

    نگارنده ی متن پیمانکار سرویس بهداشتی نیست؟؟؟ الان حال صنعت استان چطوره؟ لیست یازده نفره ی هلدینگ را کی داد؟؟؟؟ لیست استخدامی های شرکت گاز را چی ؟؟؟ لیست استخدامی های اداره ی برق را نماینده ی ضعیف بویراحمد نداده؟؟ اموزش و پرورش که تعطیله و الان سه ساله دبیران با اداره ی بویراحمد قهر هستند و حتی برای پست بندی هم شرکت نمی کنند چون اموزش و پروش تبدیل شده به خاله خرزوهای نماینده . آیا دفتر فرماندار بویراحمد شعبه ی اول دفتر نماینده ی مجلس نیست پس کو پاسداری که وقتی می خواست فرماندار بشه می گفت بند پوتین پاسداریمو با هزار پست عوض نمی کنم دیدین آب نبود وگرنه جناب مهدوی شناگر خیلی قابلی بودن ایا فرماندار دنا پسر دایی نماینده نیستند؟؟؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها