یادداشت
گفتگو و گزارش

اردلان زینل زاده تشریح می کند خودکشی یا قتل؟

امروز برای پنجمین بار در چند روزه ی اخیر در تشییع مقتولی شرکت کردیم ( کیوان حسنی از ایل سترگ قشقایی )،به راستی قاتل این قتلهای زنجیره ای کیست ؟؟

اردلان زینل زاده تشریح می کند خودکشی یا قتل؟

اَفتونیوز|  اردلان زینل زاده در یادداشتی در صفحه اینستاگرامی خود نسبت به خودکشی های رایج در گچساران نوشت:

امروز برای پنجمین بار در چند روزه ی اخیر در تشییع مقتولی شرکت کردیم ( کیوان حسنی از ایل سترگ قشقایی )،به راستی قاتل این قتلهای زنجیره ای کیست ؟؟؟

متاسفانه #خودکشی کم کم به نوعی #مرگ‌ معمولی و شاید مرگ‌غالب داره تبدیل میشه،مربوط به یک صنف خاص هم نیست شاغل و بیکار، جوان و مسن،مجرد و متاهل و حتی شاغل در نهادهای انقلابی رو شامل میشه، جالب اینجاست که هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست.

خجالت آوره تمامی وکلا و وزرا در ادوار و دولتهای مختلف احداث یک پارک کوچک شهری تا پروژه بزرگ‌ پتروشیمی رو میخوان به نفع خودشون مصادره کنند و اما این در حالیست که پروژه های عمرانی و امور اجرایی از حدود اختیارات و رسالت واقعی وکلا خارج بوده و سیاسیون نمیتوانند خیلی اثر گذار باشند ولی وقتی روزانه جوانان ما دارن پرپر میشوند هیچ مدیر سیاسی یا اجرایی اظهار نظر نمیکند و مرگ را تقدیر الهی میدانند.

این جوانها خودشون خودشون رو نمیکشن بلکه  جهل و نادانی مسئولین مرتبط هست که اول امید جوانها رو میکشن و نتیجه ناامیدی خودکشی‌های زنجیره ای رو به وجود میاره.

وقتی از شهید چمران سوال میکنن تقوا بالاتر است یا تخصص ، جواب میده تقوا بالاتره  اما انسان وقتی تخصص کاری رو نداره و منصبی رو قبول میکنه  انسان بی تقوایی هست.

با این اوصاف نمیدانم چه تعدادی از صاحب منصبان باتقوا هستن

#خودکشی

منبع:صفحه اینستاگرام اردلان زینل زاده



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها