یادداشت
گفتگو و گزارش

خواسته مدیرکل آموزش و پرورش از نمایندگان استان چه بود؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، خواستار همکاری آنان برای رفع کمبودها و چالش های این نهاد شد.

 خواسته مدیرکل آموزش و پرورش از نمایندگان استان چه بود؟

اَفتونیوز| "حسنعلی عزت خواه" روز سه شنبه در نشست با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سایه همدلی، انسجام موجود و برنامه ریزی اصولی و مدون در آموزش و پرورش موفقیتها و افتخارات خوبی فرهنگیان و دانش آموزان استان در سطح ملی کسب کردند.

عزت خواه با اشاره به کمبود تجهیزات و فضای آموزشی در استان اظهار امیدواری کرد با پیگیری و تلاش هر سه نماینده استان در خانه ملت شاهد به حداقل رسیدن برخی کمبودهای فضای آموزشی و تجهیزات مدارس باشیم.

کمبود وسایل نقلیه ، ناایمن بودن ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان، کمبود فضای آموزشی و تجهیزات در برخی مناطق استان، کمک به توسعه فضاهای ورزشی، تجهیز دارالقرآن ها،کانونهای فرهنگی هنری و اردوگاهها، کمک به کاهش مدارس مختلط، توسعه و تجهیز مدارس شبانه روزی و تعیین تکلیف آموزش دهندگان سواد آموزی که با نهضت سواد آموزی همکاری داشته اند بخشی از مسائل و مشکلاتی طرح شده در این جلسه بود.

"مهدی روشنفکر" نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: هر سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه و تعالی استان همدل هستند و از همه ظرفیتها برای کمک به حل مشکلات آموزش وپرورش استفاده می کنند.

حجت السلام "سید محمد موحد" نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و کمبودهای آموزش وپرورش در حوزه های مختلف احصا و به صورت کتبی در اختیار نمایندگان استان قرار گیرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/14 14:9:34

    تو رو خدا من رو بذارین اسمتون از صندوق رای میارم بیرون ایمان سبحانی و جمالی کلی دوست دارن مدیر کل بره ولی بدتر

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها