یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ مشاور سابق مهدی روشنفکر به مطلب اَفتو‌نیوز

جنابان اَفتونیوز مگر به اندازه تمام سیاسیون استان، مهدی روشنفکر و هواداران فضا را برای نقد و نقادی شما مهیا نکرده‌اند؟

پاسخ مشاور سابق  مهدی روشنفکر به مطلب اَفتو‌نیوز

اَفتونیوز| روز گذشته مطالبی با عنوان " انتخابات و ابتذال هواداری؛ از روشنفکر تا موحد در این رسانه منتشر شد. رحیم ابوذر  مشاور سابق نماینده محترم بویراحمد، دنا و مارگون با ارسال جوابیه به آن واکنش نشان داد:   از دوم اسفند‌ماه ۹۸ به بعد، تغییر کمیت و کیفیت مطالبه‌گری و طرح موضوعاتی همچون سدسازی، بودجه، محیط زیست، منابع طبیعی، همسان‌سازی، رتبه‌بندی و...و تمرکز بر آن‌ها به جای مقایسه لیست‌های مدیران گرمسیری و سردسیری و مقایسه این دو برای اندازه‌گیری عزت مناطق استان و تمرکز بر مسائل حاشیه‌ای که قبل از دوم‌اسفندماه ۹۸ همه شاهد بودیم اثبات می‌کند، لمپن‌های رسانه‌ای در کدام طرف  ایستاده‌اند!!

با وجودی شاهد انبوهی از فحاشی‌ها و تهمت‌ها در زیر نقاب مطالبه‌گری، آگاهی و دلسوزی در ۸ سال گذشته خطاب به جریان مردمی ندای وحدت و مهدی روشنفکر بودیم اما نه تنها پرونده‌ای ساخته نشد و پای هیچ مخالف و تخریب‌گری به دادگاه باز نشد بلکه دست دوستی از طرف ندای وحدت به سمت این افراد دراز شده‌است، و این اثبات دیگریست که مشخص میکند سازندگان پروژه دشمن‌سازی و تفرقه افکنی در استان در کدام طرف ایستاده‌اند.

قبل از پرداختن به مطلب تهی از اخلاق و آگاهی شما، می‌پذیریم که در فضای مجازی با افرادی روبه رو هستیم که فاقد کمترین درکی از رسانه و اطلاعی از مسائل ندارند، اما دائماً اظهار‌نظر می‌کنند، نمونه این افراد در استان ما به دلیل شدت بالای فعالیت‌های سیاسی نیز به مراتب بیشتر است.

اگر شما چنین افرادی مد‌نظرتان بوده و واقعاً نیتتان خیر و قصد شما توسعه سیاسی بود، انصاف و عقل حکم می‌کرد کل فضای مجازی استان را نقد می‌کردید، اظهر من‌الشمس است شدت نقدهای بی پایه و بی اخلاقی رسانه‌ای در میان برخی هواداران نامزدهای  ۱۴۰۲ که جدیداً، قصد حضور در بهارستان را دارند بیشتر است چون می‌خواهند، به هر قیمتی نمایندگان فعلی را تخریب و ترور شخصیت کنند، حتی در میان هواداران یکی از نامزدهای انتخابات آینده استان، گونه نادر این ناآگاهی و بی‌اخلاقی را شاهد هستیم، برخی هواداران این نامزد احتمالی، دچار مرض توهم و بی‌اخلاقی عجیبی شده‌اند و جدیداً از القاب و عناوینی مثل آریو‌برزن و قهرمان تاریخ لر استفاده می‌کنند و به دلیل این تقدس‌گرایی و برای این بُت متحرک و ناطق، به دیگران انواع توهین و تهمت نسبت می‌دهند.

چرا فقط از دو شخص نام برده‌اید؟ آیا چسباندن عناوین و القابی مانند آریو‌برزن مصداق لمپن رسانه‌ای نیست؟ البته کسی منکر بزرگ بودن و محترم بودن نامزدهای مجلس نیست.

سایت شما روزانه علیه اقای موحد نقد می‌کند چه برخوردی با شما شده‌است؟

اگر تاریخچه مطالب سایت شما را بررسی کنیم نقدی از برخی شخصیت‌ها نظیر تاجگردون و وکیلی که از دوستان شما هستند پیدا نمی‌شود!! اما صدها مطلب در نقد غیر علمی و غیر اخلاقی دیگران که خط فکری‌شان با شما همخوانی ندارد پیدا می‌شود؟ این ذبح انصاف و اخلاق دقیقا شما نشانه‌ چیست؟

اعتراف کرده‌اید فضای سیاسی استان از دست پایگاههای خبری و شما مدعیان عرصه رسانه خارج شده و چند نفر فعال مجازی هوادار فاقد تجربه و گوشی به دست، فضا سیاسی استان را به دست گرفته‌اند.

آیا این اعتراف به عدم توانایی و ضعیف و ذلیل بودن شما در عرصه رسانه نیست؟ اگر اینگونه است چرا ان را به اهلش نمی‌سپارید؟ تا فرصت‌ها نشوزند.

ابتدا تعریفی از لمپن رسانه‌ای داشته باشم:

لمپن رسانه‌ای کسانی هستند که به بهای هم‌خوابگی با زر و زور روزی از یک کاه کوه بسازند یعنی بینش منسجمی ندارند، سیاست کاری این جماعت بر حسب منافع تنظیم می‌شود و برای شخصی که لطفی به آن‌ها داشته حماسه‌ها بسرایند و به محض پیشنهاد منافع بیشتر داستان‌های حماسه گونه خود را به سمت دیگری شیفت می‌کنند و قهرمان قبلی را ممکن است به یک باره بسوزانند.

لمپن رسانه‌ای بعضاً در قالب نقد، هر دروغ و تهمتی را منتشر می‌کند، لمپن رسانه‌ای به چیزی جز منافع نمی‌اندیشد و روزی در یک جبهه شمشیر می‌زند.لمپن رسانه‌ای از پذیرش واقعیت گریزانند و بر بیراهه رفتن مصممند.

حالا سوال اول: اعضای محترم برخی سایت‌های خبری، آیا خود اینگونه نیستند؟ چرا از فلان شخص کوچکترین نقدی در چند سال اخیر در برخی سایت‌ها پیدا نمی‌شود؟  سوال دوم: آیا چند هوادار ندای وحدت به جهت منافع چنین حرکتی خواهند زد؟ یعنی اگر این افراد در کنار فلان نامزد انتخاباتی قرار گرفتند باز اینگونه شور و هیجان دارند؟؟

جواب قطعا نه می باشد. چون هدف این هواداران مثل بعضی لمپن‌های رسانه‌ای منفعت نیست. این افراد بخشی از گارد گرفتنشان در رسانه به دلیل بارانی از تهمت‌ها و توهین‌های بی شرمانه و آگاهی از نیت واقعی نقابداران رسانه بوده است. اگر هوداران ندای وحدت منافع اولویتشان بود هیچگاه در گذشته کنار مهدی روشنفکر که کل هزینه انتخاباتیش در سال ۹۴ تقریبا هزینه دو شب برخی رقبایش بود  قرار نمیگرفتند.

سوال سوم:

اگر همین هواداران نبودند آیا نامی از رسانه‌های شما در استان شنیده می‌شد؟ شور هیجان ایجاد شده در فضای مجازی و بستر ایجاد شده برای انتشار مطالب سایت‌های خبری مدیون فعالیت خودجوش همین بقول شما ناآگاهان و لمپن‌هاست.

خود شما میدانید دوم اسفند ۹۸ برخی رسانه‌ها و سایت‌های خبری به اندازه یک گروه واتس‌اپ نام و نشانی نداشتند و جایی در  معادلات سیاسی نداشتند.

اولین جریان سیاسی در استان که فهمیدن امروز رسانه حرف اول را میزند و به دلیل عدم پشتوانه به کوچکترین منابع مالی برای تبلیغات، رسانه را ابزاری برای روشنگری و آگاهی بخشی به مردم و ایجاد شور و شعور سیاسی قرارداد تا با دست خالی مهدی روشنفکر را وارد بهارستان کنند همین هواداران ندای وحدت بود.

تا دوم اسفند ۹۸ دقیقا کجا بودین؟ اگر اعتقاد دارید در صحنه بودید، مگر تقریبا همه رسانه‌های استان مخالف همین ندای وحدت نبودند؟ ندای وحدت یک جریان مردمی است که بدون پشتوانه حزبی و سیاسی، بدون تکیه بر کانون‌های سرمایه و حتی در اوج مظلومیت از بُعد در اختیار داشتن رسانه‌های خبری مطرح، سطح اول و غیره در استان اعلام حضور کرد و بر تمام هجمه‌ها غلبه نمود و از زمان اعلام وجود تاکنون نیز از لطف فشارهای روانی و جنگ اعصاب رسانه‌ای چه از طرف رسانه‌های شناخته شده، چه از طرف حامیان دیگر نامزدها نیز در امان نبوده‌است.

با این همه ادعا با وجود آنهمه زر و زور مخالفان ندای وحدت، چرا بازی رسانه‌ای را به همین ناآشنایان به رسانه واگذار کردند؟ حالا شما بگویید لمپن‌ها در کدام طرف این میدان قرار دارند؟

مگر تا دوم اسفند ۹۸ امثال شما در سایت‌های  خود لیست مدیران گرمسیری سردسیری را منتشر نمی‌کردید؟ مگر کل فکر و ذکرتان همین انتصابات و ارتباطش به فلان طایفه و منطقه نبود؟ و هنوزم با یک سرچ ساده و نوشتن نام فلان طایفه و منطقه استان در سایت ها انواع مطلب با کلید‌واژه‌های طایفه فلان یا منطقه بهمان پیدا نمی‌شود؟

قبل از دوم اسفند ۹۸ چند مطلب راجع به بودجه، راجع به سدسازی، راجع به شفافیت آرا،رتبه بندی و همسان‌سازی، منابع طبیعی و محیط زیست و ... در برخی از سایت‌های خبری استان می‌توان پیدا کرد؟

 بعد از دوم اسفند ۹۸ حجم مطالب و مطالبات به قلم درآمده ده‌ها برابر شده‌است و جالب است شروع کننده نقدهای مربوط به این موضوعات همین هواداران  جریان ندای وحدت بوده است. که شما ان‌ها را لمپن نامیده‌اید.

 دلیل این تغییر بزرگ در فضای سیاسی و رسانه ای استان بعد از دوم اسفند ماه ۹۸،  تأثیر شما بر ما هواداران بوده یا تأثیر ما هواداران ندای وحدت بر برخی لمپن‌های رسانه‌دار استان بوده است؟

آنقدر محتوای مطالب برخی از شما مدعیان رسانه‌ قبل از دوم اسفند فاجعه بار بوده که خود شما وقتی آن‌ها را مرور میکنید باور نمی‌کنید چنین مطالبی را منتشر می‌کردید.

هنوز نیز رگه‌های همان عقب‌ماندگی و ناآشنایی با الفبای رسانه در برخی مطالب اصحاب رسانه  مشهود است. مثلاً هنوز می‌نویسید فلان طایفه بدون مسئولیت مانده‌است!!!

مگر باید توزیع مناصب طایفه‌ای باشد؟ اگر چنین است تکلیف خانواده‌ای که پنج نخبه بین المللی دارد چه خواهد بود؟ چرا بر اساس شایسته سالاری مطالبه‌گری نمی‌کنید؟ واقعاً در خلوت خود قضاوت کنید لمپن‌های رسانه‌ای ما هواداران ندای وحدت هستیم یا بعضی از افراد رسانه‌دار که هنوز در ابتدای راه مانده‌اند؟

در زیر به چند توهین و تهمت شما مختصر پاسخ داده خواهد شد.

۱_ مدعی شده اید هواداران روشنفکر گاهی نقش چماق و گاهی نقش امنیه را بازی میکنند

از شما میپرسم مگر چند برابر ۴۳ سال اخیر به هواداران ندای وحدت انواع توهین و تهمت زده نشد؟ و خود شما چه سهمی از این تخریب‌ها را داشته‌اید تهمت‌هایی که انسان شرم دارد حتی در خلوت خطاب به دشمنان خونی خود به کار ببرد.

آیا تا به امروز ندای وحدت کوچکترین خطری برای تهمت زنندگان و توهین کنندگان ایجاد کرده؟ آیا جایی با چماقی یا با امنیه یا پرونده‌سازی برخورد داشته‌اید؟

جنابان افتونیوز مگر به اندازه تمام سیاسیون استان، مهدی روشنفکر و هواداران فضا را برای نقد و نقادی شما مهیا نکرده‌اند؟

یک جستجو داشته باشید از رفقای سیاستمدار خود در  استان و ببینید کدام یک از شما بعضاً جرأت داشتید اسم این شخص را در رسانه ها ذکر کنید؟

در رسانه شما چرا یک نقد از تاجگردون نیست؟ از وکیلی؟ یا ده ها نفر دیگر؟؟آیا بدون عیب بوده اند؟ یا پای مسائل دیگر در میان است؟؟ و یا  ایمان دارید در صورت نقد این افراد با توبیخ و قهر این جماعت روبه‌رو خواهید شد.

دقیقاً مشخص کنید گذشتگان این استان چه دستاورد بزرگی داشته‌اند که مهدی روشنفکر آن را نابود کرده؟ مگر بسیاری از پست‌های کلیدی کشور و گلوگاهای مهم در اختیار دوستان هم‌استانی شما نبوده است دقیقا یک حرکت مثبت این افراد برای استان، با آن همه منابع اقتصادی نام ببرید!

نوشته‌اید هر کسی گوشی دست گرفته شده  تیم رسانه روشنفکر؟

مگر هر کس گوشی دست گرفت و در فضای مجازی فعال است تیم رسانه ندای وحدت هست؟ اگر اینگونه باشد ندای وحدت بالای ۵۰ هزار عضو تیم رسانه دارد!  

گفته‌اید روی سخنم با کسانی‌ست که نه تجربه کار رسانه ای دارند نه الفبای ارتباطات آموخته اند!

خود شما واقعاً به کدام تجربه خود می‌بالید؟ تجربه انتشار انتساب فلان انتصاب به فلان طایفه؟ و نداشتن انتصابی منتسب به فلان طایفه؟ این تجربه شماست؟ دقیقا به چه تجربه‌ای افتخار میکنید؟ وقتی خود اعتراف میکنید انقدر ناتوانید که کنترل فضای مجازی و رسانه را چهار نفر گوشی به دست و لمپن از شما گرفته‌اند!

اشاره کرده‌اید این لمپن‌ها یک روز پس از انتخابات پروژه دشمن سازی را کلید زده‌اند؟ کدام پروژه؟ دقیقا چه کسانی بودن و هستند که به مهدی روشنفکر و ۶۷ هزار هوادرش به چشم دشمن نگاه کرده‌اند؟

با وجدانتان پاسخ دهید چرا به اندازه تمام سیاسیون ایران، از دوم اسفند ۹۸ به مهدی روشنفکر و حامیانش حمله می‌شود؟؟ چرا این حملات همراه با حجم انبوهی از فحاشی‌ها وتهمت‌هاست؟ ما پروژه دشمن سا‌زی ایجاد کرده‌ایم یا شما به ما به مانند دشمن نگاه می‌کنید؟

چرا یک مرتبه حاضر نیستید  عملکرد مهدی روشنفکر در این شرایط شبه جنگی کشور و با وجود شیوع ویروس کرونا را با معشوقه‌های خود مقایسه کنید؟ تا مردم قضاوت کنند.

معشوقه‌های شما مگر در مجلس و دولت‌های گذشته همه کاره نبوده‌اند؟

دقیقاً چه لطفی به آب و خاک این استان داشتند؟ چه سودی به یک بلوط زاگرس رساندند؟ حداقل قیاس نمی‌کنید عملکرد همان معشوقه های خود را شرح دهید تا ما بدانیم شماها چه کردین که ما نکردیم؟

گفته‌اید خیلی از رسانه‌ها جرأت نقد ادارت و سازمان‌های نزدیک به نمایندگان را ندارند چون از طرف هواداران مورد تهدید و ارعاب قرار میگیرند!!

دروغ شاخ دار همین ادعاست.

،چگونه از ترس هواداران جرأت نقد سازمان‌ها و فلان مدیر را ندارید اما در همین مطلب خود،  به صورت کاملاً بی شرمانه بدترین صفت ممکن را به همان هواداران نسبت داده‌اید؟

شما اگر فهم و سواد نقد فلان سازمان و فلان مدیر کل را ندارید چه ارتباطی به ندای وحدت دارد؟ هر مدیر و سیاستمداری قطعا مدافعانی در فضای محازی دارد ..این دلیل نمی‌شود شما از ترس بگویید و نقد نکنید؟

در پایان بر اساس انتشار انبوه مطالب بی محتوا و دون مایه در سایت‌های خبری  باید گفت شماها نه تنها توانایی آنچنانی ندارید تا مردم را با قدرت رسانه‌ای به یک مسیر درست در جهت توسعه سیاسی استان  هدایت کنید بلکه اقرار می‌کنید، چند هوادار مجازی بیسواد گوشی به دست، در حال مشخص کردن مسیر سیاست استان هستند.

این اعتراف شما نشان‌می‌دهد بخشی از  عقب‌ماندگی و فلاکت این استان مجوزهایی‌است که بدون حساب و کتاب به برخی اعطا شده تا شبانه روز به اسم سایت خبری و رسانه، مطالب تفرقه‌افکن و بی‌مایه منتشر کنند و تخم نفاق بر زمین سیاست استان بریزند.

گیرم با سیاهنمایی و تخریب،  خلق را به گونه‌ای فریفتید. با دست انتقام خدای این مردم چه میکنید؟؟



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 26 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/22 15:39:38

    درود به مشاور توانمند وقوی و علمی جریان ندای وحدت که با این محتوای اثرگذار وقوی تمام هجمه های سه سال اندی آفتو نیوز را رشته کردولازم است نگارنده سایت به وجدان خودش مراجعه کنند و درخلوت خویش از خدای خویش بابت این همه توهین طلب بخش نماید

    پاسخ
    • 1 - 1 ناشناس پاسخ به : 1402/4/29 21:54:11

      دورد بر شوفرانی که جز گاله زدن پیک کاری بلد نیستند

  • 2 بهادر 1402/4/21 18:59:15

    حضرت عباسی در این حد و قواره نبود

    پاسخ
    • 2 - 1 دلی بهرام بیگی پاسخ به : بهادر 1402/4/22 21:53:16

      آخی و بخت مردم بدبخت و ساده. واقعا عقب افتادیم با این انتخاب

  • 3 حسن 1402/4/21 18:57:42

    دروغ شاخدار و دمدار. روشنفکر ضعیف نیست واقعا بلکه چوووله. باید واقعیت را پذیرفت

    پاسخ
  • 4 علی ... 1402/4/14 17:59:21

    سلام بخشی از سخنان شما به حق بود ولی برادر در گروه های مجازی اندکی نگاه بنداز وببین هواداران ندای وحدت با چه ادبیاتی به مطالبه گران پاسخ می دهند چرا نظرسنجی شخصی نمی کنید تا به واقعیت ها پی ببرید بزرگترین خیانت وضربه به استان ما اینست که هواداران جای مسولین بی مسول وبی کفایت جوابگو هستند آنهم به روش بدی تا این روش در استان ما مرسوم است به پیشرفت فکرنکنید حتی در آروزهایتان حرف از کرونا زدی به همون اندازه ک کرونارا بهانه می کنید برای کارهای انجام نگرفته انصاف را هم رعایت کنید وبدانید اعلام کردن وضعیت کرونا درشبکه رسمی استان دوروز قبل از انتخابات به چه معنا ومفهومی بود ۷۰هزار نفر رای ندادن ازسرترس کرونا پس بد نبود کرونا خیلی زود دیر می شود فرصت ها ازدست رفته را یارای جبران نیست به جان خودم ضعیفترین نماینده در طول این ۴۰سال آقای روشنفکر بوده با آرزوی موفقیت وسربلندی شما وتشکر فراوان از سایت افتو نیوز افتو دنداش تندتره ککا واقع بینانه ب نگریم بدرور

    پاسخ
    • 4 - 1 در جواب رحیم‌ابو ذر پاسخ به : علی ... 1402/4/21 18:42:38

      یکم‌ به خودت بیا. بنده خدا خودت که طرف را میشناسی

  • 5 ناشناس 1402/4/14 17:27:26

    شک دارید که همیشه نقش چماق داشته اید؟

    پاسخ
  • 6 دوستدار عدالت و ملت 1402/4/14 12:52:34

    با سلام و خداقوت و خسته نباشید . این استان صد سال از بقیه استان ها عقب هستش تا روزی که از بحث طایفه گری و تفکرات منفی خارج نشود . نمایندگان این استان خدمت نمی کنند چرا که وظیفه اصلی خود را که نظارت هست را فراموش کرده اند و وقت خود را به تغییر مدیران و کارگذاشتن افراد بی تجربه در ادارات استان هستش و بی توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری داشته اند . نمایندگان این استان اگر قوی بودند چرا در یک کمیسیون مجلس جای ندارند؟ چرا بی مدیریتی و بی نظمی در شهرهای این استان وجود دارد ؟ چرا و چراهای دیگر نشان از کم توانی نمایندگان را در مجلس دارند . اگر برای نظام و ملت هستند بی خیال مجلس شوند و بزارند افراد متخصص و قوی بر صندلی های مجلس باشند و نسبت به حق ملت دفاع کنند .

    پاسخ
  • 7 پاتاوه 1402/4/14 2:19:27

    لمپن های مجازی خیلی صفت مناسبیه انصافا . گروه شوفران اطراف نماینده همگی احساس نویسندگی و توهم خبرنگاری و تحلیل گری دارند

    پاسخ
  • 8 دشتروم سرافراز 1402/4/14 1:2:23

    درود بر شما که حق مطلب را به خوبی ادا کرده این،،لذت بردیم از این جوابیه و ظلمی که رسانه های این استان برعلیه ندای وحدت از ۹۸ تا الان راه اندازی کرده اند

    پاسخ
  • 9 ناشناس 1402/4/13 23:51:15

    درود بر نماینده شریف استانم

    پاسخ
  • 10 ح م 1402/4/13 23:43:32

    درود بر نویسنده این متن زیبا که چهره ی واقعی زرد نویسان را آشکار کرد

    پاسخ
  • 11 ناشناس 1402/4/13 23:40:44

    احسنت بر این نقد ... واقعا افتونیوز هیچ انصافی در نحوه قضاوت کردنش ندارد فقط جامعه را ملتحب میکند و بذر نفاق و دو رویی در جامعه پخش میکند ... مدیر مسولش به سرطان بد خیم مبتلا میشود ... آرزو نمیکنم ولی برود خودش را چک کند ..‌.

    پاسخ
  • 12 ناشناس 1402/4/13 23:40:41

    احسنت بر این نقد ... واقعا افتونیوز هیچ انصافی در نحوه قضاوت کردنش ندارد فقط جامعه را ملتحب میکند و بذر نفاق و دو رویی در جامعه پخش میکند ... مدیر مسولش به سرطان بد خیم مبتلا میشود ... آرزو نمیکنم ولی برود خودش را چک کند ..‌.

    پاسخ
  • 13 ناشناس 1402/4/13 23:28:58

    عالی و بی محابا صحبت کردن به نظرم نقطه ی شروع خیلی از بدبختی های ما همین به اصطلاح رسانه ای های قدیمی بوده که نهایت هنرشان کارت هدیه گرفتن از مدیرکل هاست

    پاسخ
  • 14 حمید پیرایش 1402/4/13 23:26:55

    درود به دکتر مهدی روشنفکر قوی ترین نماینده در طول ادوار گذشته تا کنون بی شک این سیاستمدار قهار و با درایت در این مدت به همه ی رقیبان فهمیده اند که حریفش نخواهند شد .

    پاسخ
    • 14 - 1 انجویی پاسخ به : حمید پیرایش 1402/9/29 23:34:31

      هببببببببه اتفاقا اضعف الضعفا روشنفکره

  • 15 ناشناس 1402/4/13 23:23:42

    درود بر نماینده محترم مردمی و پُر تلاش جناب دکتر حاج روشنفکر اصول اولیه و راهبرد اقتصادی . مولفه های تاثیرگذار اشتغالزایی  توسعه منابع انسانی روش های  جذب وتامین سرمایه. روابط عمومی و تعاملات اصولی با مراکزبرتر استفاده ازدانش و فرصت های منابع انسانی. اینها را اگر جریان ندای وحدت به همین منوال ادامه بدهند به امیدخدا با آرای بیش از ۸۰ هزار پیروز انتخابات است ان شاءالله. *احسنت و درود🌹🌹🌹🌹*

    پاسخ
  • 16 ناشناس 1402/4/13 23:23:20

    همینکه تمام ذکر وفکرشون شده دکتر روشنفکر برا ماکافی هست تا بدونیم از چه نیروی قدرتمند انقلابی حمایت میکنیم واین تحلیل های ابکی شما مارا بیشتر تحریک به تلاش جهت اهدافمون میکنه

    پاسخ
  • 17 ناشناس 1402/4/13 23:22:45

    پودرشون کردی دمت گرم

    پاسخ
  • 18 ناشناس 1402/4/13 23:22:27

    خیلی عالی و منطقی

    پاسخ
  • 19 ناشناس 1402/4/13 23:22:15

    انگار تقدیر الهی است که نتیجه انتخابات زیباتر از دور گذشته باشد ، با کمترین هزینه ؛ فرصت ها . استقبال ها و پیوستن های ارزشمندی برای جناب نماینده محترم پیش میا ، خدمات هم با همه اینکه در بوق و کرنا نمی شود متفاوت از گذشته است ، لطفا انتظار هست اگر گلایه یا انتقاد موردی هست عظمت جریان مورد احترام باشد ، مطمئن باشیم بعضی از این رقبا هم خودشون متوجه نتیجه از هم اکنون شده اند اما چون دور بعد بویراحمد دو نماینده دارد فرد مجبور است هر چه هم هزینه کند و براش حیثیتی شود موجودیت خود را حفظ که در آینده یکی از آن دو نماینده باشد نه صحنه را مجانی رها نماید .

    پاسخ
  • 20 پاتاوه سرنوشت ساز 1402/4/13 23:21:6

    جناب مهدی روشنفکر مرد با صداقت عملکرد درخشان حضرتعالی همچنین تخریب لانه جاسوسی شورای ائتلاف شکست خورده با تمام توان از حضرتعالی حمایت خواهم کرد وقطعا با رای صد هزار نفری مجدد برنده انتخابات خواهید شد

    پاسخ
  • 21 عدل علی 1402/4/13 23:19:15

    جمعیتی که چند روز پیش جهت همراهی دکتر روشنفکر در دشت روم حضور داشتن نشان از محبوبیت ایشان وعملکرد درخشان ایشون بوده که کلیه سایت های خبری افتادن دنبال تخریب الحمدالله مردم هوشیار هستن قضاوت میکنند

    پاسخ
  • 22 نیکبخت دشت روم 1402/4/13 23:17:59

    با توجه به عملکرد درخشان جناب دکتر روشنفکر در مدت زمان کوتاهی که در مجلس حضور داشتن بنده از ایشان حمایت خواهم کرد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها