یادداشت
گفتگو و گزارش

استخدام سفارشی در پتروشیمی دهدشت/جزئیات و اسامی

در تازه‌ترین اطلاعاتی که به دست این پایگاه خبری رسیده است، ۱۳نفر از نزدیکان یکی از نمایندگان به‌طور فراقانونی و بدون طی ضوابط مرسوم در پتروشیمی دهدشت به‌کار گرفته شده‌اند.

استخدام سفارشی در پتروشیمی  دهدشت/جزئیات و اسامی

اَفتونیوز| کبنا در مطلبی نوشت: در تازه‌ترین اطلاعاتی که به دست این پایگاه خبری رسیده است، ۱۳نفر از نزدیکان یکی از نمایندگان استان  به‌طور فراقانونی و بدون طی ضوابط مرسوم در پتروشیمی دهدشت به‌کار گرفته شده‌اند.  

اسامی این افراد با جزئیات در دفتر اَفتونیوز موجود است و در صورت لزوم منتشر خواهند شد. افراد موجود در لیست همگی دارای نسبت فامیلی با نماینده یا از نزدیکان لیدر های نماینده می باشند.

البته این نوع استخدام‌های سفارشی در استان مسبوق به سابقه است و در سال‌های  پیش نیز در همین پایگاه خبری، اسامی افرادی که با رانت و سفارش در شرکت برق، شرکت گاز، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آبفای استان، پتروشیمی گچساران، دانشکده نفت و گاز گچساران به‌کار گرفته شده بودند منتشر شد.  

در حالی که کهگیلویه و بویراحمد از معضل بیکاری به‌شدت رنج می‌برد، نمایندگان استان همچنان به این دخالت‌ها در به‌کارگیری افراد ادامه می‌دهد.

البته دخالت در جذب افراد و سفارش نورچشمی‌ها تنها محدود به یک  نماینده  نیست اما امید است نهاد های نظارتی و بازرسی به مسائل پیش آمده در پتروشیمی دهدشت ورود پیدا کند، لازم به ذکر است پیش از این لیست افراد دیگری از نزدیکان نمایندگان، بستگان لیدر ها و فعالین مجازی  در این واحد صنعتی مشغول به کار شده اند.

۱. س.ر .ا 

۲.  ن. د 

۳. ش. گ 

۴. و. ج 

۵. م. ب

۶. خ. ح 

۷. س. د 

۸. م. ا 

۹. م. ب 

۱۰. م. ص 

۱۱. م. د 

۱۲.ا. د 

۱۳. م. ص 

 

حق پاسخگویی برای پتروشیمی دهدشت محفوظ است و این رسانه آماده انتشار جوابیه مسولان زیربط و افراد مرتبط می باشد.

 

منبع : کبنا



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 18 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/20 9:54:35

    سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان آشنایان هم استانی و همشهریان عزیزم در کهگیلویه . در رابطه با سایت پتروشیمی دهدشت توضیحاتی خدمتتون بدم برادر بزرگوار در سایت افتو نیوز. اول اینکه آقای موحد خیلی تلاش و رایزنی کردن تا این ۱۳ جایگاه شغلی رو تو چارت پتروشیمی دهدشت ایجاد کردن که خدا شاهده خودش به اندازه یه پروژه حداقل ۱۰۰ میلیاردی زحمت داشت و ترکش های بسیار بیشتری از زحمتش داشته براش . دوم اینکه دوست عزیزم نمیشه برای ۱۳ جایگاه شغلی که فعلا ایجاد شده ایشون ۵۰ نفر معرفی کنه .و قطعا هر کسی رو انتخاب میکردن بقیه ی افراد معترض بودن . سوم اینکه من نمیدونم مدیر این سایت چه شخص محترمی هست ، ولی اگر اگر اگر شما دوست و رفیق و خیرخواه مردم شهرستان کهگیلویه هستین بجای اینکه به این مسئله بپردازین مسائل و مشکلات بسیار بزرگتر مهم تر و حیاتی تری توی پتروشیمی دهدشت هستن که اگه با اطلاع رسانی درست و بدون غرض (که باید رسالت جنابعالی باشد) پیگیری و منتشر بشه خیلی بیشتر از این جور خبرها کمک حال زندگی و رفاه مردم این شهرستان میشود . بنده چون نزدیک به ۴ ساله تو این سایت مشغولم با همه مشکلات و موانع و موارد ریز و درشت این سایت آشنا هستم اگه واقعا بفکر مردم و نه فقط تخریب آقای موحد هستی ۰۹۱۹۹۷۸۳۴۳۸ این شماره بنده یه تماس کوچیک بگیر که من خودم شخصا بیام خدمتت یا تماس بگیرم و مشکلات رو بگم خدمتتون برادر عزیز . منتظرتونم به امید دیدار دوست منتشر کننده .

    پاسخ
  • 2 یو سف 1402/4/18 16:13:26

    صد نفر عدل نها داخل پتروشیمی شیمی که هیچ کدوم نمی توانند پتروشیمی راتلفظ کنند بزار آغا موحد که خود بنیانگذار پتروشیمی بود ۵نفر بزاره سر کار

    پاسخ
    • 2 - 1 V.d پاسخ به : یو سف 1402/5/23 20:52:5

      بلد نیستی حداقل درست بنویسی

    • 2 - 2 ناشناس پاسخ به : یو سف 1402/4/26 22:42:5

      میشه از این صد نفر 5 تاش رو نام ببری و بگی چرا نمیتونن تلفظ کنن اسم پتروشیمی رو ؟

  • 3 محمدی 1402/4/18 15:9:44

    استان کهگیلویه کلا یه قانون هست و اونم اینکه هرکی پارتی داره قطعا و حتما سرکاره

    پاسخ
  • 4 سجادی 1402/4/18 6:0:27

    نماینده مجلسی که فقط برای کارچاق کردن و دلالی و واسطه گری به مجلس راه یافته آیا بفکر معیشت مردم است.‌برای انجام هر کاری از افراد ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان پول می گیرد. و دانشجو انتقال میدهد. کار دادگاهی حل می کند و ..... دیگر خلافها.متاسفاه بعضی از نمایندگان عامل اصلی فساد و رانت هستند. قانون و شرایط انتخاب نمایندگان باید اصلاح گردد.

    پاسخ
  • 5 سعدی 1402/4/18 5:55:37

    در دانشگاه پزشکی تهران چه می گذرد چه باندی حضور دارند که دانشجویان را از کشور آذربایجان به رشته های پزشکی و دندانپزشکی منتقل می کند. جناب آقای عین اللهی در جریان هستید. کشور اسرائیل با همکاری آذربایجان چه نقشی را ایفا می کند.نام یکی از دانشجویان انتقالی اخیر. ا.م.ک.

    پاسخ
  • 6 تهرانی 1402/4/18 5:49:31

    سلام انتقال دانشجوی که فقط دو هفته در کشور آذربایجان اقامت داشته به رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران با همکاری آقای د.ی.نماینده اهواز. نام دانشجو. ا.م.ک .شماره تلفن ۴۷۷۷ گزارشات تخلف ها پیگیری کن.

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1402/4/17 16:26:47

    یک تیتری هم برای شهرستان بویراحمد بزار که کل ادارات و شرکت ها چه خصوصی چه دولتی کلا شده دهدشتی و طیبی.

    پاسخ
  • 8 افضل نیا 1402/4/17 12:11:26

    من کارشناسی مهندسی پتروشیمی دارم..کارت پایان خدمت دارم .بسیج فعال............اما بیکارم .درحالی که سفارش شده ها درپتروشیمی یا دیپلم ادبیات دارن یاپنجم ابتدایی .عدالت عدل علی یعنی همین

    پاسخ
  • 9 ناشناس 1402/4/16 17:3:46

    ک ن هم هستن

    پاسخ
  • 10 ناشناس 1402/4/15 0:34:40

    چرا از انتصابهای نماینده قبل در شرکت مادر پتروشیمی تیتری نمیزنید یا از غیر بومی هایی ک در پتروپارس مشغول کار هستند حرفیی ب میان نیست ک حقوقای بالای ۵۰ تومن میگیرن و حتی کوچکترین تجریه و تخصصی ندارند ...سطح توقعات مردم رو ب نازلترین سطح نشان میدین...

    پاسخ
  • 11 یاسر سپهوند 1402/4/14 21:17:5

    اگر این لیست ادعایی رو صرفا به خاطر نفس بد بودنش منتشر کردید که کار خوبیه.... ولی اگر خودتون و کسانی که آمران این انتشار هستن صرفا به قصد تخریب باشه اگر در آینده اگر قدرت رو در دست گرفتین به همین شکل بستگان و هواداران خودتون رو استخدام کنید نه تنها وقیحید بلکه ...... هم هستید که قطعا شما فقط و فقط به خاطر تخریب چنین کاری میکنید..

    پاسخ
  • 12 ناشناس 1402/4/14 14:16:32

    نونم اگر موحد نه نمایندن بی افتو نیوز چطور لجن پراکنی ایکه

    پاسخ
  • 13 ناشناس 1402/4/14 14:11:32

    سه تاش رو روشنفکر برده اون وقت میگه فعلا کاری از دستم برنماد

    پاسخ
  • 14 ناشناس 1402/4/14 6:56:12

    بنازمت افتو نیوز فوق همه نه فیق ایکنی کاشکی جز واحد های نظارتی بودی جلو همه فساد ها را می گرفتی انتظار هست برای اون مورد استخدام که الان در دانشگاه علوم پزشکی داره کارهای گزینشی انجام میشه هم یه مطلب میزدی شاید جلوش گرفته بشه و حق بچه های لنده ضایع نشه آقای ..... که از بستگان و هم ولایتی های دکتر جاودان سیرت هست کارشناس بهداشت روان هست کارهای قرارداد پزشک خانواده ش در شرف انجام هست

    پاسخ
  • 15 Milad 1402/4/14 4:47:3

    خوب آمار داری به جای این همه خبری که انتشار می‌دهید ،ی خبری هم از شرکت پارس گرما ک پروژه ای روشنایی تونل های جاده ای پاتاوه به دهدشت را دارد ارائه بدهید لطفا و دلیل تاخیر در روشنایی تونل ها و عدم پرداخت نکردن حقوق کارگران با بیمه چیه،بودجه که گرفتن چرا جای دیگری سرمایه‌گذاری شده.

    پاسخ
    • 15 - 1 معلول مطلوم پاسخ به : Milad 1402/4/16 23:21:25

      چوب خدا صدا ندارد یک بار آه مردم مظلوم دامن گیرش شد ولی انگار نه انگار این لیست اکثرا بچه سرمایه دار وپدرانشون ذی نفوذ هستند

سایر اخبار
برگزدیدها