یادداشت
گفتگو و گزارش

رتبه‌بندی معلمان در مرحله رسیدگی به اعتراضات است

وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، گفت: رتبه‌بندی در مرحله رسیدگی به اعتراضات و این کار در حال انجام است و ما از وعده خود عقب نیستیم.

رتبه‌بندی معلمان در مرحله رسیدگی به اعتراضات است

اَفتونیوز| رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز چهارشنبه (۱۴ تیر ۱۴۰۲) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برگزاری رویداد «الف تا» با محویت الفبای تحول، گفت: همانطور که می‌دانید جشنواره «الف تا» به معنای الفبای تحول است که این رویداد بزرگترین جشنواره تربیتی بعد از انقلاب است.

وی با بیان اینکه هرچه کار تحولی کرده‌ایم هفته آینده آن را عرضه خواهیم کرد، تصریح کرد: تصویر واقعی نظام تعلیم و تربیت را می‌توان در این جشنواره نظاره کرد.

صحرایی با اشاره به اینکه جشنواره «الف تا» در مصلی تهران برگزار می‌شود و اهداف مهمی دارد، بیان کرد: در این جشنواره شرکت‌های بین‌المللی شرکت کرده‌اند و همچنین آثار برتر علمی، آموزشی و تربیتی از سراسر کشور به تهران ارسال شده‌اند تا در این جشنواره حضور یابند.

 همچنین درباره دانش‌آموز نابینای فلاورجانی، گفت: دستور رسیدگی در این باره داده شد.

صحرایی درباره اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان با اشاره به اینکه رتبه‌بندی در مرحله رسیدگی به اعتراضات است، عنوان کرد: پرونده کسی که در شهرستان رتبه اخذ کرده است، در مرحله اعتراض باید در استان رسیدگی شود. کار در حال انجام است و ما از وعده خود عقب نیستیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها