یادداشت
گفتگو و گزارش

صدور مجوز گازرسانی به روستاهای دشت بز و مونج منطقه سادات محمودی به طول ۱۱ کیلومتر

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای گازرسانی به روستاهای دشت بز و مونج از توابع سادات محمودی شهرستان دنا و روستای کهوا از توابع شهرستان بویراحمد صادر شد.

صدور مجوز گازرسانی به روستاهای دشت بز و مونج منطقه سادات محمودی به طول ۱۱ کیلومتر

اَفتونیوز|  به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ، ریحان بهادر مدیرعامل این شرکت از صدور مجوز اجرای گازرسانی به روستاهای دشت بز و مونج از توابع سادات محمودی شهرستان دنا و روستای کهوا از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: این مجوز با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیریت برنامه ریزی و مدیریت گازرسانی شرکت ملّی گاز ایران اخذ شده است. 

وی افزود: این مهم بدلیل احداث سد خرسان تاکنون اجرایی نگردید که خوشبختانه در جلسه شورای برنامه ریزی استانداری مطرح گردید و طی استعلام صورت گرفته از آب منطقه ای استان ، عملیات گازرسانی توسط واحد مهندسی شرکت گاز طراحی گردید و الحمدالله با پیگیری های صورت گرفته اکنون در مرحله پیمان سپاری به پیمانکار می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: گازرسانی به این روستاها به طول ۱۱ کیلومتر شبکه گذاری پلی اتیلن در آینده ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات رسانی مطلوب به مناطق کمتر‌ برخوردار و رفع محرومیت، جلوگیری از مهاجرت روستائیان، جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و قطع درختان، کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از استفاده از سایر سوخت‌ها ، توسعه گازرسانی به صورت فراگیر را در دستور کار قرار داده است.

بهادردرپایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۷ درصد جمعیت روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها