یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز


«پنت‌هاوس» لاکچری در اختیار مدیرعامل غیربومی / حیف‌ومیل بیت‌المال در شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد

این در حالی است که شرکت توزیع نیروی برق استان در خیابان کلینیک فرهنگیان روبروی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مهمانسرای ویژه و اختصاصی مدیرعامل دارد و اکنون نیز خالی است.

«پنت‌هاوس» لاکچری در اختیار مدیرعامل غیربومی / حیف‌ومیل بیت‌المال در شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| بر اساس اسنادی که به دست این پایگاه خبری رسیده است شرکت برق استان برای مدیرعامل غیربومی این شرکت اقدام به رهن و اجاره یک واحد آپارتمانی که می‌توان آن را پنت‌هاوس نامید کرده است.

به گزارش اختصاصی افتونیوز، «محمد مرادی» روز ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ یعنی کمتر از شش ماه پیش به عنوان مدیرعامل شرکت برق استان منصوب شد. وی جایگزین معتمدی شد که از مدیران بومی استان بود.

در اولین اقدام، شرکت برق استان اقدام به رهن و اجاره واحد آپارتمانی لوکس و نوساز در طبقه هفتم یکی از برج‌های منطقه سالم آباد یاسوج با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان رهن و اجاره ماهیانه ۸۰۰ هزار تومان (۵۰۰ هزار تومان اجاره و ۳۰۰ هزارتومان شارژ ماهیانه) از پول بیت المال کرده است.

طبق اسناد دیگر رسیده به دست ما، مبلغ کلانی (که تا یک میلیارد تومان تخمین زده می شود) نیز برای تجهیز مبلمان و دیگر ملزومات این واحد لوکس هزینه شده است.

این در حالی است که شرکت توزیع نیروی برق استان در خیابان کلینیک فرهنگیان روبروی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مهمانسرای ویژه و اختصاصی مدیرعامل داشته و اکنون نیز خالی است.

مرادی به صورت مجردی در یاسوج زندگی می‌کند و مشخص نیست که خانواده وی تمایلی برای اقامت دائم در یاسوج داشته باشد.(با توجه به اینکه مدارس نیز تعطیل شده و تا کنون باید نقل مکان انجام می‌گرفت)

اکبر غلامی مدیرعامل شرکت برق استان در دولت احمدی نژاد که از قضا او نیز اصفهانی بود م جمال معتمدی مدیرعامل پیشین شرکت برق هر کدام به مدت دو سال در این مهمانسرا سکونت داشتند.

همچنین گفته می شود یک دستگاه خودروی سوزوکی که در اختیار مدیرعامل هست نیز برای تردد وی به اصفهان در روزهای پایان هفته، و برخی اوقات که خانواده اش برای تفریح به یاسوج و سی سخت می آیند نیز در اختیار او قرار دارد.

همه اینها در حالی است که از شرکت برق خبر می‌رسد پرداخت اضافه‌کاری‌ها و ماموریت‌های اداری برای پرسنل با مشکلات جدی مواجه است.

در زمان نگارش خبر گفته شد واحد امور اداری در حال پیگیری خرید ملحفه‌های گرانقیمت و جدید برای این واحد لوکس بوده و مسئولیت این کار نیز به یکی از خانم های شاغل در شرکت برق استان گمارده شده است. 

حضور این مدیرعامل غیربومی در همان ابتدا با اعتراض و مخالفت برخی از رسانه ها و مجامع دانشجویی همراه بود.

استاندار در جمع بسیج دانشجویی گفته بود فقط یکی از مدیران استان، غیربومی انتخاب شده است که انشاالله منشا تحول در صنعت برق خواهد شد.

از زمان انتصاب مرادی در این سمت تا کنون هیچ اتفاق مثبتی در این شرکت رخ نداده است و هر روز شاهد نارضایتی‌های فراوان مشترکین در شهرستانهای استان به ویژه مناطق گرمسیری هستیم.

مرادی که اصالت اصفهانی دارد از اقوام نسبی مدیرکل دفتر وزارتی آقای افشین روغنی است.(روغنی همان مدیری است که برای یک جوان بدون سابقه و تازه استخدام شده متولد ۷۵ حکم معاونت صادر کرده و مدتی سوژه رسانه‌ها شده بود)

اکنون دوران پیک بار انرژی در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و شاهد نارضایتی‌های گسترده مردمی از بابت قطع مستمر، مکرر و طولانی مدت مشترکین به ویژه در مناطق گرمسیری هستیم. 

سوالی که در اذهان افکار عمومی و مردم مطرح می شود این است که آیا این مدیرعامل که تا کنون نتوانسته رضایت همکاران خود، مشترکین و مسئولان ارشد استانی را فراهم آورد از «پنت‌هاوس» لوکس و لاکچری در طبقه هفتم برج واقع در منطقه سالم آباد یاسوج، به کف خیابانهای لیکک بهمئی، لنده، دهدشت، باشت و گچساران بالای ۵۰ درجه سرکشی کند؟!

(عکس مربوط به خبر تزیینی است)

همه اسناد به همراه عکس آپارتمان در دفتر سایت موجود است. حق پاسخگویی برای مدیرعامل شرکت برق استان محفوظ است



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 25 نظر

  • 1 کارگر 1402/4/25 8:38:40

    سلام کاش اضافه میکردید، که نیروهای نصب و غیرمجاز و قطع ووصل، که حتی قراردادی ندارند، نه بیمه دارندونه حقوق مشخصی، از کوچکترین مزایایی مه رانندگان بهرمندهستند، نیز بی بهره اند....

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/4/22 1:57:0

    جناب واقع بین شما خیلی راحت تهمت میزنی ایشان حتی یکنفر از بستگان سببی یا نسبی استخدام نکرد هیچگاه رفت و آمدش برای انجام کار شخصی با پرواز نبوده و اساسا این سه تا ماشین که ازشون اسم بردی کجا بوده؟!

    پاسخ
  • 3 کسی که حق رو میگه 1402/4/21 3:12:20

    بعضی ها با گرفتم پول های کلان حاضر به انجام هر کاری هست چه بسا زدن اخبار دورغین که هیچ صحت و سقمی ندارد والا من یکی که موندم شما چطوری اون پول از گلوتون پایین میره

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1402/4/20 20:17:11

    تاریخ درباره مظلومیت مهندس معتمدی و خدمات بی ادعای ایشان به مردم استان قضاوت خواهدکرد چون ذاتش هزینه نراشی برای شرکت نبود مثل همکار معمولی بدون هزینه برای سازمان بود و مثل یک مدیر در سطح ملی مقتدر و پرتلاش اژ وفتی تشریف آورد تا وقتی تشریف بردند نذاشتند حقوق پرسنل عقب بیفته و در تمامی جاهای استان پروژه ها ی برق اول بود و شرکت بر روی ریل رشد و ترقی قرلرگرفته بود تصمیم گیرندگان استان بویژه استاندار و نماینده بویراحمد بد کردند به مردم و کارکنان توزیع برق آرزوی توفیق دارم برای مهندس خستگی ناپذیر و زیر بار نرو هرجای کشور که باشند باعث افتخار هستند انشالله که جناب مرادی هم تلاش کنند برای خدمت ماندگار به مردم نمیگم مثل معتمدی که بخاطر بومی بودن غیرت و تعصب استان را داشت لااقل همانند مهندس غلامی

    پاسخ
    • 4 - 1 در پاسخ به مهران پاسخ به : 1402/4/21 15:55:19

      در پاسخ به مهران مدیر پروازی باشی ولی به اسم حراست چندین هزار متر شبکه برق شخصی برا ویلات نکشی و یا به عبارتی ۹۱۱ نباشی چجوری این پول ها از گلوتون میره پایین

    • 4 - 2 پاسخ به مهران تخریب چی پاسخ به : 1402/4/21 10:27:2

      تو همین ۵ ماه از رفتن مهندس معتمدی مشخص شد که چقدر توانایی در اداره شرکت داشتند جناب مهران از روی حب و بغض مطلب مینویسی تا امثال شما در تخریب ناحق بچه های استان قلم میزنید حق ماست که غیر بومی بر ما حاکم بشه و جرات بیان مسائل را هم نداشته باشیم لازم است سری به شرکت توزیع برق بزنید و وقت ملاقات با مدیرعامل بخواهید ببینید چه میشنوی میخوای ببینی معتمدی خوب بوده یا ضعیف وضعیت شرکت قبل از حضور و هنگام حضور و بعد از رفتن ایشان را مقایسه کنید بعد قضاوت کنید نه از روی کینه یادمه اوایل اومدن مهندس معتمدی در خیلی از جلسات تاکید میکرد و خواهش میکرد که تلاش کنیم استان ما از ردیف آخری نجات پیدا کنه در طی همین ۲ سال شرکت در بعضی شاخص ها جز ۵ شرکت اول کشور و در خیلی های دیگر به نیمه های جدول ارتقا پیدا کرده لطفاً کارشناسانه نظر بدید

    • 4 - 3 مهران پاسخ به : 1402/4/20 23:11:36

      معتمدی هم ضعیف بود حتمآ یه نفعی از معتمدی بهت رسیده اتفاقا معتمدی هم از مدیران پروازی بود خود در یاسوج...خانواده در کرج ویلا درسردسیر...برو ببین چه روشنایی هایی برای ویلاش زده توروستای بابکان پس دفاع نکن ...

    • 4 - 4 هومان ۲ پاسخ به : 1402/4/20 20:48:8

      رهن و اجاره رو بیخیال بشید که حتما بیشتره! اون تیکه که نوشته تمام ملزومات جالبه! چرا وسایل خونه خودش رو نیاورد!

  • 5 شهرک جهاد،نبوت یازده(کوچه شهید سلیمی) 1402/4/20 19:58:5

    ولی ما اهالی خیابان نبوت یازدهم شهرک جهاد به دلیل افت فشار برق،از ساعت ده صبح تا دوازده شب در این درجه بالای گرما برق نداریم یعنی از کولر خبری نیست ولی هزینه آبونمانی که جهت ارائه خدمات از ما کسر می شود هزینه رهن و خوشگذرانی چه افرادی می شود.

    پاسخ
  • 6 بهزادی 1402/4/20 19:10:49

    معتمدی هر مدلی که بود لاقل حواسش به حق الناس و بیت المال بود... به چه قیمتی باید اینطور با بیت المال بازی و در واقع کیف کنیم. حق چه کسانی زده و خورده شد تا چنین هزینه های برای این شخص تامین شد.

    پاسخ
    • 6 - 1 سلام پاسخ به : بهزادی 1402/4/22 1:10:42

      نوم خش...گلگه ویرونه

  • 7 علی 1402/4/20 17:22:28

    هیچ گونه خاموشی در دهدشت نداریم

    پاسخ
    • 7 - 1 دهدشت پاسخ به : علی 1402/4/20 23:15:30

      چطور ؟ برو جانبازان ببینید ضعف ولتاژ بیداد می کند وسایل مردم سوخته

  • 8 دوستدار عدالت 1402/4/20 15:42:12

    با سلام. خداقوت. اگر گزارشی هم از استادیوم ۱۵هزار نفری یاسوج بگیرید که این همه پول بیت المال حیف ومیل شده ومیشه و درب و همه چیز این ورزشگاه به غارت رفته و متاسفانه هیچ کس پاسخگوی این غارت نیستند.

    پاسخ
  • 9 بنگاه 1402/4/20 15:32:19

    والا الان من اون واحد رو 800میلیون رهن با 4میلیون کرایه میخوام واقعا تو سالم اباد با این نرخ پایین بعید هست وجود داشته باشه قطعا مفت هست ،چه ربطی داره مهمانسرا برای استفاده دیگر قرار بگیرد

    پاسخ
    • 9 - 1 زمانی پاسخ به : بنگاه 1402/4/21 16:59:4

      به وقت اذان، تایمی که برای نمازش وقت میذاره بالای نیم ساعت هست، کسی با این اخلاص و ایمان که در زمان اذان، هیچ چیزی مهمتر از نماز اول وقت براش نیست و جواب گوی هیچ شخص و پیگیر هیچ امری نیست، چطور میتونه با بیت المال برای خودش خونه اجاره کنه، اونو تجهیز کنه، خورد و خوراکش که روزانه در ستاد شرکت هست. همین هزینه ای که برای هر جلسه ی کاری فقط برای غذا صورت میگیره، میتونه خیلی از مشکلات شرکت رو حل کنه. مفته، بیت المال هست، وای از ریا.....

    • 9 - 2 واقع بین پاسخ به : بنگاه 1402/4/21 16:49:27

      خیلی جالبه که دارین از معتمدی و حمایت از اون صحبت می کنین، اون اگر بود، تا ۶ ماه دیگه چیزی از اداره برق باقی نمیموند، سه ماشین در اختیارش برای سردسیر و یاسوج، مدیر کاملا پروازی، با خانواده در کرج که هر هفته پرواز داشتن، و غذا های آماده ی رستورانی و از جیب بیت المال و حیف و میل بیت المال و استخدام های فامیلی..... واقع بین باشیم، دنبال دلسوز باشیم.

    • 9 - 3 حمیدی پاسخ به : بنگاه 1402/4/21 16:38:42

      خوب قطعا قرارداد امسال نیستش و برا امسال لابد چندید برابر با پول بیت المال براش هزینه می کنن

  • 10 مجید رضوانی 1402/4/20 15:23:14

    برق خونه ما در ریحان شهید زمانی همیشه نوسان داره زندگی مشقت بار داریم کولر رو بزنیم یخچال خاموش می شه

    پاسخ
  • 11 علی 1402/4/20 14:50:43

    بله، مسیولینی که اول باید خودشون در رفاه باشند اونم با بیت المال، بابا هر بومی که می بود لااقل دلش به حال خودمون می سوخت.

    پاسخ
  • 12 هومان رستمی 1402/4/20 13:12:10

    ۴۰۰ با ۸۰۰ اجاره سالم آباد با توجه نرخ کنونی اصلا گرون نیست مفت هست

    پاسخ
    • 12 - 1 گلادیاتور پاسخ به : هومان رستمی 1402/4/20 17:19:4

      120 ساعت اضافه کار من شاخته.

    • 12 - 2 کارگر پاسخ به : هومان رستمی 1402/4/20 14:11:48

      واقعا چرا ؟ این همه جوان بیکار و.... اون موقع مدیران ما باید این طور زندگی کنند چرا واقعا اصلا این همه هزینه خدایا خودت کمک کن به فقرا که در مایحتاج اولیه زندگی مانده اند

    • 12 - 3 گام به گام پاسخ به : هومان رستمی 1402/4/20 13:37:34

      آخ از بخت دولت انقلابی که یو مدیرش بو اگر دوره اصلاحات بی تا استاندار و وزیر و وکیل و همه را سازمان بازرسی بازخواست میکرد ولی ابرام از بچه های خودشونه و باید هواشو داشته باشند!

    • 12 - 4 حسن زاده پاسخ به : هومان رستمی 1402/4/20 13:36:10

      اسکل تو خبر نوشته شده که شرکت برق خودش مهمانسرا که همون خونه مدیرعامل باشه داره و ادرس هم داده چه دلیلی داره رفتن و خونه لاکچری براش اجاره کردند؟ مگه اصفهانیها آدمای قانعی نبودند پس چرا نرفت همون روبرو بیمارستان زندگی کنه؟ تازه گفته مجردی هست و هنوز زن و بچه اش نیومدن یا اصلا نمیان. مثلا خواستی از مدیرعامل دفاع کنی آقای رستمی؟ مگه کارمند شرکت برق هستی که خودشیرینی میکنی؟

سایر اخبار
برگزدیدها