یادداشت
گفتگو و گزارش

نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس‌نشین در یاسوج پایان یافت

نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین «بلوط» که از ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ در پارک ولایت شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده بود، پایان یافت.

نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس‌نشین در یاسوج پایان یافت

اَفتونیوز| نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین «بلوط» که از ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ در پارک ولایت شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده بود، پایان یافت.

«سیروس باقری»، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد دوشنبه شب در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: هدف از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین بلوط انتقال فرهنگ و آداب و رسوم استان به نسل جوان و ایجاد شور و نشاط و شادی در بین مردم و خانواده ها و جوانان بوده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها از اصلی ترین برنامه های شرکت نمایشگاههای استان است و همچنین بُعد فرهنگی، اشتغالزایی، دعوت از تولیدکنندگان به استان و ورود نمایندگی واحدهای تولیدی از دیگر برنامه های شرکت های نمایشگاه‌های استان بوده است.

باقری اظهار کرد: که در همین راستا به سمت برگزاری جشنواره ها هم رفتیم این جشنواره را برگزار کردیم و دنبال هستیم که این جشنواره هر سال برگزار شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از همکاری نکردن برخی از مسئولان در برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: توقع داشتیم برخی از مسئولان استان در این جشنواره بهتر و بیشتر همکاری کنند.

باقری تصریح کرد: از همکاری شهرداری و شورای شهر یاسوج، بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و اصحاب رسانه در جهت برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر می کنم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها