یادداشت
گفتگو و گزارش

جزئیات برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس جمهور و هیات دولت هفته آینده میهمان مردم استان هستند.

جزئیات برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| سید علی احمدزاده در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین فعالیت دارند به همین دلیل مقام معظم رهبری ارزش خاصی را به این حوزه دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار بود این هفته میزبان دولت باشیم که سفر آفریقا پیش آمد رسما اعلام می‌کنم روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و ۲۷ تیر میزبان دولت سیزدهم هستیم.

وی بیان کرد: صبح دوشنبه میزبان رئیس جمهور و تعدادی از وزارء هستیم و بعد از استقبال از فرودگاه یاسوج، دیدار مردمی در جمع مردم مرکز استان و یکی از شهرستان‌های کم برخوردار برنامه‌ریزی شده که بهمئی انتخاب شد.

احمدزاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای حوزه عشایری گفت: قرار شد یک برنامه برای عشایر گذاشته شود که خودمان پیشنهاد دادیم برنامه‌ریزی برای حوزه عشایر کشور در استان انجام شود و در مارگون جشنی با حضور رئیس‌جمهور برگزار و برنامه های حمایتی از عشایر آنجا مطرح می‌شود سپس در گچساران دو پروژه پتروشیمی و سد چم شیر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور سپس به یاسوج بازخواهند گشت و کارخانه قند افتتاح می‌شود، گفت: به دلیل گرمای هوا سخنرانی در بعدازظهر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی خواهد بود و رئیس جمهور در جمع مردم بویراحمد سخنرانی خواهند کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روز دوم(سه‌شنبه) محور پاتاوه به دهدشت افتتاح می‌شود، سپس رئیس‌جمهور عازم شهرستان بهمئی می شود و بعد از افتتاح بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان  و اختصاص تجهیزات، در جمع مردم این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور مجددا به مرکز استان برمی‌گردند و در بعدازظهر سه‌شنبه نشست شورای اداری و به صورت همزمان نشست با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برگزار و تولیدکنندگان صحبت می کنند، سپس مبادله بین سرمایه‌گذاران دستگاه‌ها و استانداری انحام می‌شود و رسما کلنگ‌زنی پروژه‌های بزرگ انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همزمان پروژه‌های گردشکری و سایر پروژه‌ها افتتاح می‌شود، ضمن اینکه پتروپالایشگاه گچساران با سرمایه‌گذاری ۲.۵میلیارد دلار سرمایه اولیه و با حضور ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی، همچنین پتروشیمی چرام با سرمایه گذاری بانک‌ها کلنگ‌زنی می‌شود.

احمدزاده بیان کرد: در بویراحمد مخزن گازی مختار کلنگ‌زنی می‌شود، کلنگ سد سقاوه هم در مارگون به زمین زده خواهد شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/21 16:54:5

    مه خبری در مورد تغییر و تحولات فرمانداری مارگون هسی!!!

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/4/21 16:54:5

    مه خبری در مورد تغییر و تحولات فرمانداری مارگون هسی!!!

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/4/21 14:27:27

    رئیس جمهور باید بدون واسطه بین مردم حضور پیدا کند تا مردم این استان از رنج ها،تبعیض ها و فامیل بازی که از ناحیه ی استاندار و نمایندگان ضعیف بر آنها تحمیل شده است،بگویند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها