یادداشت
گفتگو و گزارش

ماجرای صندوق مساله دار در بهمئی به کجا رسید؟

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران خبر داد.

ماجرای صندوق مساله دار در بهمئی به کجا رسید؟

اَفتونیوز| سید علی ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران از عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران خبر داد.

ملک حسینی در همین زمینه اظهار داشت: آخرین اقدام دستگاه قضایی در خصوص پرونده صندوق سپرده گذاری بهمئی ، پیگیری به منظور عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران بود.

وی گفت: با انجام مکاتبه و صدور دستور قضایی بخشی از سهام بورسی که از متهم پرونده توقیف شده بود، پس‌ از انجام تشریفات قانونی و کارشناسی جهت فروش عمده و یکجا عرضه خواهد شد.

ملک حسینی با اظهار این نکته که عموم مردم می‌توانند با توجه به شرایط مندرج در متن آگهی در این فروش شرکت نمایند، افزود: با توجه به آگهی شرکت فرابورس ایران، این سهام در تاریخ یازدهم مرداد ماه 1402عرضه خواهد شد.

مدعی العموم مرکز استان تصریح کرد: در صورت وجود مشتری و فروش سهام و واریز مبلغ ریالی آن، این مبلغ به نسبت درصد مساوی، بین مالباختگان تقسیم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درپایان عنوان کرد: مردم و مالباختگان صندوق موصوف، آخرین اخبار مربوط به این پرونده را صرفاًَ از طریق اخبار و اطلاع رسانی رسمی دادگستری استان پیگیری نموده و به شایعات و خبرهای نامعتبر توجهی نکنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها