یادداشت
گفتگو و گزارش

دستگیری دزد باغ‌های کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری سارق باغات با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

دستگیری دزد باغ‌های کهگیلویه

اَفتونیوز| سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه از دستگیری سارق باغات با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات کشاورزی در شهرستان کهگیلویه بررسی موضوع در دستورکار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی و با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات لازم یک نفر سارق را شناسایی و به همراه مالخر در عملیات غافلگیرانه و ضربتی آنها را دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: متهم از افراد سابقه‌دار بوده و در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۱ فقره سرقت از باغات کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد.

وی در ادامه این گزارش گفت: ماموران از مخفیگاه متهم حدود ۲۰۰ متر لوله پلی‌اتیلن که به صورت یک متری قطع نموده و در داخل یک دستگاه خودروی پراید جاسازی،  ۲ عدد اره برقی و همچنین از انبار ضایعاتی مالخر تعداد ۳۶ گونی انواع لوله نیز کشف و ضبط کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و در همین راستا یک دستگاه خودروی پراید توقیف و به پارکینگ منتقل شد.  

موسوی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس در اطراف منازل و باغات خصوصاً در ساعات پایانی شب موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها