یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های رئیس جمهور در جمع عشایر دشت سقاوه مارگون

سید ابراهیم رئیسی در دشت سقاوه مارگون کهگیلویه و بویراحمد از اهمیت تولید در میان جامعه عشایری سخن گفت.

صحبت های رئیس جمهور در جمع عشایر دشت سقاوه مارگون

اَفتونیوز| سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ در جمع عشایر کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرد.

 رئیس جمهور دولت سیزدهم در جمع عشایری با ابراز خوشحالی در جمع عشایری گفت: کلنگ از سد سقاوه سبب آب رسانی به مناطق مختلف روستایی و عشایری می شود.

 رئیسی اظهار داشت، پنل های خورشیدی و توسعه آن را وسیله تامین روشنایی عشایر دانست و گفت: این پنل ها با نصب در کنار چادرهای عشایری با کمترین هزینه برق آنها  را تامین می کند.

وی به توسعه راه های روستایی و عشایری اشاره کرد و ادامه داد: در رابطه با مشکلات عشایر در ادامه سفر قبلی برای راه های عشایری کمک شود، امروز روی سفره عشایر نشستیم زیرا آنها قشر مولد جامعه و استان هستند.

رئیس جمهور  مولد بودن و تولید کننده بودن عشایر را سبب افتخار دانست و گفت: امروز با استفاده از قراردادهای مختلف در تلاشیم تا نهاده و مواد مورد نیاز آنها تامین شود تا عشایر در حوزه دامداری دچار مشکل نشوند، اولولیت ما تولید گوشت قرمز در کشور است نه اینکه این محصول از خارج از کشور وارد شود بنابراین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های مرتبط با عشایر مواد مورد نیاز کشور است تامین می شود.

وی افزود: توجه به کشت گیاهان دارویی از مصوبات سفر است که خورد توجه است، فعال شدن خانه های بهداشت در مناطق عشایری و روستایی و محروم، تکمیل ایل راه ها، خرید تضمینی محصول عشایر از جمله اولویت ها است.

 وی تاکید کرد: نقاط بیان شده در خصوص عشایر مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: ارگان ها و سازمان و بسیج عشایری مطالبات را مطرح کردند که در نتیجه آن به عنوان مطالبات سفر مورد بررسی قرار گیرد

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/26 19:46:14

    فرماندار مارگون کوچنه

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/4/26 19:46:14

    فرماندار مارگون کوچنه

    پاسخ
  • 3 talebmehrabi 1402/4/26 11:29:40

    با سلام خدمت عزیزان گلایه از نماینده ی محترم مجلس و استاندار محترم و بقیه مسئولین استانی واقعا یکم دلسوز باشید نگاهی به پایین دست هم داشته باشید به قشر کارگر کشاورز دانشجو جوانان بیکار تحصیل کرده اشتغال زایی که تا الان صورت نگرفته و همه جوانان عزیز تحصیل کرده دارن به بیراهه میرن و رجالان سیاسی به دنبال انتخابات پیش رو هستن ،لطفا تا لحظه آخر بفکر معیشت بحق مردم باشید چون همین مردم هستن که صندلی ریاست را به شماها میدهند...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها