یادداشت
گفتگو و گزارش

مخاطب صحبت‌های رئیسی در ورزشگاه تختی یاسوج: مدیران‌کل یا نمایندگان؟

رئیسی در ورزشگاه تختی یاسوج از وضعیت سلامت اداری حاکم بر نظام اداری کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.

مخاطب صحبت‌های رئیسی در ورزشگاه تختی یاسوج: مدیران‌کل یا نمایندگان؟

اَفتونیوز|  سید ابراهیم رئیسی در ورزشگاه  تختی یاسوج، از وضعیت حاکم بر ادارات کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و وجود نگاه‌های ناعادلانه، تحمیل نیرو و پارتی‌بازی را نامطلوب شمرد.

وی در انتقاد به افرادی که سلامت اداری کهگیلویه و بویراحمد را در خطر قرار داده‌اند، این مطالب را عنوان کرد..

رئیسی با بیان اینکه وقتی به گذشته این استان نگاه می کنیم ‌شاهد "غیرت، ایستادگی، مردانگی، استواری و ... " هستیم، تصریح کرد: مردم این دلداده امام، انقلاب و نظام هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در این استان آنچه که می بینیم متفاوت با پیش از انقلاب است، کارهای زیادی انجام شده اما باید حرکت های جدی به سمت وضع مطلوب انجام شود، ادامه داد: امروز پروژه‌های بسیار امیدآفرینی به چرخه تولید بازگشت و هزاران کارگر به سرکار بازگشتند.

وی با بیان اینکه مسکن از مسائل مهم مردم و دولت است، گفت: هر ماه جلسه مسکن را پیگیریم و بحمدالله در این استان کار ساخت مسکن شروع شده و ساخت 10 هزار واحد مسکونی به زودی آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز آنچه در این استان می‌بینیم با قبل از انقلاب تفاوت بسیار دارد و البته وضع امروز باید به سمت وضعیت مطلوب و بهتر برود. سد چمشیر، پتروشیمی گچساران، کارخانه قند، ده‌ها کارخانه و کارگاه که تعطیل بود به چرخه بازگشت و هزاران کارگر مشغول به کار شدند.

رئیسی افزود: مسئله مسکن دغدغه مهم دولت در سراسر کشور است، از استاندار وضعیت زمین و ساخت مسکن جویا شدم، کارهای خوبی شده و مشکل زمین در مرکز استان حل و ساخت 10 هزار واحد مسکونی در دستور کار است.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکل بیکاری جزو دغدغه‌ها دولت است، ادامه داد: آمار بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش پیدا کرده، اما همچنان باید برای ایجاد اشتغال کار شود.

رئیسی بیان کرد: برای جاده‌ها استان بودجه لازم را پیش‌بینی کرده هم به زیرساخت‌ها در این حوزه کمک می‌شود و هم به رونق گردشگری کمک خواهد کرد و باید کمبودهای سد تنگ سرخ با مدیریت و تلاش جهادی برطرف شود تا مثل سد چمشیر شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در زمان مسئولیت در قوه قضائیه از کارخانه قند یاسوج بازدید کردم که کارگران و خانواده ها ناراحت بودند اما امروز 130 نفر مشغول به کار، 70 نفر در حال مصاحبه و 600 نفر اشتغال مربوط به این کارخانه ایجاد شده است.

رئیسی با تاکید بر اینکه در ادارات باید روابط عادلانه حاکم باشد، اظهار داشت: هرگونه رابطه ناسالم و پارتی بازی و اعمال نفوذ در ادارات غیر قابل قبول است و مردم پاک و باصفای استان انتظار دارند ادارات مسئولانه در خدمت مردم باشند و از هرگونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.

وی افزود: در مصوبات این دوره از سفر در توسعه زیرساخت‌های روستایی و عشایری، طرح‌های آبرسانی، اعتبارات لازم پیش‌بینی شده‌ است و دو هزار واحد مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت نیز بازسازی و مقاوم سازی شده است.

رئیسی با اشاره به اینکه 20 درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها بانوان هستند، ادامه داد: استفاده از ظرفیت زنان در مجموعه سیستم اداری ضروری است.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در صورت نیاز با برخی افراد مشورت بگیرند ولی در نهایت خود تصمیم بگیرند.دولت خود را خدمتگذار مردم می داند و به این خدمتگزاری به مردم افتخار می‌کند و تمام رفع نیازهای ضروری کشور انجام خواسته های شما مردم مسئله محوری دولت است.

وی خاطرنشان کرد: مکاتبات مردم در این سفر پاسخ داده می‌شود و مورد توجه بنده و همکارانم قرار خواهد گرفت و بنده و اعضای دولت هیچ شانی جز نوکری برای مردم نداریم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 عدالت 1402/4/27 9:55:26

    سلام عرض ادب تقدیر تشکر از پیگیریهای نماینده شهرستانهای بویراحمد دنا ومارگون که در طی دوسال گذشته دو مرتبه ریاست جمهوری به استان کشاندن وطرح های بزرگی را کلنگ زنی کردن اللخصوص پل معلق وگردشگری تله کابین مهریان همچنین گاز مختار ..سد سقاوه کارخانه قند وغیره اگه به همین منوال پیش بره آینده درخشانی استان خواهد داشت

    پاسخ
  • 2 مارگون 1402/4/27 8:52:4

    بخت امام حسین روشنفکر سول اطلاع وهیچ نداره فقط خشه ایچیپنه وپروژیل. همشون قبلاً افتتاح کلنگ زنی شده بودند. ...... روشنفکر انگار ........

    پاسخ
  • 3 الف 1402/4/27 8:36:19

    در عجبم که نمایندگان خودشون این انتقادهارا نمی بینند!؟یا میبینند و چشمشان را میبندند یا بهتر بگم میبینند و افتخار میکنند؟! کسی به داد این مردم و این همه درد نمیرسه. به والله هزینه استقبال از رئیس جمهور را خرج دردهای مردم میکردن مفیدتر از این سفر های خشک و خالی بود.کی باور میکنه اینهمه مصوبه شیک و ویترین قشنگ چیدن را.این خط و این هم نشان اگر چشم استان ما اجرایی شدن این مصوبات را ببینه ،حداقل در این دولت و با دست این دولتمردان حتی شروعشان را هم نخواهیم دید. جگرم میسوزه وقتی بدبختی و فلاکت همشهریانم را میبینم ک برای رساندن درخواست وام و کمک اینگونه سر و دست میشکنن. آقایان نماینده به خودتون بیایین.مردم استان ما صادق تریند و وفادارترین ولیاقتشون اینهمه تحقیر و درد نیست. من الله تفکر و تعقل

    پاسخ
  • 4 مارگون 1402/4/26 23:20:47

    همی بالگرد اورژانس داشتیم هم پاقدم نحصشون سقوط کرد این هم دستاورد دولت. خدایا خت وخیر بیارش.

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1402/4/26 23:10:40

    فقط حرف مثلا کی گوش کنه مدیران ابزار دست نماینده حتی ..

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1402/4/26 21:27:36

    حرف زدن کافی نیست رئیس جمهور باید با مدیرانی که پارتی بازی و طایفه گرایی را به شکل بی سابقه ای در این استان و مخصوصا" در حوزه ی بویراحمد رواج داده اند و باعث تضییع حقوق مردم می شوند برخورد انقلابی انجام دهد تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند

    پاسخ
  • 7 علی 1402/4/26 21:16:11

    نمایندگان بویژه در کهگیلویه و بویراحمد بلایی بر سر مردم آوردند که نفس کشیدن هم براشون مشکل شده، ولایت گریز ترین نمایندگان بعد از پیروزی انقلاب . جناب آقای رئیسی به داد استان و مردم محروم ما برسید.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها