یادداشت
گفتگو و گزارش

سید ناصر حسینی نماینده گچساران خطاب به رئیس جمهور؛


عوارض آلایندگی در ازای ریه های بیمار ماست

سید ناصر حسینی در نشست شورای اداری با حضور رئیس جمهور به مشکلات شهرستان های گچساران و باشت پرداخت

عوارض آلایندگی در ازای ریه های بیمار ماست

اَفتونیوز|‌   سید ناصر حسینی در شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور اظهار داشت:

دولت وقتی نتواند برای ۵۰ میلیارد به بیواتانول کمک کند نمی تواند با پیشرفت ۱۷ درصدی تمامش کند . در حال حاضر صندوق توسعه ی بازنشستگی آینده سازان می خواهد با ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد بیواتانول امام زاده خان احمد را بخرد بفرمایید ۱۷ درصد را با ۴۰۰ میلیارد همین صندوق به ایمیدرو بدهد و با ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد این کارخانه را بسازد .

وی در ادامه گفت : منطقه ی ویژه اقتصادی بر اساس اصل ۱۲۳ قانون اساسی را مد نظر داشته باشید که مجلس ۷ منطقه آزاد و ۱۳ منطقه ویژه مصوب کرد.

استاندار فراموش کردند در مورد سد شیو بفرمایند که این سد می تواند از ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون روان آب ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هکتار از زمین های باشت تا گچساران را آب دهد و ۷۵۰۰ هکتار در حوزه ممسنی استان فارس را نیز می دهد .

وی ادامه داد : در بحث عوارض آلایندگی  دستور بفرمایید عوارض آلایندگی ماده ۱ تبصره ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده را که ریه های ما بیمار می شوند و در ازای آن پول جهت ساخت دیوار حائل ،سنگ فرش روستاها و ابادانی روستاها می گیریم و قطعا این بخش باید هزینه سلامت مردم شود .

در ادامه حسینی گفت: در مورد راه آهن اقلید بفرمایید مطالعات راه آهن ماهشهر -بهبهان-گچساران-ممسنی -کازرون -شیراز انجام شود و البته مقداری کار شد و گزارش خوبی نیز به شما داده شد .

وی در انتها افزود: در بحث پتروپالایشگاه که امروز خدمت شما عرض کردم و سرمایه گذار در اینجا حضور دارد و می تواند در مرحله ی اول با ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیوت دلار سرمایه گذاری کند دستور بدهید اقایان سلاجقه،اوجی و دیگر دوستان برای این فرآیند تلاش کنند که کار انجام شود و ما بتوانیم در بحث رونق اقتصادی در گچساران شاهد اشتغال باشیم .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها