یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد


اهدای عضو بانوی ۴۶ ساله چاروسایی به سه بیمار نیازمند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اهدای عضو یک بانوی ۴۶ساله کهگیلویه ای به سه بیمار نیازمند خبر داد.

اهدای عضو بانوی ۴۶ ساله چاروسایی به سه بیمار نیازمند

اَفتونیوز| «محمود شهامت» در این خصوص در جمع خبرنگاران با اشاره به پنجمین ایثار ماندگار استان کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، گفت: مرحومه «نانا منصوریان راد» ۴۶ساله ساکن شهر «قلعه رئیسی»، مرکز بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه روز یکشنبه ۱۸ تیرماه سال جاری به علت سکته مغزی(خونریزی مغزی) به بیمارستان امام حمینی(ره)  منتقل و در بخش آی سی یو یک بستری شد.

وی افزود: پس از تایید کمیته مرگ مغزی دانشگاه و با اعلام رضایت خانواده نوع دوست آن زنده‌یاد امروز صبح سه شنبه تاریخ ۲۷ تیرماه اهدای اعضای قابل پیوند وی انجام گرفت.

همچنین «سید سینا سعیدی»، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این خصوص گفت: با هماهنگی و همکاری تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اتاق عمل ان مرکز درمانی کلیه‌ها، کبد آن مرحومه برداشته و برای پیوند به بیماران نیازمند به مرکز فوق تخصصی ابوعلی سینای شیراز ارسال شد.

به گزارش ایسنا، وی اظهارکرد: با اقدام خداپسندانه خانواده مرحومه منصوریان راد، پنجمین ایثار ماندگار استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۲ به ثبت رسید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها