یادداشت
گفتگو و گزارش

استاندار و نماینده لنده را نمی بینند یا مدیریت ارشد لنده توانایی لازم را ندارد

استاندار و نماینده لنده را نمی بینند یا مدیریت ارشد لنده توانایی لازم را ندارد

استاندار و نماینده لنده را نمی بینند یا مدیریت ارشد لنده توانایی لازم را ندارد

در ادامه حضور میدانی رییس جمهور و هیات دولت به استان شهرستان لنده به معنای واقعی مظلوم واقع شد بطوریکه در هر دو مرحله این منطقه هیچ طرحی برای کلنگ زنی نداشت و افتتاحیه ای صورت نگرفت.

جای سوال است چرا منطقه ای که همه استان می‌دانند انبوهی از مشکلات را داراست اینچنین مورد بی مهری قرار می‌گیرد، استاندار و نماینده لنده را نمی‌بینند یا مدیریت ارشد لنده توانایی لازم را ندارد.

شاید زمان آن رسیده است تا بزرگان، معتمدین و متنفذین لنده چاره اندیشی کنند که علت این بی مهری ها در چیست..!

بنابرگزارشات داده شده در رسانه های مختلف سفر دوم، ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاصی استان بود و اینکه یک منطقه از استان از این میزان اعتبار سهمی نداشته باشد حتما علتی دارد.

لازم به توضیح است در هر دو سفر وزرای اعزامی به شهرستان لنده وزیر صنعت معدن و تجارت و وزیر کشور مهمان مردم لنده بودند.

در سفر اول پس از بازدید های میدانی وزیر مربوطه در جلسه ی شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور شرکت کرد و همان زمان که ایشان گزارش حضورش در لنده ابتر مانده بود، مشخص بود که لنده اعتبار خاصی را دشت نخواهد کرد.

در سفر اخیر وحیدی وزیر کشور به لنده آمد و متاسفانه خبرها حاکی از آن است ایشان نیز جسته و گریخته گزارشی از لنده به هیات دولت داد که آن چیزی نبود که مردم می‌خواستند.

آنچه مردم لنده را نگران کرده است عدد ۱۲ هزار میلیاردی اعلامی اختصاص یافته به استان است که قطعا این اعتبار به طرح های کلنگ زنی شده تخصیص داده می‌شود و باید گفت لنده در هر دو سفر نه طرحی برای کلنگ زنی داشت و نه افتتاحیه ای...! و اینجاست که باید گفت لنده در هر دو سفر مورد بی مهری قرار گرفت..!

مجید رحمانی 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها