یادداشت
گفتگو و گزارش

وحدت نژاد رئیس اورژانس استان: نیازمند بالگرد جوان‌تر و سیستم به روز‌تری برای کهگیلویه و بویراحمد هستیم

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد بر تخصیص بالگرد مناسب با شرایط جغرافیایی این استان تاکید کرد و گفت: در مورد بالگرد قطعاً مسوولان مطالبه‌گر خواهند بود، از ریاست جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همه مسوولان نیز تقاضای بالگرد داریم.

وحدت نژاد رئیس اورژانس استان: نیازمند بالگرد جوان‌تر و سیستم به روز‌تری برای کهگیلویه و بویراحمد هستیم

اَفتونیوز| جهانبخش وحدت‌نژاد در گفت و گویی با رسانه ها اظهار داشت: جا دارد که از شرکت هلی کوپتری ایران تشکری داشته باشم که تاکنون خدمات ۷ ساله به استان داشته‌اند و بهترین خلبان‌ها را در اختیار استان گذاشته‌اند، شاید اگر خلبان در این حادثه زبردست نبود، طور دیگری اتفاق می‌افتاد.
جهانبخش وحدت نژاد اظهار کرد: نمی‌توانیم بگوییم حادثه سقوط هوایی با بالگرد طبیعی است، ولی دور از انتظار هم نیست، حتی در کشور‌های توسعه یافته دنیا نیز اتفاق سقوط بالگرد می‌افتد.
وی در خصوص نقش حیاتی بالگرد‌های اورژانس خاطرنشان کرد: انتقال هوایی جزء امن‌ترین انتقال‌ها است که بر اساس آمار و ارقام ثابت شده است.
وی افزود: از رسانه‌ها انتظار داریم در چنین حوادثی سنجیده‌تر عمل کنند، و اخبار را جویا شوند و سپس آن را انتشار دهند.
وحدت نژاد گفت: در مورد بالگرد قطعاً مسوولان مطالبه‌گر خواهند بود، از ریاست جمهور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز تقاضای بالگرد داریم.
وی افزود: خواهش ما این است که بالگردی به استان تخصیص دهند که متناسب با وضعیت استان باشد و قابلیت نشست و برخاست در شرایط آب و هوایی سخت استان را داشته باشد. وزش باد و جریان‌های ناگهانی در این استان زیاد است، توپوگرافی استان نیازمند بالگرد جوان‌تر و سیستم به روز‌تری است تا شرمنده عزیزان در نقاط دوردست استان نباشیم.

کبنا



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها