یادداشت
گفتگو و گزارش

گزارش مردمی از گچساران /یک روز آب نداریم یک روز برق !

با اوج گرفتن گرما قطعی روزانه برق و عدم اعلام آن به مشکل قطعی آب اضافه شده است. یک روز برق نداریم و یک روز آب !

گزارش مردمی از گچساران /یک روز آب نداریم یک روز برق !

اَفتونیوز| شهروند گچسارانی در متنی خطاب به این پایگاه خبری نوشت:

در فصل تابستان قطعی آب و برق سبب نارضایتی شهروندان می شود .

شهر گچساران به لحاظ موقعیت جغرافیایی بین دو سد چمشیر و کوثر قرار دارد و قطعا مشکل منابع آبی ندارد اما افت فشار آب و قطعی هرازچندگاهی آب زندگی شهروندان را مختل کرده است .

با اوج گرفتن گرما قطعی روزانه برق  و عدم اعلام آن به مشکل قطعی آب اضافه شده است.

یک روز برق نداریم و یک روز آب !

آیا مسئولین در شهر حضور ندارند؟قطعی برق و تغییر ولتاژ آن ارتباط مستقیم با سوختن وسایل برقی ما دارد و اگر خسارتی وارد شد آیا جبران آن را بر عهده می گیرند؟ و از طرفی تحمل گرمای طاقت فرسا هم دشوار است .

این روزها در اوج گرمای تابستان قرار داریم و قطعا اگر قطعی یکبار  رخ دهد برای شهروندان قابل درک و پذیرش است اما اینکه به طور مکرر این قطعی ادامه داشته باشد سبب اعتراض است و نمی توان انکار کرد که پاسخگویی اتفاقات  آب و برق مناسب است و قول برطرف شدن مشکل را می دهند اما سوال ما این است به چه دلیل این قطعی به طور مکرر تکرار می شود و چرا یکبار برای همیشه مشکل حل نمی شود و به طور مکرر این مشکل تکرار می شود؟

اگر مشکلی در تجهیزات آبی شهرستان رخ می دهد و ممکن است قطعی آب چند ساعت طول بکشد لازم است روابط عمومی اداره آبفا با گزارش به مردم در مدیریت قطعی آب  تلاش کنند نه اینکه وقتی قطعی آب طولانی شد و مردم و رسانه ها پیگیر باشند آنگاه جوابی ارائه دهند .

اگر قطعی آب و برق یک بار رخ میداد مخاطب مدیریت آبفا یا اداره ی برق بود اما با توجه به قطعی مکرر آب و برق و عدم چاره اندیشی دائمی این دو اداره لازم است فرماندار شهرستان به این قضیه ورود کرده و چاره اندیشی دائمی برای موضوع داشته باشند و یک بار برای همیشه مشکل را حل کنند .

باید ذکر کرد که شهرگچساران از آذرماه تا کنون بارها با تنش  آبی و افت فشار آب روبرو بوده است.

 

صیاد خردمند



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها