یادداشت
گفتگو و گزارش

خبرهای خوب برای بازنشستگان +جزییات

موسوی در خصوص اقداماتی که قرار است برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام شود گفت: ابتدا وام قرض الحسنه است که مرحله اول آن برای درخواست کنندگان واریز شده و مرحله دوم ثبت نام به فوریت آغاز خواهد شد که سعی خواهیم کرد این مرحله ثبت نام به شکل غیر حضوری باشد و از بستر الکترونیکی استفاده شود.

خبرهای خوب برای بازنشستگان +جزییات

اَفتونیوز| میرهاشم موسوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگان تجربه تاریخی هستند که باید این تجربیات در اختیار ما قرار بگیرد، زیرا این افراد همان‌هایی هستند که در تولید این کشور و در خلق ارزش‌های بزرگ، اقتدار کشور نقش داشتند و باید این تجربه‌ها را در صحنه‌هایی که در شرایط سخت قرار میگیریم استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از پیشنهادات سازمان تأمین‌ اجتماعی برای برنامه هفتم استفاده مجدد از توانمندی بازنشستگان در فعالیت‌ها بوده و برای این خدمت دوباره نیز می‌توان بازنشستگی دیگر در نظر گرفت.

موسوی در خصوص اقداماتی که قرار است برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام شود گفت: ابتدا وام قرض الحسنه است که مرحله اول آن برای درخواست کنندگان واریز شده و مرحله دوم ثبت نام به فوریت آغاز خواهد شد که سعی خواهیم کرد این مرحله ثبت نام به شکل غیر حضوری باشد و از بستر الکترونیکی استفاده شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها