یادداشت
گفتگو و گزارش

۵ گزینه نهایی شهرداری یاسوج/+ جزئیات

برای شهرداری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ۵ گزینه مطرح است که باید دید در نهایت و در نشست شورای شهر چه کسی شهردار یاسوج می شود؟

۵ گزینه نهایی شهرداری یاسوج/+ جزئیات

اَفتونیوز|«هدایت امیری»، یک عضو شورای شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص انتخاب شهردار جدید یاسوج و گزینه های مطرح شده، گفت: هنوز شهردار جدید یاسوج مشخص نیست و منتظر هستیم که این موضوع از سوی رئیس شورا در دستور کار قرار داده شود و جلسه ای با این موضوع تشکیل دهد.

امیری اظهار کرد: درصورت تشکیل جلسه با موضوع انتخاب شهردار جدید تا الان شهردار یاسوج انتخاب شده بود.

این عضو شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: هم اکنون چهار تا پنج نفر برای شهردار یاسوج مطرح است اما باید دید پس از بررسی، کدام یک از این گزینه ها انتخاب خواهد شد.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا شهردار یاسوج غیر بومی خواهد بود، تصریح کرد: شهردار غیربومی می تواند مفید باشد و جواب دهد اما برخی ها معتقدند که با توجه به شرایط استان شهردار غیربومی نمی تواند موفق باشد.

وی ادامه داد: با گزینه های غیربومی برای شهردار جدید یاسوج صحبت و رایزنی هایی شد که نپذیرفتند و می گفتند توجیه اقتصادی ندارد.

گفتنی است که هم اکنون پنج نفر بعنوان گزینه شهرداری یاسوج مطرح است که به شرح زیر هستند؛

۱ هدایت امیری(عضو فعلی شورای شهر یاسوج)

۲ کیوان آشنا(رئیس فعلی شورای شهر یاسوج)

۳ کرامت الله فرج زاده 

۴ زریر صالح پور

۵ نستور درخشنده پور

یادآور می شود از روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ که نستهن مقدم بعنوان شهردار یاسوج پس از حدود ۶ سال( از سال ۱۳۹۶ تا خرداد ماه ۱۴۰۲) استعفا داد، شهرداری یاسوج تا کنون بصورت سرپرستی اداره می شود و حدس و گمانه هایی در خصوص شهردار جدید در بین مردم و فضای مجازی مطرح می شود.

مردم، شهروندان و مسئولان انتظار دارند که شورای شهر بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و با مدنظر قرار دادن منافع عمومی مردم به نحوی مطلوب عمل کند تا شخصی شهردار یاسوج، مرکز استان شود که باری از مشکلات این شهر و شهرداری بردارد نه اینکه مشکلی به مشکلات شهری که به پایتخت طبیعت ایران است اضافه کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 8 نظر

  • 1 بویراحمد علیا 1402/5/7 20:21:34

    دکتردرخشنده پور بهترین گزینه برای جمع کردن معضلات شهرداری یاسوج است .

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/5/7 20:3:24

    هیچکدام بهترازسجادبهرامی نیستند

    پاسخ
  • 3 پیمان عرفانی 1402/5/7 17:38:41

    نفرات اول و دوم که کلاً مردود هستند بقیه نفرات هم قبلاً دستی در مسائل شهری داشته اند و به درد این موضوع نمی خورند. شما را به این روزهای عزیز، یک نفر رو بدور از مسائل سیاسی و قومی قبیله ای به این منسب بگذارید. دیگه خسته شدیم از وضعیت این شهر

    پاسخ
  • 4 پیمان عرفانی 1402/5/7 17:38:40

    نفرات اول و دوم که کلاً مردود هستند بقیه نفرات هم قبلاً دستی در مسائل شهری داشته اند و به درد این موضوع نمی خورند. شما را به این روزهای عزیز، یک نفر رو بدور از مسائل سیاسی و قومی قبیله ای به این منسب بگذارید. دیگه خسته شدیم از وضعیت این شهر

    پاسخ
  • 5 سعید محمد حسینی 1402/5/7 13:34:16

    علاوه بر مسایل فوق یک شهردار خوب باید در عین تعهد و تخصصی که دارد یک جامعه شناس خوبی باشد و بداند دقیقاً برای ایجاد آرامش و نشاط در چهره شهر نیاز مردم چیست به طور کلی می‌توان گفت شهردار باید با آشنایی به امورات مرتبط با شهرداری از توان و تجربه مدیریتی خوبی برخوردار باشد تا بتواند از اشخاص و متخصصینی که در بدنه شهرداری به کار گرفته شده‌اند مشاوره و بهره لازم را بگیرد. و از تخصص آنها به نحو احسن استفاده نماید.

    پاسخ
  • 6 سعید محمد حسینی 1402/5/7 13:31:10

    شهردار یک شهر باید علاوه بر داشتن شرایط لازم طبق قانون انتصاب شهردار باید دارای فهم بالای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، مسلط به جذب مشارکت و همراهی مردم و معتقد به پیاده سازی سیستم‌های هوشمند به عنوان رکن اساسی شهرها و تلاش در جهت بسترسازی زیرساخت‌های لازم برای آن باشد.شناسایی و جذب نیروهای متخصص در زمینه عمران شهرسازی، برنامه ریزی شهری و جذب کارشناسان خبره برای ایجاد درآمد پایدار باید جزو برنامه های ایشان باشد.

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1402/5/7 13:11:52

    هیچکدام به درد نمیخورند

    پاسخ
    • 7 - 1 ناشناس پاسخ به : 1402/5/7 14:25:9

      درخشنده پور گزینه خوبی هست برای شهرداری

سایر اخبار
برگزدیدها