یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبرداد؛


سد آبریز کهگیلویه بزرگ و جاده دوگنبدان - گناوه نیازمند مجوز کمیسیون ماده ۲۳ هستند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که سد آبریز در کهگیلویه بزرگ و محور ارتباطی دوگنبدان - گناوه در شهرستان گچساران این استان، نیازمند مجوز کمیسیون ماده ۲۳ هستند.

سد آبریز کهگیلویه بزرگ و جاده دوگنبدان - گناوه نیازمند مجوز کمیسیون ماده ۲۳ هستند

اَفتونیوز|"جهانگیر شاهینی" در نشست مشترک استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پروژه‌های ملی استانی، محور ارتباطی دوگنبدان-گناوه و پروژه‌های بخش آب نظیر سد آبریز کهگیلویه بزرگ در این استان که پروژه‌های ملی محسوب می‌شوند نیازمند مجوز کمیسیون ماده ۲۳ هستند.

وی با بیان اینکه سد آبریز در کهگیلویه بزرگ یکی از پروژه‌های مهم و مطالبه مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه، چُرام، لنده و بهمئی است، اظهار داشت: این پروژه و سایر بخش‌ها نیازمند مجوز این کمیسیون است.

به گزارش ایلنا، در پایان نشست و با موافقت معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان، اسناد پروژه‌های مورد اشاره جهت اخذ مجوز به کمیسیون ارائه شود.

همچنین به منظور تبیین مُدلِ رشد اقتصادی و مُدلِ تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی استان مُقرر شد برنامه‌ای توسط سازمان مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه تا نسبت به بررسی و تایید آن اقدام شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها