یادداشت
گفتگو و گزارش

شهردار جدید یاسوج انتخاب شد؟!

بنا بر اخبار واصله؛ کیوان آشنا با ۶ رای به عنوان شهردار یاسوج انتخاب شد.

شهردار جدید یاسوج انتخاب شد؟!

اَفتونیوز| بنا بر اخبار غیررسمی در جلسه امروز  که با حضور اعضای شورای شهر یاسوج برگزار شد، کیوان آشنا با ۶ رای به عنوان شهردار یاسوج انتخاب شد.

اما بعد از انتشار این خبر، بهنام عباس نژاد در گفت و گویی اظهار داشت : خبر منتشر شده در انتخاب شهردار به شدت تکذیب می شود زیرا ما هیچ جلسه ای با تشریفات قانونی برای انتخاب شهردار برگزار نکردیم.

عباس نژاد با تاکید بر اینکه ۵ عضو شورای شهر یاسوج نامه نگاری های متعددی در راستای انتخاب سریع تر شهردار با فرمانداری شهرستان بویراحمد ، مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری ، مدیرکل امور شهری و حتی رئیس شورا داشته ایم اما متاسفانه رئیس شورا از این امر خسیر شانه خالی می کند.

وی گفت: خبرهای منتشر شده در فضای مجازی استناد به یک مصوبه در خارج از شورا است که با توجه به اینکه در صحن شورا نبوده خود به خود از درجه اعتبار ساقط است.

سخنگوی شورای شهر یاسوج در ادامه افزود : رئیس شورای شهر مصوبه خارج را شورا را بدون اینکه در دستور کار قرار گرفته باشد و یا اینکه به رای گذاشته شود به فرمانداری ارجاع داده است.

بهنام عباس نژاد اضافه کرد: مصوبه ارجاع شده  هنوز در دستور کار فرمانداری است و تایید نکرفته  است چرا که در خارج از ساختمان شورا بوده  و هیچگونه تشریفات قانونی صورت نگرفته است  که خود به خود بی اثر خواهد بود.

کیوان آشنا در این خصوص  گفت : از مصاحبه آقای عباس نژاد تعجب کردم دوستان خودشان مصوبه را با علم و آگاهی تمام امضا کردند اما الان دلیل انکار را نمی دانم .

آشنا اضافه کرد : جالب اینجاست که خود آقای عباس نژاد هم با تایید مصوبه بر صحت آن صحه گذاشته است .

وی گفت : بعد از اینکه آقای مقدم استعفا دادند و آقای بهرامی بعنوان سرپرست شهرداری معرفی شد در جلسه ای دوستان به این نتیجه رسیدند که بنده را بعنوان شهردار و خادم شهروندان معرفی کنند اما اکنون نوشته خودشان را قبول ندارند .

آشنا خاطرنشان کرد: به هر حال مصوبه با تایید اکثر دوستان به فرمانداری ارجاع شده است که پس از بررسی های لازم نتیجه اعلام خواهد شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 ناشناس 1402/5/8 10:8:33

    جناب آقای عباس نژاد دقیقا بفرمائید این صورتجلسه برای چی امضا کردی. میشه بگویید امضای من جعلی هست.

    پاسخ
  • 2 فرهنگ 1402/5/8 8:54:23

    آشنا تداوم خرابیهای مقدم است

    پاسخ
  • 3 عبدالله 1402/5/7 22:31:20

    تقابل را کنار بگذاریم تا شورا اقتدار داشته باشد حالا که اکثریت به آقای آشنا رای دادند مصاحبه آقای عباس نژاد کار خوبی نبود

    پاسخ
  • 4 شهروند 1402/5/7 18:46:56

    حاکم شهری که مرغابی بود بر سر آن شهر رسوایی بود بی خاصیت ترین شورا در طول تاریخ شورا همین شورا بوده چون اگر به فکر شهر بودند خود را کاندید نمیکردند شهردار باید خارج از شورا می‌بود یا اصلا مدت زمان شورا را تقسیم بر تعداد اعضا میکردند و هر کدام مدتی شهر را به گند میکشوند

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1402/5/7 18:43:59

    باید شورا هم منحل شود و تیمی متخصص ت سط وزارت کشور از اصفهان برای مدیریت شهر یاسوج آورده شود

    پاسخ
  • 6 حق 1402/5/7 18:43:27

    اگه هوشیاربودی و امضا کردی والان امضای خودت را غیرقانونی می‌دونی ،پس خیانت به مردم کردی وخلاف قانون عمل نموده ای اگه هوشیار نبودی وبازم امضاء کردی بازم خیانت کردی.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها