یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


ضرورت«آشنا زدایی» از شهرداری یاسوج

این روزها بحث و جدل بر سر شهردار شدن و نشدن کیوان آشنا در رسانه‌های استان بسیار داغ است. در حالی که آشنا ادعای شهرداری می‌کند، سخنگوی شورا این ادعا را قویا تکذیب کرد.

ضرورت«آشنا زدایی» از شهرداری یاسوج

اَفتونیوز|این روزها بحث و جدل بر سر شهردار شدن و نشدن کیوان آشنا در رسانه‌های استان بسیار داغ است. در حالی که آشنا ادعای شهرداری می‌کند، سخنگوی شورا این ادعا را قویا تکذیب کرد.

شورای ششم شهر یاسوج از همان ابتدا با حواشی متعدد مربوط به انتخابات و بعد از آن، تایید نشدن دو منتخب شورای شهر یاسوج شروع به کار کرد که یکی از آنها همین کیوان آشنا بود. البته در آن انتخابات درگیری‌هایی نیز رخ داد که حتی به رسانه‌های خارجی زبان نیز کشیده شد.

اما از عجایب روزگار ماست فردی که ورود یا عدم ورود اش به شورا به مویی بند بود و حتی گفته می‌شد ممکن است رد صلاحیت شود، حالا می‌خواهد سکان مدیریت شهری را به دست می گیرد.

«کیوان آشنا» در ادامه به عنوان رئیس شورا انتخاب می‌شود تا از استیضاح شهردار به هر نحو ممکن جلوگیری کند، آن‌هم شهرداری که ضعف و حواشی او سر و صدای همه را بلند کرده بود.

دستاورد تیم (آشنا _ مقدم) در شهرداری یاسوج چیزی جز نیروهای مازاد، حقوق‌های معوق کارگران، عدم پیشرفت پروژه ها، رها سازی فضای سبز، عدم تعیین تکلیف کارخانه بازیافت زباله، خوابیدن پل چهارم بشار، ترافیک های سرطانی شهر، فروش بی قاعده تراکم شهری و.... نبود.

در سال‌های اخیر ما سرگرم نمایش مبتذلی در شورای شهر یاسوج بودیم،

امروز سر صحبت ما با شورایی است که خروجی آن کیوان آشنا بوده است، اگر نظر تان به  «آشنا» نزدیک بود پس این همه داد و قال بر سر شهردار سابق چه معنایی داشت؟ و امروز توقع دارید شهروندان با چه نگاهی شما را قضاوت کنند؟

البته مساله صرفا یک فرد به اسم کیوان آشنا نیست بلکه موضوع ورا و فراتر از یک یا دو شخص است  و ما با کیوان آشناهای متعددی رو به رو هستیم.

چنان‌چه شورا می‌خواهد به رستگاری برسد و نام نیکی از آنها در حافظه جمعی شهروندان باقی بماند، به جای آن‌که در بغل آشنا بیفتد، باید هر چه بیشتر از شهرداری یاسوج «آشنازدایی» کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 میثم حسینی 1402/5/9 9:34:13

    اگر قرار به انتخاب آشنا به جای مقدم باشد مثال افتادن از چاله به چاه است کسی که نه کارنامه مدیریتی نه تخصص اجرایی قابل قبولی از خودش ندارد عهده دار سکان شهرداری شدن فقط فاجعه به بار خواهد آورد..!!!

    پاسخ
  • 2 میثم حسینی 1402/5/9 9:34:13

    اگر قرار به انتخاب آشنا به جای مقدم باشد مثال افتادن از چاله به چاه است کسی که نه کارنامه مدیریتی نه تخصص اجرایی قابل قبولی از خودش ندارد عهده دار سکان شهرداری شدن فقط فاجعه به بار خواهد آورد..!!!

    پاسخ
  • 3 X 1402/5/8 15:42:18

    شهر دار شهر نباید از افراد شورای شهر انتخاب شود وباید به دنبال یک فرد تحصیل کرده و کننده باشند امثال دکتر بهرامی که زیاد هستند در این شهر ولی ساست کثیف وراندبازی اجازه نمی‌دهد که یک شخص دلسوز در این پست مدیریتی قرار بگیرد چون اینها کسی را می‌خواند که همراه وهم نظر خودشان باشد صادقانه بگویم قبل از اینکه شورای شهر تشکل شود شهرداریها بهتر کار می‌کنند وبعد ازآن فقط یک سفره دزدی راه انداختن که جیب مردم را خالی کنند واقعآ باید تاسف خورد بابت این مدیریت حساس که فقط جایگاهش به نا اهلان واگذار میگرد

    پاسخ
  • 4 دوستدار صیاد 1402/5/8 15:23:50

    به عنوان مطالبه گر ازتون یه خواهش دارم درباره استخدام شدن ..... در علوم پزشکی و دستیار مردمی سازی ..... رانتاشون فاکتور سازیاشون و پول های بنر و ... سفر ریاست جمهوری خبر کار کنید رسالت رسانه اینه دست این افراد فاسد که اشکار و ظاهر رانت و فسادشون استانداری رو برداشته رو کنید

    پاسخ
  • 5 امیر 1402/5/8 14:33:47

    با‌سلام‌ خدمت هم استانی ها وشورای شهر لطفا یک شهردار انتخاب کنید که مدرک شهرسازی وکار بلد باشه نه که شهردار بشه کاری برای استان نکنه

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1402/5/8 12:45:50

    درعقب راندن زیرساختهای شهریاسوج لطف ومحبتت شورای شهر کمتراز شهردار سابق نبوده درصورت انتخاب آقای آشنا به عنوان شهردار هم از آن باغستان است

    پاسخ
    • 6 - 1 ناشناس پاسخ به : 1402/5/8 20:30:42

      انتخاب هرکدام از اعضای شورا به عنوان شهردار عقب گرد و فرصت سوزی می باشد دود آن هم به چشم مردم می رود

سایر اخبار
برگزدیدها