یادداشت
گفتگو و گزارش

تصاویر تجمع اعتراضی در واکنش به احداث سد خرسان ۳

مردم بویر احمد و دنا با تجمعی اعتراضی در واکنش به احداث سد خرسان ۳ در جنب مجتمع قضایی شماره ۲ دادگستری عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد واقع در گلستان ۱۳ برگزار شد.

تصاویر تجمع اعتراضی در واکنش به احداث سد خرسان ۳

اَفتونیوز| مردم بویر احمد و دنا با تجمعی اعتراضی در واکنش به احداث سد خرسان ۳ در جنب  مجتمع قضایی شماره ۲ دادگستری عمومی  و انقلاب شهرستان بویراحمد واقع  در گلستان ۱۳ برگزار شد. معترضین به احداث سد براین باورند که احداث این سد برخلاف منافع عمومی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد است و در طی لایحه ای حقوقی نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

یکی از اهالی دهستان سادات محمودی با اظهار تاسف از اینکه با احداث سد خرسان سه باید شاهد آوارگی بیش از ۱۰ هزار روستانشین باشیم، اظهار داشت: سزاوار نیست که ما را آواره کوچه و خیابان کنند تا منطقه دیگری آباد شود.

"محمودی مقدم " در گفت و گو با خبرنگاران با برشمردن ظرفیت‌های متعدد دهستان سادات محمودی در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: با احداث سد خرسان سه بسیاری از منابع خدادادی و انسانی نابود می‌شود و بسیاری از مردم این دهستان گرفتار فقر و فلاکت خواهند شد.

معترض دیگر ساخت سد خرسان سه در دهستان سادات محمودی هم موافقت برای احداث این سد را بسترساز نابودی نسل آینده این منطقه زیبای گردشگری عنوان و یادآور شد: نمی‌دانم وزارت نیرو چرا می‌خواهد مردم دهستان سادات محمودی را آواره کند.

"سیدعلی اکبر محمدی" با برشمردن خسارت‌های متعدد احداث سد خرسان سه در دهستان سادات محمودی، اظهار داشت: با احداث این سد به طور حتم بسیاری از عرصه‌های منابع طبیعی و آثار باستانی در منطقه سادات محمودی باید به زیر آب برود و با خاک مدفون شود.

یک زن مُعترض به ساخت سد خرسان سه در دهستان محمودی هم با ابراز تاسف از موافقان احداث این سد گفت: تا الان مسئولان استانی حمایت قاطعانه از ما نکرده‌اند و فقط روشنفکر نماینده مجلس در حمایت از مردم و جلوگیری از احداث این سد سخن گفت و بقیه سکوت کرده‌اند.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها