یادداشت
گفتگو و گزارش

امام جمعه گچساران: برای برخورد با بی حجابان و سگ گردانان آتش به اختیار عمل می کنیم

امروز برای آخرین بار خدمت مسئولان عرض می‌کنم که جلوی بی حجابان و کشف حجاب کنندگان را در شهرستان گچساران بگیرید و تاکید ما این است که خانم‌های بی حجاب و کشف حجاب شده را شناسایی و با آنان برخورد قاطع قانونی کنید.

امام جمعه گچساران: برای برخورد با بی حجابان و سگ گردانان آتش به اختیار عمل می کنیم

امام جمعه گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان خواست در برابر بی حجابان براساس قانون و منطق عمل کنند و اگر بی حجابان بخواهند به بی حجابی شان ادامه دهند با آنان بصورت آتش به اختیار عمل می‌شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از ایلنا یاسوج، "سید امین‌الله حجازی" در خطبه دوم نمازجمعه این هفته گچساران، بی حجابان را تقلید کنندگان کشف حجاب دوران رضاخانی خواند و اظهار داشت: مسئولان براساس منطق و قانون نباید به خانمی که می‌خواهد وضعیت حجاب رضاخانی یعنی کشف حجاب را اجرا کند، اجازه دهند اینگونه عمل کند و اگر مسئولان مرتبط نتوانند در مقابل این کشف حجاب‌ها بایستند ما آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.

وی گفت: امروز برای آخرین بار خدمت مسئولان عرض می‌کنم که جلوی بی حجابان و کشف حجاب کنندگان را در شهرستان گچساران بگیرید و تاکید ما این است که خانم‌های بی حجاب و کشف حجاب شده را شناسایی و با آنان برخورد قاطع قانونی کنید.

امام جمعه گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی از وظایف مسئولان در اجرای موضوع عفاف و حجاب در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان مرتبط نتوانند در برابر بی حجابان و کشف حجاب شده‌ها برخورد قاطع قانونی داشته باشند ما خودمان براساس فرمان آتش به اختیار عمل خواهیم کرد.

حجازی با اظهار تاسف از شیوع پدیده سگ گردانی در کشور و شهرستان گچساران هم، خاطرنشان کرد: مسئولان بایستی هم با پدیده سگ گردانی و هم با کشف حجاب کنندگان برخورد قاطع قانونی داشته باشند.

وی گفت: امروز برای آخرین بار از مسئوولان شهرستان می‌خواهم در ارتباط با این پدیده های زشت، تدابیر قانونی بیندیشند و امیدوارم منبعد شاهد حضور بی حجابان و سگ گردانان در شهرستان نباشیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 اریا 1402/5/10 13:44:55

    خوب است موضوع برگزاری نماز عید فطر در زمان امامت جمعه مرحوم متقی کاشانی که جناب حجازی به جای ایشان نماز را برگزار کردند به ایشان یادآوری شود. سوره شمس

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/5/10 12:40:18

    تکبیرررررر، هفش کن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها