یادداشت
گفتگو و گزارش

در شرکت نفت گچساران درَ همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد/«کمالی» هم پروازی است!

به نظر میرسد درب همچنان بر همان پاشنه می چرخد و شنیده ها حاکی از آن است که مدیرعامل جدید شرکت نفت گچساران مانند مدیرعامل سابق پروازی است،

در شرکت نفت گچساران درَ همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد/«کمالی» هم  پروازی است!

اَفتونیوز| بعد از رفتن صیدالی از شرکت نفت گچساران و روی کار آمدن کاهکش انتقادات گسترده ای نسبت پروازی بودن مدیران شرکت مطرح شد.

در نهایت مجموعه این انتقادات و موارد دیگر سبب شد غلامرضا کمالی بعنوان مدیر عامل جدید شرکت نفت و گاز گچساران منصوب و جایگزین مهرداد کاهکش شود.

اما به نظر میرسد درب همچنان بر همان پاشنه می چرخد و شنیده ها حاکی از آن است که مدیرعامل شرکت نفت گچساران  مانند  مدیرعامل سابق پروازی است و  بعد از گذشت ۴ ماه از شروع مدیریت کمالی، وی  هر هفته در رفت آمد است.

گفته می شود کمالی نیز مانند کاهکش دارای سابقه فنی و عملیاتی نمی باشد و رزومه وی  در حوزه کالا است و  بنا است یک سال پایان بازنشستگی خود را مدیرعامل شرکت نفت و گاز  گچساران باشد.

 در چهار راه شروع به فعالیت کمالی  بیشترین و بی سابقه ترین تغییرات را در نفت در بخش های فنی و عملیاتی رخ داده است و متاسفانه ساختار شرکت را از حالت قبلی خارج کرده و اینکه علی رغم تاکید استاندار بر عدم استفاده مدیران پروازی نه تنها در حوزه جذب بومی امتیازاتی اخذ نشده بلکه مدیران  هم از استان های دیگه می آیند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها