یادداشت
گفتگو و گزارش

توقیف ۹۷ وسیله نقلیه متخلف در کهگیلویه

فرمانده انتظامی کهگیلویه از توقیف ۹۷ دستگاه متخلف در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

توقیف ۹۷ وسیله نقلیه متخلف در کهگیلویه

اَفتونیوز| سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتور سیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: در این طرح ۴۷ دستگاه خودرو و ۵۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح ۶۵ نفر معتاد، ۱۴ نفر سارق،  یک نفر به جرم مالی و اقتصادی، ۵ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۲۷ نفر به جرم قاچاق کالا و ۱۰۶ نفر به جرم سایر جرائم دستگیر و ۴۶ قبضه سلاح کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها