یادداشت
گفتگو و گزارش

بخشش قاتل پای چوبه دار/خانواده کهگیلویه و بویراحمدی از قصاص گذشتند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید:یک فرد محکوم به قصاص در چند قدمی چوبه دار با بخشش بزرگوارانه خانواده مقتول بخشیده شد.

بخشش قاتل پای چوبه دار/خانواده کهگیلویه و بویراحمدی از قصاص گذشتند

اَفتونیوز|سید جواد هاشمی مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:یک فرد محکوم به قصاص در چند قدمی چوبه دار با بخشش بزرگواره خانواده مقتول در قالب پیوستن به پویش «به عشق امام حسین می‌بخشم» از قصاص نفس آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشت.

وی عنوان کرد: در جریان وقوع یک فقره قتل در سال 91 در شهرستان چرام، دو فرد مضنون به قتل دستگیر و راهی زندان شدند که یک نفر در سال 99 از زندان آزاد و فرد دیگری به قصاص محکوم شد و امروز با تلاش و پیگیری سفیران صلح، مسئولان استانی بویژه مجموعه دستگاه قضایی و شورای حل اختلاف و بزرگواری خانواده مقتول، بخشیده شد.

هاشمی مهر نقش متنفذین و افراد صاحب نفوذ محلی در این صلح و سازش را ستودنی دانست و افزود: با وجود ساختار عشیره‌ای و طایفه‌ای در استان، خانواده قاتل در 11 سال گذشته در کمال آرامش به زندگی خود ادامه دادند و در یک فضای عادی زیست اجتماعی داشتند و خانواده مقتول در نهایت احترام برخورد بزرگوارانه داشتند.

به گفته سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته 7 پرونده قتل با تلاش و پیگیری بزرگان در سطوح مختلف به صلح و سازش ختم شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها