یادداشت
گفتگو و گزارش

بکارگیری نیروی گشت و مراقبت در اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کهگیلویه و بویراحمد

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد برای حفاظت و حراست از عرصه‌های جنگلی و مراتع این استان در شهرستان‌های مختلف بنای بکارگیری نیروهای مورد نیاز به صورت شرکتی در یک فضای رقابتی را دارد

 بکارگیری نیروی گشت و مراقبت در اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد برای حفاظت و حراست از عرصه‌های جنگلی و مراتع این استان در شهرستان‌های مختلف بنای بکارگیری نیروهای مورد نیاز به صورت شرکتی در یک فضای رقابتی را دارد.

 

در آگهی شرکت تامین کننده نیروی انسانی مورد نیاز اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آمده است:

 

به نام خدا

 

آگهی دعوت به همکاری موقت جهت گشت و مراقبت از عرصه های منابع ملی استان توسط شرکت خدمات امور پشتیبانی تامی ندای بویر

 

۱- داشتن تابعیت ایران و اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

 

۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

 

۳ -نیروهای بکارگیری شده باید دارای سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکار گرفته می شوند (منوط به اخذ آزمون کتبی و آمادگی جسمانی و احراز شرایط سلامت جسمانی و روانی)، حسن شهرت، واجد صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی بوده و مورد تایید کارفرما و حراست سازمان متبوع باشند.

 

۴- انجام خدمت ضرورت یا معافیت قانونی (به استثنای معافیت پزشکی).

 

۵- نیروی بکارگیری شده باید دارای گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم سوء پیشینه کیفری از مراکز انتظامی و قضایی باشد. گواهی حداکثر ۲۰ روز پس از انعقاد قرارداد باید ارائه گردد. عدم احراز گواهی های مذکور مانع بکارگیری خواهد بود.

 

۶- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر (گواهی عدم سوء پیشینه).

 

۷-در صورت عدم احراز شرایط و یا انصراف متقاضی در هر مرحله،از بین متقاضیان ذخیره با احتساب نمره علمی کسب شده جایگزین و مراحل مصاحبه در مورد این افراد اعمال می شود.

 

۸- حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر لیسانس می باشد.

 

۹- تنها داوطلبان مرد مجاز به ثبت نام می باشند.

 

۱۰- داوطلب می بایست بومی منطقه باشند.(ضوابط نیروی بومی بر اساس قوانین سازمان اداری و استخدامی می باشد).

 

۱۱- در هر شهرستان متناسب با سهمیه در نظر گرفته شده،سه برابر ظرفیت اعلامی از بین شرکت کنندگان بومی همان منطقه که حداقل حدنصاب نمره علمی را کسب نموده اند جهت انجام مراحل بعدی آزمون یعنی مصاحبه انتخاب می شوند.

 

۱۲- ارائه تعهد محضری توسط افراد پذیرفته شده به منظور خدمت در شهرستان و منطقه پیش بینی شده در زمان بکارگیری.

 

۱۳- امتیاز نمره علمی از ۱۰۰ محاسبه می گردد.

 

۱۴- حداقل حدنصاب نمره علمی ۵۰ می باشد.(در صورتیکه افراد بومی منطقه حداقل نمره علمی را کسب ننمایند،بالاترین نمره کسب شده به عنوان نمره حد نصاب ملاک عمل می باشد.)

 

۱۵- افراد دارای سابقه فعالیت با یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و حسن شهرت و صحت عمل منوط به تأییدیه حراست و یگان حفاظت استان در صورت ارائه مستندات به ازای هر سال فعالیت ۴ امتیاز (حداکثر ۱۶ امتیاز) به نصاب نمره علمی اضافه می گردد.

 

۱۶- مفاد آزمون ۸۰ سؤال (شامل ۳۵ سوال اطلاعات عمومی در خصوص منابع طبیعی-۲۰ سوال اطلاعات حقوقی مرتبط با منابع طبیعی -۱۰سوال اطلاعات رایانه ای-۱۵ سوال اطلاعات عمومی و احکام)می باشد.

 

۱۷- داشتن حداقل ۲۰ سال تمام تا حداکثر ۴۵ سال برای افراد.

 

۱۸- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

 

۱۸-۱ واریز مبلغ۸۵۰.۰۰۰ ریال (هشتصد و پنجاه هزار ریال )به حساب شماره ۳۳۳۱۳۸۷۸۸ بنام شرکت تامی ندای بویر نزد بانک رفاء یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۹۷۴۵۶ یا شماره شباء IR۰۵۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۳۳۳۱۳۸۷۸۸ بنام شرکت تامی ندای بویر و ارسال رسید مبلغ واریزی.

 

۱۸- ۲- عکس پرسنلی با فرمت jpg-اسکن و ارسال تمامی صفحات شناسنامه– کارت ملی– کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی– مدرک تحصیلی– ارائه گواهی مبنی بر بومی بودن در شهرستان مربوطه (تأییدیه شورای اسلامی محل)-ارائه سوابق فعالیت با یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان.

 

۱۸-۳ نوشتن شماره تماس شخص متقاضی و شماره تماس دوم و اضطراری و آدرس محل سکونت و کد پستی شخص متقاضی بر روی برگه جداگانه و ارسال آن به ایمیل شرکت.

 

***عدم ارسال هر یک از موارد بند های ۱۸-۱، ۱۸-۲ و ۱۸-۳ به منزله عدم صدور کارت ورود به جلسه و انصراف از ثبت نام از جانب متقاضی لحاظ خواهد شد.

 

۱۹- نحوه ی ثبت نام: ارسال مدارک ذکر شده در بند ۱۸ بصورت اسکن شده به ایمیل شرکت تامی ندای بویر به آدرسTaminedayhboyer@gmail.com

 

*** مدارک باید با ایمیل شخصی فرد متقاضی فرستاده شود .

 

۲۰- حداکثر مهلت ارسال مدارک به ایمیل شرکت تا پایان وقت اداری یک شنبه تاریخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۲ می باشد.

 

۲۱- زمان برگزاری آزمون روز چهارشنبه تاریخ۱۸/۰۵/۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح می باشد.

 

۲۲- تمامی داوطلبان می بایست در زمان برگزاری آزمون کتبی حتما کارت ملی خود را به همراه داشته باشند. در غیر این صورت مجاز به شرکت در آزمون نخواهند بود.

 

۲۳- دعوت به همکاری افراد مذکور به صورت موقت و حداکثر به مدت ۶ ماه از تاریخ انعقاد قرارداد بوده و تمدید قرارداد منوط به تایید کارفرما و تامین اعتبار مربوطه می باشد.

 

۲۴- سهمیه شهرستان ها بدین شرح می باشند:شهرستان بویراحمد و مارگون۴ نفر سهمیه عادی،۲ نفر سهمیه ایثارگران(از تعداد ۶ نفر مذکور،۱ نفر سهمیه مارگون و ۵ نفر سهمیه بویراحمد می باشد)-شهرستان کهگیلویه:۴ نفرسهمیه عادی،۱ نفر سهمیه ایثارگران-شهرستان گچساران:۱ نفر سهمیه عادی،۱ نفر سهمیه ایثارگران-شهرستان باشت:۳نفر سهمیه عادی،۱ نفر

 

سهمیه ایثارگران-شهرستان چرام:۲ نفر سهمیه عادی،۱ نفر سهمیه ایثارگران-شهرستان بهمئی:۱ نفر سهمیه عادی-شهرستان دنا:۱ نفرسهمیه عادی،۱ نفر سهمیه ایثارگران- شهرستان لنده ۱ نفر سهمیه عادی،۱ نفر سهمیه ایثارگران.

 

۲۵- محل برگزاری آزمون سالن آموزش و ترویج جهاد کشاورزی استان واقع در یاسوج-بلوار شهید مطهری-خیابان طبیعت-جنب دامپزشکی شهرستان بویراحمد می باشد.

 

۲۶-انعقاد قرارداد باید به گونه ای باشد که چنانچه در خلال اجرای قرارداد حفاظتی محرز گردد،فرد بکارگیری شده دچار کوچکترین کم کاری و سهل انگاری در انجام امر حفاظت گردیده یا عدم اقدام وی موجب بروز خسارت به منابع طبیعی گردیده و یا دچار تخلف شده و واجد سوء سابقه حرفه ای گردد و به نوعی صلاحیت اشتغال در امر مربوطه را از دست بدهد،مجری مکلف است فرد مورد نظر را از قرارداد منفک نموده و با هماهنگی کارفرما نسبت به تعیین جایگزین اقدام نماید

 

۲۷-قابل توجه داوطلبین محترم :این آزمون در راستای تامین نیروی حفاظتی شرکت تامی ندای بویر بوده و هیچ گونه تعهد استخدامی و سابقه کار در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به حساب نمی آید.

 

مدیریت شرکت تامی ندای بویر



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها