یادداشت
گفتگو و گزارش

استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مدیران غائب در جلسات اخطار می‌دهد!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگروه امور زیربنایی ناظر بر تصمیمات کلان سرمایه‌گذاری است و مدیران شخصا باید در این نشست حضور پیدا کنند.

استانداری کهگیلویه و بویراحمد  به مدیران غائب در جلسات اخطار می‌دهد!

اَفتونیوز| علی‌محمد روستا در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر لزوم تشکیل منظم جلسات کمیسیون ماده ۵ گفت: یکی از کمیسیون‌های مهم که باید جلسات آن به صورت مرتب و منظم تشکیل شود کمیسیون ماده ۵ است که در خصوص تصویب طرح‌های تفضیلی و مغایرت‌های بعد از آن، تغییر کاربری‌ها و سایر موارد تصمیم‌گیری می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمیسیون ماده ۵ متقاضیان زیادی داشت و پس از مدت‌ها جلسه این کمیسیون تشکیل و از مجموع ۲۲ مورد طرح، ۱۶ مورد آن بررسی شد که بیشتر مربوط به مسائل متردد بر طرح نهضت ملی مسکن بود که دستورالعمل‌های لازم در این خصوص داده شد.

 وی یادآور شد: در اغلب ملاقات‌های عمومی، مردم خواستار تعیین تکلیف پرونده‌ها ‌و تقاضاهای خود در این کمیسیون بودند، به همین منظور جلسات این کمیسیون هر هفته برگزار می‌شود.

روستا در خصوص عدم برگزاری کارگروه امور زیربنایی گفت: اعضای کارگروه ۲۰ نفر هستند و ۸ نفر هم عضو مدعو و متغیر این کارگروه‌ هستند که باید نصف به علاوه یک نفر باشند تا جلسه رسمیت پیدا کند اما چون برخی مدیران نبودند و کارشناسان و معاونین به جلسه آمده بودند کنسل و به هفته آینده موکول شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کارگروه امور زیربنایی ناظر بر تصمیمات کلان سرمایه‌گذاری است لذا وقتی دعوتنامه برای مدیران ارسال می‌شود شخصاً در جلسه حضور پیدا کنند در غیر اینصورت به آنها تذکر و اخطار می‌دهیم.

معاون امور عمرانی عنوان کرد: طبق قانون معاونین و کارشناسان حق ثبت رای ندارند لذا مدیران خود در جلسات کارگروه امور زیربنایی حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به لغو جلسه روز گذشته گفت: مردم و متقاضیان نگران نباشند چرا که کارگروه امور زیربنایی تشکیل و حتما درخواست‌های آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 قادر 1402/5/13 12:27:16

    انصافا تغییرات مثبت رو عینی میبینیم موفق باشی روستا عزیز

    پاسخ
  • 2 انتصاب 1402/5/12 15:51:36

    با توجه به ابلاغ لایحه نحوه مدیریت تعارض منافع به کلیه دستگاههای اجرایی ، تصدی همزمان کلیه مقامات ، مسئولان ، کارکنان دولت بعنوان رییس یا مدیرعامل یا عضو هیات مدیره انواع شرکتهای خصوصی ممنوع است و تصدی همزمان شخص مشمول بند (الف) ماده (۲) این قانون در مشاغل بخش خصوصی که فعالیت آنها تحت نظارت سازمان متبوعشان قرار دارد، ممنوع می‌باشد. این در حالیست که معاون تازه منصوب شده هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که کلیه امورات عمرانی استان تحت نظارت ایشان است و پسر عمویش در شرکتهای پیمانکاری در استان فعالیت دارند . آقای علی محمد روستا معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی کد ملی 4230831765 در شرکت پیمانکاری آتی طرح پردیس عضو هیات مدیره می باشد و پسر عمویش آقای محمد روستا کد ملی 4220090134 در شرکت پیمانکاری اطلس رایمند پاسارگاد عضویت دارند

    پاسخ
    • 2 - 1 گچساران ، دانشجو پاسخ به : انتصاب 1402/5/14 15:13:54

      واقعا دکتر روستا بسیار انسان شریف، اهل علم وکاردانی میباشد .. ذات بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بد است

    • 2 - 2 دانشگاه یاسوج همکار پاسخ به : انتصاب 1402/5/13 18:54:36

      خدا را شکر که دکتر روستا در همه زمینه ها دستی بر آتش دارد. این نشان از توانمندی و قابلیتهای فردی این شخص فرهیخته است. من‌هم به بعضی ها حق میدم چون‌سخت است که یک شخصی که شش دانگش تمام و کمال است ودارای تجربه فنی و تحصیلات‌عالیه است در این جایگاه قرار بگیرد. تا الان هیچ معاون‌عمرانی استانداری در حد و قواره دکتر روستا وحتی نصف ایشان نبوده از خودشان هم بپرسید همین موضوع را اعتراف می کنند کما اینکه هفته قبل یکی از معاونین قبلی به تسلط و استقلال فکری ایشان اذعان کرد

سایر اخبار
برگزدیدها