یادداشت
گفتگو و گزارش

شورای شهر و شهرداری یاسوج لنگِ بی میلی رئیس شورا

بر اساس اخبار واصله عزم و اراده ای برای برگزاری جلسه و انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر یاسوج وجود ندارد تا به دنبال آن شهردار جدید یاسوج نیز انتخاب شود و یاسوج از بلاتکلیفی خارج گردد.

شورای شهر و شهرداری یاسوج لنگِ بی میلی رئیس شورا

اَفتونیوز| در قوانین و مقررات صراحتا قید شده ۲۴ ساعت از اینکه ریاست سالانه شورا به اتمام می‌رسد رئیس دوره قبلی باید جلسه تشکیل دهد تا اعضای هیئت رئیسه جدید انتخاب شوند اما گفته می شود اراده ای در این خصوص وجود ندارد و از این اقدام  سر باز زده می‌شود.

بر اساس اخبار واصله  عزم و اراده ای  برای برگزاری جلسه و انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر یاسوج وجود ندارد تا به دنبال آن شهردار جدید یاسوج نیز انتخاب شود و یاسوج از بلاتکلیفی خارج گردد.

یکی از اعضای شورای شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار اَفتونیوز اظهارداشت، ما منتظر برگزاری هئیت رئیسه هستیم تا هر چه زودتر تکلیف شهر و شهروندان را مشخص کنیم.

وی اظهار داشت، با جدیت تشکیل هئیت رئیسه را پیگیری خواهیم کرد و مردم و شهروندان نیز از مسائل مختلف مطلع و باخبرند و انشالله تصمیمات مناسب گرفته خواهد شد.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 شورا شناس 1402/5/16 3:26:42

    اول اینکه اون عضوی که افاضه فیض فرمودند که قرار است با انتخاب هیات رئیسه شهردار را مشخص بفرماید اسم و رسمی نداشته لابد دوماً اگر نگران فاش شدن نامش هست خدمتشون عرض کنید که رای دادی امضات برعکس اسمت فاش شده رسانه ای شده فرماندار شرستان تایید کردن و شهردار هم به لطف الهی مشخص شده و همین روزها بر کرسی خادمی مردم جلوس خواهد کرد. اگر خوابه بیدارش کن مگه نماینده مردم بودن خاله زنک بازیه که هر دو سه هفته ای یک شهردار مشخص بشه؟! مگر قانون در مناسبات و گفتمان شورا جایگاهی ندارد؟ هم جنابعالی و هم اون عضو شورا فکر نان باشید که خربزه آب است

    پاسخ
  • 2 شورا شناس 1402/5/16 3:18:35

    سردبیر محترم چه خوب بود قبل از هرگنه اظهارنظر (که قطعاً یا مغرضانه است یا پای منفعت در میان است) سری به کتاب قانون هم میزدین از جمله قوانین مربوط به شوراها. القصه هر شخصیت سیاسی که عدو نداشته باشد پشیزی نمی ارزد و هرچقدر این کین پروران بیشتر نتیجه که شخص موفقتر و با ارزشتر. این متنهای فروخته شده راه به جایی نمی برد و تنها ماهیت صحنه گردانها روشنتر می شود.

    پاسخ
  • 3 جلیل 1402/5/16 0:16:19

    ... را برداشتین .. را آوردین

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1402/5/15 17:24:29

    هر معادله ای باشد آشنا نیاید در این معادله جایی داشته باشد.عامل اصلی ویرانی این شهر این آقای .......که در مقابل تغییر به نفع شهر برای منافع شخصی مقاومت می کرد؛یعنی یک شهر را برای منافع خود چند سال گروگان گرفته بود

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1402/5/15 17:1:30

    این عضوی که حرف زده جرات نکرده اسمشو بگه حتما اهداف شومی داره

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها