یادداشت
گفتگو و گزارش

تیم دادرس هلال احمر کهگیلویه قهرمان مسابقات المپیاد آماده استان شد

قهرمانی تیم دادرس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در مسابقات استانی المپیاد آماده

تیم دادرس هلال احمر کهگیلویه قهرمان مسابقات المپیاد آماده استان شد

مرحله استانی مسابقات دادرس با همکاری حوزه جوانان جمعیت هلال‌احمر و اداره آموزش‌ و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان دنا با هدف آشنایی دانش‌آموزان با اصول ایمنی و ‌کمک‌های اولیه برگزار شد.

به گزارش افتونیوز ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یازدهمین دوره استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت تیم‌های شهرستانی در بخش خواهران امروز به کار خود پایان داد.

وی گفت: مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده دادرس در بخش خواهران با حضور تیم‌های برتر ۶ شهرستان استان و به مدت یک روز برگزار شد.

کاظم فلاحی دوست افزود: در این مسابقات، دانش آموزان پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفاء حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت پرداختند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:هدف از اجرای این طرح، دستیابی به شعار هر دانش‌آموز یک امدادگر و این مسابقات به منظور ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

فلاحی دوست با اشاره به اینکه تیم‌های برتر خواهران و برادران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند، اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج در روز اول و در بخش خواهران: شعب کهگیلویه، گچساران و بهمئی به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و شعبه چرام نیز موفق به کسب جام بشردوستی شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها