یادداشت
گفتگو و گزارش

آغاز پیش ثبت‌نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا می‌توانند پیش‌ ثبت‌نام انتخابات مجلس را از طریق سامانه‌ای که ستاد انتخابات کشور تعریف کرده را انجام دهند.

آغاز پیش ثبت‌نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد

اَفتونیوز| سید جواد هاشمی‌مهر با اشاره به اطلاعیه شماره پنج وزارت کشور گفت: پیش‌ ثبت‌نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا ۱۶ مرداد ماه آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر بدون نیاز به مراجعه به فرمانداری‌ها یا استانداری از طریق سامانه‌ای که ستاد انتخابات کشور به آدرس keshvar.moi.ir تعریف کرده مدارک کارشناسی ارشد به بالاتر، مدارک هویتی، سابقه ایثارگری، پذیرش استعفا و سایر مورد مورد نیاز را بارگزاری کنند تا در مرحله نهایی ثبت‌نام با مشکلی مواجه نشوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نخبگان سرآمد هر جامعه‌ای هستند و اگر به حوزه انتخابات ورود کنند می‌توانیم هم از ظرفیت روشنگری آنها در جامعه استفاده کنیم هم اینکه حضور آنها در انتخابات موجب افزایش مشارکت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه حضور نخبگان به برگزاری یک انتخابات پرشور کمک می‌کند، افزود: اگر نخبگان وارد مجلس شوند به داشتن مجلسی آگاه و کارآمد که می‌تواند برنامه ها و قوانین خوبی برای کشور تصویب و وارد مرحله اجرایی کند کمک خواهیم کرد.

وی بیان کرد: لذا از نخبگانی که توانایی و ظرفیت نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند و از شاخصه‌های مهم علمی بهره‌مند هستند برای ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابت مجلس شورای اسلامی دعوت می‌شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها