یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های محمد بهرامی در ثبت نام مقدماتی انتخابات؛


آقای استاندار در این شرایط انتظار انتخابات بی‌طرفانه و عادلانه دشوار است/ برخی کاندیدا در خصوص رد صلاحیت رقبا پیشگویی می کنند!

محمد بهرامی با «پیش ثبت نام» رسما حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

آقای  استاندار در این شرایط انتظار انتخابات بی‌طرفانه و عادلانه دشوار است/ برخی کاندیدا در خصوص رد صلاحیت رقبا پیشگویی می کنند!

اَفتونیوز| امروز (چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲) محمد بهرامی با «پیش ثبت نام» رسما حضور خود در  انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

بهرامی در خصوص ثبت نام خود برای انتخابات آینده اظهار داشت: حضور ما  مطالبه مردمی است و ما امروز در قبال خواست مردم احساس مسولیت کردیم.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: اولین هدف ما این است که

در ابتدا تأثیرگذار برای همه ملت ایران باشیم و همچنین در سطح منطقه‌ای  آسیب‌های سیاسی و قومی را کاهش دهیم.

این فعال سیاسی در ادامه خاطر نشان کرد‌: ما امروز باید تعامل و هم‌افزایی داشته باشیم و از پتانسیل ها و ظرفیت های مغفول مانده استان، استفاده کافی  و بهینه را ببریم.

بهرامی در خصوص چالش‌های آینده انتخابات گفت: سلامت، امنیت و مشارکت بعنوان سه مولفه مهم مطرح‌اند و  اگر سلامت انتخابات برقرار باشد بی‌شک امنیت و مشارکت در انتخابات  محقق خواهد شد.

این فعال سیاسی خطاب به استاندار و مسولان استانی عنوان کرد: دغدغه ما حرف همه مردم است و برخی از مسولین در فرمانداری و بخشداری‌ها از نزدیکان نمایندگان هستند و با این شرایط انتظار انتخابات عادلانه و بی‌طرفانه کمی دشوار است و می‌بایست در زمان باقی مانده تجدید نظرهایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: اینک  سوال ما این است که چرا اراده‌ای در این خصوص نیست و این دغدغه‌ها و نگرانی‌ها شنیده نمی‌شود.

بهرامی تصریح کرد: ما نماینده رسمی مردم نیستیم اما نگرانی مردم بحث تبعیض و بی عدالتی در جذب نیرو ها و مواردی دیگر در سازمان‌های مختلف وجود دارد و ما درخواست داریم حقوق همه مردم را رعایت کنند و تشکر از اصحاب رسانه که چشم بینای جامعه بوده و برخی از این موارد را روشنگری کردند.

این کاندید انتخابات در خصوث بحث ورود اصلاح طلبان به انتخابات  اظهار داشت: علاوه بر نگاه های ملی ما باید  مقتضیات منطقه ای و محلی را مد نظر داشته باشیم و با توجه به  شرایط بومی منطقه تصمیم گرفته شد.

وی افزود: در رابطه با جریان های سیاسی همه باید مشارکت کنند و نسبت سرنوشت منطقه بی تفاوت نباشیم و  اولویت مردم نیازهای اولیه است.

بهرامی اشاره کرد: ورود همه جریان‌ها در انتخابات، منجر به مشارکت خواهد شد به‌ویژه جریان‌های اصلاح طلب با حضورشان می‌توانند رونق‌بخش انتخابات باشند.

بهرامی در پایان در خصوص شکست‌های سه دوره‌ای در انتخابات‌های گذشته گفت: در سال ۱۳۹۰ بعد از رفتن از شهرداری فرصت زیادی نداشتیم و مردم به ما  ۲۴ هزار رای دادند، در انتخابات سال ۱۳۹۴ رای سلبی به برخی کاندیدها باعث شد و تا روزهای پایانی شرایط مطلوبی داشتیم اما بنا به اتفاقاتی که رخ داد شانس ما پایین آمد.

اما در سال ۹۸ ما در ماه‌های آخر ورود پیدا کردیم  اما باز  بحث جغرافیا گرایی پیش آمد. ولی در مجموع در شهر یاسوج و بخش مرکزی افراد مهاجرین جریان رای اول بودیم و در یک جمع بندی کلی  ما از سال ۹۰ تاکنون سیر صعودی داشتیم و این موضوعی غیرقابل انکار است.

بهرامی در پایان اظهار داشت: متاسفانه برخی رقبا با توجه به رعب و وحشتی که دارند فضاسازی و فرافکنی می کنند و به جای نهادها تصمیم‌گیرنده برای رد صلاحیت دیگران پیشگویی می‌کنند و  در حوزه اختیارات دستگاه‌های دیگر دخالت می‌کنند و این شائبه‌ها ناامیدی ایجاد می‌کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 ندای وحدتی 1402/5/18 19:17:56

    ککا اگه منظورت از پیش گویی رد صلاحیت، شخص روشنفکر هست.از نظر ما حضورتان برای پیروزی روشنفکر لازم وضرورییست.

    پاسخ
  • 2 اصلاحات 1402/5/18 17:43:47

    اخه چکار ایشون دارن رد صلاحیتش کنن...یک جمله سیاسی در نقد قدرت در طول عمر نداشته اند.

    پاسخ
  • 3 آبیدل 1402/5/18 17:4:8

    درودبردکتربهرامی...

    پاسخ
  • 4 امیر 1402/5/18 16:57:55

    درود بر مرد عملگرا✌✌✌❤💙

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها