یادداشت
گفتگو و گزارش

بازدید حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی از موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه/ ارائه خدمات بصورت شبانه روزی به زائران در طول ایام برگزاری مراسم اربعین

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده‌سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد

بازدید حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی از موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه/ ارائه خدمات بصورت شبانه روزی به زائران در طول ایام برگزاری مراسم اربعین

اَفتونیوز| حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده‌سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد و گفت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در طول زمان مراسم اربعین حسینی آماده پذیرایی از زائران امام حسین علیه السلام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در موکب  شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه که با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برپا شده، خدمات مختلف از جمله پذیرایی ، اسکان ، فرهنگی و اجتماعی ارائه می شود.

 

 

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید شانزدهم مرداد ماه  از نزدیک  خدمات و فعالیت ها و عملیات توسعه زیرساخت در موکب را بررسی کردند.

 

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی  گفت :موکب شهدای مدافع حرم با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در مرز شلمچه جهت خدمت رسانی به زائرین در ایام اربعین حسینی برقرار است.

 

وی عنوان کرد: موکب شهدای مدافع حرم دارای دو ساختمان بزرگ و مجزا جهت اسکان زائرین است و دارای امکانات بهداشتی مثل سرویس‌های بهداشتی و حمام برای استفاده زائرین است.

 

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: اربعین حسینی کهکشانی بوده که خداوند متعال در آسمان تشیع قرار داده و ما می توانیم با این کهکشان راه سعادت مندی را بهتر پیدا کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه اربعین، نگاهی مجدد به عاشورا و مروری دوباره بر مضامین بلند خطبه های آتشین عقیله بنی هاشم زینب کبری علیها السلام و اسیر آزادی بخش حضرت امام سجاد علیه السلام است، گفت: چهل روز از اشک های کربلا می گذرد، قطراتی که حاوی پیام فتح و دلاور مردی هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امام حسن عسکری (ع) در حدیثی علامت‎های «مؤمن» را پنج چیز شمرده است: ۵۱ رکعت نماز، زیارت اربعین، انگشتر کردن در دست راست، پیشانی بر خاک نهادن و «بسم الله» را در نماز، آشکارا گفتن.

 

عباس نصیرالاسلامی بیان کرد: ائمه هدی (ع) بار‌ها در روایات خود، پیاده روی به سمت حرم امام حسین (ع) را توصیه کرده اند و برای هر قدمش اجر و مغفرت ویژه‌ای در نظر گرفته اند.

 

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب شهدای مدافع حرم از سال‌های قبل تاکنون به نمایندگی از بقاع متبرکه و واقفین خیراندیش کهگیلویه و بویراحمدی در مرز شلمچه مستقر بوده است و در نظر دارد نذورات حسینی عزیزان را به موکب شهدای مدافع حرم در زمینه پذیرایی و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اختصاص دهد.جهت واریز کمک های نقدی خود میتوانید از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۷۰۴۲۰۲ به نام طرح اربعین حسینی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام نمایید.

حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی در پایان  گفت: ویژه برنامه های اربعین حسینی بصورت ویژه در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه در مرز شلمچه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در حال آماده سازی می باشد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها