یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون سیاسی و امنیتی استاندار؛


۱۱۸ نفر در کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات مجلس دوازدهم نام نویسی کردند

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نام نویسی تعداد ۱۱۸ داوطلب کرسی مجلس دوازدهم در سه حوزه انتخابیه این استان خبر داد .

۱۱۸ نفر در کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات مجلس دوازدهم نام نویسی کردند

اَفتونیوز| سید جواد هاشمی مهر چهارشنبه شب در نشست استاندار و معاونین استانداری بمناسبت روز خبرنگار افزود: از این تعدادی که برای رقابت انتخاباتی نام نویسی کرده اند ۱۱۳نفر و مابقی زن می باشند.

هاشمی مهر به آمار ثبت نامی ها تفکیک حوزه های انتخابیه اشاره کرد و گفت : ۵۱ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون که همگی مرد هستند و ۲۶نفر در حوزه گچساران و باشت ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۴ نفر مرد و ۲ نفر زن هستند.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده هم به عنوان دیگر حوزه انتخابیه ۴۱ نفر ثبت نامی داشته‌ایم که ۴۰ نفر مرد و یک نفر زن بوده‌اند.
هاشمی مهر با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد ، پیش بینی کرد که تا روز پایان ثبت نام تعداد بیشتری برای رقابت در این دوره انجام گیرد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 س::::::د::: 1402/5/20 20:13:18

    مجلس. را حرمت نهیم ومیزان توانایی خود را بسنجیم و. نماینده. بایداز نظر اندیشه واگااهی علمی اشتهار داشته باشد اینکه به برکت دانشگاهی مارک. کارشناسیارشد به خود بچسبانیموازواین رهگذر خود راذیصلاح و شایسته بدانیم. مسیر درستی نخواهد بود بیاییم به خاطر رضای خدا به همه جوانب. وابعاد زندگی خوداز طفولیت تا. کنون داشته بااشیم وبعداقدام به ثبت نام نماییم مجلس جایگاه. اندیشمندان و افرادباتقوی وجسور و شجاع واگاهبه ریز جزییاتزندگی موکلین بوده ‌وعنصری سیاس. می طلبد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها