یادداشت
گفتگو و گزارش

بزرگواری در ثبت نام مقدماتی انتخابات: بگذارید هر چه می‌خواهند بگویند تا آخر می‌مانم

وی در پاسخ به افرادی که می‌گویند بزرگواری از انتخابات کنار خواهد رفت گفت: این‌ها غرق شدگانی هستند که به هر علف خشکی خود را متشبث می‌کنند بگذارید هر چه می‌خواهند بگویند، تا آخر می‌مانم و در کنار مردم هستم حتی اگر رای نیاورم عین خیالم نیست

بزرگواری در ثبت نام مقدماتی انتخابات: بگذارید هر چه می‌خواهند بگویند تا آخر می‌مانم

اَفتونیوز| حجت الاسلام بزرگواری که در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی اعتماد مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه را به خود جلب کرد و توانست با اکثریت آرا به بر صندلی سبز بهارستان تکیه زند چند مدتی صحبت های مبنی بر کاندیداتوری او در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی مطرح است.

او در دوره دهم مجلس شورای اسلامی به هر دلیل ممکن کاندیدا نشد اما اکنون عزم حضور دوباره برای کاندیدا شدن در انتخابات از حوزه کهگیلویه بزرگ را دارد.

حجت الاسلام بزرگواری  در پاسخ به این سوال که دلیل حضور شما در انتخابات بعد از یک دوره عدم حضور چه بوده است گفت: فقط به این دلیل در دوره قبل به عنوان کاندیدا حضور پیدا نکردم تا تغییری صورت گیرد و اوضاع مردم بهتر شود و افراد تازه نفس و پایبند به ولایت و خدمتگزار به مردم در خدمت مردم باشند و به صورت کلی اوضاع تغییر کند اما تغییری که صورت نگرفت ناراحتی و نگرانی مردم بیشتر هم شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نه جیبی برای انتخابات دوخته‌ام و نه رانتی داشته و دارم گفت: از ته دل راضی نبودم که وارد انتخابات شوم اما مردم درخواست‌های زیادی داشتند و من هم به آنها پاسخ دادم تا جاده را برای نسل جوان باورمند به جمهوری اسلامی و متخصص و متعهد آماده کنم.

وی با بیان اینکه راه را برای آینده بهتر هموار می‌کنیم یادآور شد: باید کسانی به مجلس بروند که دنبال کارهای عام المنفعه باشند و من هم در این خصوص تجربیات زیادی از دوره‌های قبل مجلس دارم شناخت کافی از مجلس و وزارتخانه‌ها داشته و می‌دانم که چگونه کارهای عام المنفعه را پیگیری کنم لذا آمده‌ام که زمینه را برای آینده خوب آماده کنم.

وی در پاسخ به این سوال که بعضی می‌گویند شما در ادامه راه کنار خواهید رفت یادآور شد: شما به مدت ۴۰ سال با کار سیاسی و تفکر اینجانب آشنا هستید و می‌دانید که در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و دوره ششم که ۲۵۰۰ رای آوردم در آن روزها هر چه که افرادی مانند آقایان باهنر و بادامچیان از من می‌خواستند به نفع مرحوم نبی‌زاده کنار بروم به آنها نه گفتم چرا که آدمی هستم اگر وارد میدان شدم تا آخر خواهم ماند.

وی در پاسخ به افرادی که می‌گویند بزرگواری از انتخابات کنار خواهد رفت گفت: این‌ها غرق شدگانی هستند که به هر علف خشکی خود را متشبث می‌کنند بگذارید هر چه می‌خواهند بگویند، تا آخر می‌مانم و در کنار مردم هستم حتی اگر رای نیاورم عین خیالم نیست آبرویم را برای نظام وسط میدان می‌گذارم.

او در ادامه توصیه‌ای هم به خبرنگاران و اصحاب رسانه کرد و گفت: اینکه رسانه‌ها بتوانند رسالت خود را به خوبی انجام دهند و مورد اعتماد مردم باشند می‌بایست در همه زمینه‌ها از جمله در حوزه انتخابات واقعیات را بیان کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 دهپونیان 1402/5/20 13:58:57

    بزرگواری دو دوره س شرکت نکرده نه یه دوره

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/5/20 13:40:40

    وای به حال ملتی که بزرگواری بخواد نمایندگان بشه وای وای

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها