یادداشت
گفتگو و گزارش

استقبال کم فروغ از کارزار دعوت «ستار هدایت‌خواه» به انتخابات/+جزئیات

ثبت‌نام از کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است. عده‌ای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با راه انداختن کارزاری از ستار هدایت‌خواه جهت ثبت نام برای این دوره انتخابات مجلس دعوت کرده‌اند اما در این کارزار که توسط حامیان وی راه اندازی شده از حضور نماینده اسبق بویراحمد استقبالی نشده است.

 استقبال کم فروغ  از کارزار دعوت «ستار هدایت‌خواه» به انتخابات/+جزئیات

اَفتونیوز| ثبت‌نام از کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده  است. عده‌ای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با راه انداختن کارزاری از ستار هدایت‌خواه جهت ثبت نام برای این دوره انتخابات مجلس دعوت کرده‌اند اما در این کارزار که توسط حامیان وی راه اندازی شده از حضور نماینده اسبق بویراحمد استقبالی نشده است.

در این کارزار آمده است؛ از آنجایی که همه ما نسبت به آیندگان مسئول هستیم و باید اصلح‌ترین افراد را برای مناصب مدیریتی انتخاب کنیم، به‌ صورت کاملاً آگاهانه و خودجوش از همه بزرگان خواهشمندیم با دعوت از «استاد هدایت‌خواه» جهت ثبت نام برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی از استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام نموده و تلاش کنیم توانمندترین و اصلح‌ترین افراد در مجلس آینده حضور داشته باشند.
بیایید همه با هم برای آینده استان‌مان تلاش کنیم.
این کارزار ١٤ مرداد ١٤٠٢ شروع شده و تا 31 شهریور ماه 1402 ادامه دارد. همچنین در سابقه این کارزار نوشته شده که از طرف؛ خانواده شهدا، ایثارگران، جوانان، دانشجویان، فرهنگیان، کارمندان، کسبه و بازاریان، بانوان و جامعه ورزشی راه اندازی شده است.
تاکنون 273 نفر این کارزار را امضاء کرده است.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 یاسوج 1402/5/24 15:35:14

    اگه بنده خانواده ی یکی از شهدای معروف شهرستان بویراحمد هستم نه هدایت خواه را قبول دارم ، نه بهش رأی میدم و نخواهم داد هدایت خواه سه دوره وارد انتخابات شد دور اول در یک میدان خالی و بدونه رقیب و حمایت اصولگرایان و بیشتر حمایت آقای مفتح و دهراب بور برنده انتخابات شد دور دوم رای نیاوردند و با کمک استاندار وقت جناب آقای مسعود حسینی حق مسلم آقای زارع رو غصب کرد دور سوم هم که با با دست رد مردم مواجه شد و به آرشیو سپرده شد ایشون هیچ رزومه کاری ندارند

    پاسخ
  • 2 دلسوز بویراحمد ، دنا ومارگون 1402/5/23 7:29:45

    بر دوستان ورقبای دکتر هدایتخواه پوشیده نیست که دکتر هدایتخواه جزء نمایندگان تراز اول مملکت بود اما از انجایی که میدانیم درخواست آمدن را نمیپذیرد گفتیم الکی خود را زحمت ندهیم

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/5/21 3:2:50

    امضا کنندگان کارزار دقیقا دشمنان شماره ی یک اویند و او فریب این ترفند را هرگز نخواهد خورد و در تله ی آنها نخواهد افتاد

    پاسخ
    • 3 - 1 ناشناس پاسخ به : 1402/5/21 23:2:45

      به نظر اهالی سیاست آقای دکتر هدایت خواه به درد مجلس نمی خورد ، ایشان شخصیتی مذهبی وفرهنگی است ، درطهارت روح وزهد نیز سابقه دارد ، همواره دعاهایش بدرقه ی موفقیت دوستان است .درزمان دولت معجزه قرن چهارشبانه روز با خانواده متدین خود برای پیروزی آن عزیز دلش روزه گرفت . حال اگر سیاست را سه طلاقه کند وراه و سلوک زاهدانه رادرپیش گیرد ودعا وروزه ی تاثیر بخش خودرا نثار ندیمان کند تا فرجی حاصل شود وما مردم محروم این بلاد همواره آمین گوی دعاهایش باشیم شاید استانمان این بار از درجه فلاکت خلاصی یابد .

  • 4 رسول 1402/5/20 19:4:30

    بابا ول کنید این قالب یخ رو. این دیگه به تاریخ پیوست. مگه چه کار شاقی کرده که دوباره بیاد شقش کنه

    پاسخ
  • 5 علی مرادی 1402/5/20 14:48:32

    سلام . ایشان با معرفی منتطریان باعث تخریب چهره شورا شدن . شخصیتی قوی‌تر باید معرفی میشد و یا از روشنفکر حمایت میشد

    پاسخ
    • 5 - 1 دردمند پاسخ به : علی مرادی 1402/5/21 12:35:29

      دوست عزیز اتفاقا تفاوت منتظریان پ روشنفکر همینه منتظریان حریان مردمی از همه قشرها و طوایف پشتشن ولی روشنفکر فقط و فقط اقبال طایفه ای پشتشه وگرنه واقعا در حد مجلس نیستن

سایر اخبار
برگزدیدها