یادداشت
گفتگو و گزارش

در پیش ثبت نام انتخاباتی؛


«منتظریان» در واکنش به تبعیض و فساد وارد صحنه شدم/تنها کاندیدایی هستم که یک جریان فکری من را همراهی می‌کند

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای مبارزه با پدیده زشت تبعیض و فساد و برای برخی آسیب هایی که وجود دارد به دنبال شایسته سالاری هستم، همان طوری که یکی از مسائلی که امام حسین (ع) برای آن قیام کرد مبارزه با فساد و تبعیض بود، امروز هم ما در نظام اسلامی وظیفه داریم به کمک همه اقشار جامعه با این پدیده شوم، با شعار شایسته سالاری و نه به تبعیض و فساد مبارزه کنیم.

«منتظریان» در واکنش به تبعیض و فساد وارد صحنه شدم/تنها کاندیدایی هستم که یک جریان فکری من را همراهی می‌کند

اَفتونیوز| نادر منتظریان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی_ پیش از ثبت نام، بر سر قبور شهدای نیروی انتظامی، شهید عبدیان (شهید رسانه) و در گلزار شهدا حضور پیدا کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را سپاس‌گزارم که توفیق پیدا کردیم برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدای شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون شرکت کنیم.
وی بیان کرد: همه روز‌های خدا مبارک هستند ولی روز جمعه متعلق به امام عصر است و برکات خاصی دارد به همین دلیل روز جمعه را برای ثبت نام انتخاب کردم.

منتظریان اظهار کرد: گلزار شهدا جایی بزرگ و مقدس است ضرورت داشت که پیش از ثبت نام با شهدا تجدید میثاق داشته باشیم.
اعتقاد ما بر این است که شهدا از هستی خود برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت ملت ایران گذشتند، اگر بخواهیم موفق باشیم باید اهداف شهدا را تعقیب کنیم. امروز چه بخواهیم و چه نخواهیم در اکثر موضوعات اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد، تنها موضوعی که کسی روی آن اختلافی ندارد شهدا هستند.
منتظریان در ادامه با بیان اینکه ما در خدمت همه مردم ایران، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد بزرگ واحد هستیم، افزود: کارم را از این مکان مقدس شروع می‌کنم؛ چرا که کسی روی آن اختلافی ندارد.
وی با تأکید بر اینکه اگر قرار است بخشی از مشکلاتمان را حل کنیم حتماً باید با تأسی از شهدا باشد، اظهار کرد: چون شهدا عملگرا بوده‌اند و کسانی هم که می‌خواهند در این سنگر مقدس بنشینند باید حتماً از مرحله شعار گذر کنند و افراد عملگرا در این جایگاه بنشینند، ما نیز باید عملگرا باشیم.
منتظریان با اشاره به تجارب کاری خود افزود: در سازمان‌های مختلفی مشغول بوده‌ام، اما امروز احساس کردم مهمترین سنگر و جایگاهی که می‌تواند مشکلات نظام را حل کند، مجلس است. در طول دوره خدمتم در راستای دو وظیفه نمایندگان مجلس یعنی قانون‌گذاری و نظارت تجارب خوبی داشته‌ام.


منتظریان با بیان اینکه اعتقادم این است که نظام ما از بحران‌های سختی گذر کرده، اظهار کرد: یکی از موانعی که مردم را دچار مشکل کرده تبعیض و فساد حاصل سوء مدیریت‌ها است.
وی با بیان اینکه باید اعتماد عمومی به عنوان سرمایه‌های کشور افزایش پیدا کند گفت: مشکلات معیشتی، اقتصاد، بیکاری، نارضایتی، تبعیض و فساد اعتماد عمومی مردم را تنزل داده است.

وی خاطرنشان کرد: تکلیفاً و برای رضای خدا و خدمت به مردم در صحنه حضور پیدا کردم، در این مدت اقبال خوبی از سوی مردم به جریان ما به وجود آمده و خواست همگانی است که در این صحنه حضور داشته باشیم.
منتظریان افزود: تنها کاندیدایی هستم که یک جریان فکری من را همراهی می‌کند و با توجه به نوع نگاه بنده و حرکت من نسبت به جامعه، جریانات مختلف اعتقاد دارند که این توانایی برای حل مشکلات وجود دارد.
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت: امروز احساس می‌کنم آسیب‌هایی در استان ما وجود دارند که به عنوان نیرو‌های فکری جامعه، به کمک تحصیل کردگان و دلسوزان باید کمک کنیم این آسیب‌ها از جامعه برداشته شود و استان در مسیر توسعه قرار بگیرد.
وی بیان کرد: یکی از معضلات در جامعه ما قبیله گرایی و طایفه گرایی است، علارغم اینکه استان ما استانی عشیره‌ای است و برای نسب‌ها و سبب‌هایمان و طوایفمان احترام قائل هستیم ولی باید تلاشمان بر این باشد که طوایف در کنار هم در صحنه انتخابات بیایند.
منتظریان بیان کرد: برای مبارزه با پدیده زشت تبعیض و فساد و برای برخی آسیب‌هایی که وجود دارد به دنبال شایسته سالاری هستم، همان طوری که یکی از مسائلی که امام حسین (ع) برای آن قیام کرد مبارزه با فساد و تبعیض بود، امروز هم ما در نظام اسلامی وظیفه داریم به کمک همه اقشار جامعه با این پدیده شوم، با شعار شایسته سالاری و نه به تبعیض و فساد مبارزه کنیم.
توصیه به ستاد انتخابات گفت: مقام معظم رهبری ۱۱ ماه قبل از برگزاری انتخابات کلید آن را زدند، انتخابات نقطه قوت جمهوری اسلامی است مخصوصاً در سالی که مورد هجمه دشمن هستیم و مردم ما به جهت اقتصادی و دیگر مشکلات دچار گرفتاری هستند، یکی از دلایل اصلی که مقام معظم رهبری ۱۱ ماه قبل از سال انتخابات به عنوان سال مهمی یاد کردند ۴ کلیدواژه را به جامعه و مسوولان انتخابات اعلام کردند همین بوده است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت:‌ایشان بحث سلامت انتخابات، امنیت انتخابات، رقابت انتخابات، را به عنوان کلیدواژه‌هایی مطرح کردند که مشارکت انتخابات را افزایش می‌دهد.
منتظریان بیان کرد: مردم عزیز ما تکلیفی دارند و هر رأی آن‌ها تیری به قلب دشمن است، حضور مردم به پای صندوق‌های رأی به معنای خنثی کردن توطئه‌های دشمن است.


وی گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، یقین دارم که انتخابات سالمی در نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و صیانت از آراء مردم وجود دارد، انتظارم این است مسوولانی که انتخابات را برگزار می‌کنند برنامه‌ریزی داشته باشند و این اعتماد را به مردم بدهند که از آراء صیانت می‌شود و انتخابات آزاد برگزار می‌شود و مردم با خیال راحت رأی خود را به صندوق بیاندازند.
وی با اشاره به صحت انتخابات گفت: شاهد بودیم که دولت‌هایی برگزار‌کننده انتخابات بوده‌اند ولی سلیقه مخالف ان‌ها پیروز انتخابات شد که این نشانه سلامت انتخابات است.
منتظریان اضافه کرد: هر کسی که احساس می‌کند توانایی دارد بخشی از مشکلات مردم را حل کند در صحنه حضور پیدا کند.
وی گفت: کسانی که در صحنه انتخابات حضور پیدا می‌کنند باید تلاش کنیم خود را به درستی و در چارچوب به مردم معرفی کنیم و مردم را آزاد بگذاریم که بهترین کسی که می‌تواند جامعه را به سمت توسعه پیش ببرد انتخاب کنند.
این کاندیدای انتخابات افزود: اقبال خوبی از سوی مردم به سمت جریان ما وجود دارد، برنامه‌ریزی می‌کنیم که بتوانیم پس از موفقیت در این صحنه، حتماً از سرمایه‌گذاران در سطح ملی، شرکت‌ها و امکاناتی که در اختیار نظام وجود دارد به استان بیاوریم.
وی بیان کرد: اولین اولویت بنده اشتغال جوانان است، یقین دارم در فاصله کوتاهی پس از انتخابات می‌توانیم اشتغال پایدار را در بویراحمد بزرگ واحد ایجاد کنیم.

منتظریان افزود: برای رسیدن به اشتغال پایدار باید کلید تولید‌زده شود، با تولید و اشتغال مشکلات مردم حل می‌شود.
وی اظهار کرد: اگر از زیلایی تا تنگ سرخ، از میمند تا کوشک، لوداب تا بابکان را ببینیم نعمت‌های خدادادی فراوان است، ما کمتر از یک درصد مساحت کشور و جمعیت را در اختیار داریم ولی پتاسیل‌های زیادی داریم که اگر بتوانیم آن‌ها را از قوه به فعل بیاوریم فرصت‌های اشتغال و تولید فراهم می‌شود.
وی در انتها با بیان اینکه همه طوایف و ایل‌های بزرگ بویراحمد برایم ارزشمند هستند و از دل ایلات ما انسان‌های بزرگی در سطح جامعه در حال خدمت رسانی هستند، گفت: ضرورتی ندارد برنامه‌هایم را در حوزه‌های مختلف بیان کنم ولی در فرصت مناسب برنامه‌هایم را در اختیار مردم عزیز قرار می‌دهم تا به عنوان کاندیدای برنامه محور برای اولین بار در صحنه حضور می‌یابم و همچنین برنامه‌ای را عنوان می‌کنم که بتوانم به آن عمل کنم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 13 نظر

  • 1 سیسخت 1402/6/6 15:8:56

    اتفاقا این دوره هم دکتر روشنفکر خودش با اقبال بالای برخوردار هست ایشان فردی فعال وپرکار بوده وهمه جای استان ازش راضی هستند و اگر از ایشان ۱۰ هزار نفر جدا بشه در عوض ۱۵ هزار نفر اضافه میشه

    پاسخ
  • 2 کهخدا 1402/5/21 8:38:44

    شکست خوردگان جایگاهی پیش مردم ندارند زنده باد سردار ندای وحدت مهدی روشنفکر

    پاسخ
  • 3 عدالت 1402/5/21 8:37:0

    به والله قسم این طیف از همه خرابتر هستن پرونده سازان تخریب نخبگان دو دستگی این ستان همش کار این طیف هستن

    پاسخ
  • 4 شهروند دردمند 1402/5/20 22:50:25

    درود این استان زر خیز و نخبه پرور نیاز به فردی که رزمه ی مدیریتی در سطوح مختلف کشوری داشته ، دارد و قطعا چنین فردی میتواند مسائل این چند شهرستان را رفع کند فردی که با قاطعیت تمام به تبعیض و طایفه گرایی نه بگوید و از استعدادهای خفته و کارامدی که به دلیل طایفه گرایی و تبعیض کنار گذاشته شده اند استفاده کند و کسی همچون حاج نادر منتظریان دارای این قاطعیت و عدالت محوری نخواهد بود ... به امید روزی که بر کرسی عدالت تکیه دهد و فقر و فلاکت و تبعیض رخت بر بندد✌

    پاسخ
  • 5 امید 1402/5/20 21:51:22

    بله دقیق همون جریان فکری که باعث و بانی تمام بدبختی ها و مشکلات امروز مردم و کشورمان هست. به قول اینشتین : فکری که موجب خرابکاری میشه نمیتون خرابکاری رو اصلاح و درست کنه. جریان فکری ...خخخ

    پاسخ
  • 6 بویراحمد 1402/5/20 20:6:45

    جریان شما امتحانش را پس داده، و در طول این دوسال دولت و مجلس همسو با ‌شما نتوانسته است حداقل مشکلات مردم را مرتفع کند پس خواهش میکنم کمی با مردم صادق تر باشید.

    پاسخ
  • 7 حسین زاده 1402/5/20 18:24:24

    الکی خودتو خسته نکن این دوره بهرامیه

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1402/5/20 17:9:3

    بی تردید کسی که با برنامه وارد انتخابات شده و یکی از اهدافش آوردن سرمایه گذاران در سطح ملی و شرکت و ...به استان برای اشتغال جوانان است و علاوه بر آرای قومی از پشتیبانی یک جریان قوی هم برخوردار است و خودش هم انسانی نستوه،اخلاق مدار و شجاع و مردم دار است و رده های مختلف مدیریتی در سطح استان و ملی را در چند وزارتخانه در پرونده دارد و اهل تعامل و ارتباط با سطوح مختلف دولت و حاکمیت و شاخصه ی مردم داریش نیز کم نظیر است،با اقبال عمومی روبرو شده است و گزینه ی اول پیروزی در حوزه ی انتخابیه ی بویراحمد،دنا و مارگون است

    پاسخ
  • 9 بویراحمد گرمسیر 1402/5/20 16:13:35

    فارق از هر مسئله ای تنها کسی که میتواند وضعیت کنونی استان وشهرستان را تغییر دهد اقای منتظریان هست.

    پاسخ
  • 10 قادر 1402/5/20 15:29:57

    لطفابه دوروبرت هم نگاه کنیدشماادم پاک وباشرفی هستی اماادمهای دوروبرت که فامیلت هستندنام خوبی ندارندوباعث میشودکه مردم ازشمازده شوند

    پاسخ
  • 11 دشتروم 1402/5/20 15:14:12

    فقط بهرامی

    پاسخ
  • 12 کوهنورد 1402/5/20 15:13:33

    بسیاری از اصولگرایان شناسنامه دار بویراحمد به بهرامی پیوستند. این دوره بویراحمد واحد یک صدا بهرامی را صدا میزند

    پاسخ
  • 13 تهمتن 1402/5/20 15:12:27

    فکری که ته تهش گشت ارشاد باشه باید کاندیدش هم تو باشی.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها