یادداشت
گفتگو و گزارش

دستور عجیب معاون استاندار برای رفع مشکل برادرش! + سند

معنای باطنی این دستور آنقدر آشکار و مبرهن است که نیازی به توضیح این سایت خبری نیست و مخاطبان فهیم و دانا خود می دانند معنای این دستور چه می باشد!

دستور عجیب معاون استاندار برای رفع مشکل برادرش! + سند

اَفتونیوز| معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد که ریاست جلسه را بر عهده داشته دستور داده ظرف یک هفته، دلایل مخالفت اداره کل منابع طبیعی جهت اختصاص دادن زمین به برادرش برای احداث تالار عنوان شود!

 طرح احداث تالار گردشگری در زمین های منابع ملی یا طبیعی که به نام برادر معاون اقتصادی استاندار بوده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست احسان عسکری معاون اقتصادی استاندار مطرح شده که به دلیل مخالفت منابع طبیعی با اختصاص زمین، در آخرین جلسه ستاد استان مطرح شده و این ستاد به ریاست آقای عسکری معاون اقتصادی استاندار دستور داده اداره کل منابع طبیعی ظرف مدت یک هفته دلایل مخالفت خود را به همراه پیشنهادهای فنی و کاربردی!!! به معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یعنی (خودش) اعلام کند!

سالهاست منابع طبیعی کشور به دلیل مجوز های طرح های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری بصورت بی رویه مورد یغما قرار گرفته، طرح هایی که بیشتر به سود و  انتفاع شخصی بوده و به زیان  منابع و منافع ملی و  عمومی کشور تمام شده است.

اداره کل منابع طبیعی بنا بر رسالت کاری خود حتما دلایلی برای عدم واگذاری زمین برای احداث  تالار دارد اما باید پرسید، اگر پای متقاضی دیگری درمیان بود باز معاون اقتصادی، یک اداره کل  را به قید فوریت مامور به ارائه دلایل می کرد؟ 

معنای باطنی این دستور آنقدر واضح و آشکار است که نیازی به توضیح این سایت خبری نیست و مخاطبان فهیم و دانا خود می دانند معنای این دستور چه می باشد!

قانون تعارض منافع هم در این استان یعنی کشک!!!

حق پاسخگویی محفوظ است و این سایت خبری آماده انتشار توضیحات معاون اقتصادی استاندار در این خصوص می باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 محمد 1402/5/22 10:17:40

    کار ستاد رفع موانع همینه ایشون که دستور نداده قطعا واگذار بشه گفته دلایل رو بیان کنید امکان نداره تولید در این استان رشد کنه

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/5/21 10:31:6

    دروغ چرا؟ انصاف هم خوب چیزیه ایشان یک برادر دارند آنهم آخونده قم هستند اصلا فازش به تالار چنین کارهایی نمی خوره خدا همه مون را به راه راست هدایت کنه

    پاسخ
  • 3 سعید 1402/5/21 9:5:45

    مرگ بر فساد

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1402/5/21 8:20:11

    با سلام معاون ....................... نیز دستور داده اند که پسر عمویش آقای ا... د....... در مرکز کارشناسان دادگستری استان بصورت قراردادی جذب شده است

    پاسخ
    • 4 - 1 امیر پاک نیت پاسخ به : 1403/1/4 20:31:21

      با سلام من فک کنم نزدیکترین فردی هستم که دکتر خوب میشناسم ایشون یک برادر دارند و طلبه هستند و در استان تشریف ندارند چرا ماها ندیده و نشنیده مطلب می‌زنیم مگر به قیامت فکر نمی کنیم که در پیش روی همه ما ها هست بسیار پاکدست و همه غمش و نگرانی رفع مشکلات اقتصادی این استان هست

سایر اخبار
برگزدیدها