یادداشت
گفتگو و گزارش

کم محلی شبکه دنا و اداره ارشاد استان به خبرنگاران

دو دستگاه متولی خبرنگاران ( صدا و سیما استانی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی) است اما در واقع این دو سازمان به جای پیشرو بودن حتی نمی‌تواند پشت سر بقیه دستگاه ها از خدمات خبرنگاران خود تجلیل کنند.

کم محلی شبکه دنا و اداره ارشاد استان به خبرنگاران

اَفتونیوز|  روز خبرنگار، بهانه‌ای است برای صحبت کردن  در خصوص  شغلی که همواره در کنار مفاهیم  مانند  «آگاهی» «حقیقت» «شجاعت» توصیف می‌شود و شاید تنها ذوق و  لذت اش نیز در همنشینی با این  دست واژگان باشد.

براساس آنچه مرسوم است که در این روزها همه از جایگاه رفیع و ارزش والای این حرفه سخن  می‌گویند.

دو دستگاه  متولی خبرنگاران  ( صدا و سیما استانی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی) است اما در واقع  این دو سازمان به جای پیشرو بودن حتی نمی‌تواند پشت سر بقیه دستگاه ها از خدمات خبرنگاران خود تجلیل کنند.

تاکنون شبکه دنا برنامه خاصی در خصوص روز خبرنگار تدارک ندیده یا اگر چنین برنامه ای وجود داشته از نظر ها و نگاه ها پنهان مانده است، گفته می شود در روز خبرنگار مهمان برنامه گفت و گو محور این شبکه با اجرای آقای عادل زاده «قادر طراوت پور» شاعر هم استانی بوده  و برای این شبکه مقدور نبود یک جلسه از این برنامه را در طول سال به روز خبرنگار اختصاص دهد، اگر هم در این خصوص  برنامه ی دیگری ساخته شده در سطح برنامه های  درجه پایین تر و  ضبطی بوده است.

  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز روز گذشته  یک نشست فاجعه بار را در اوج بی برنامه گی برگزار کرد.

نشستی که حداقل ترین آداب تکریم خبرنگار در آن رعایت نشد و در نهایت نتایج جشنواره "خبر خوب" اعتراض جمعی از خبرنگاران و فعالین رسانه را برانگیخت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/5/23 1:18:43

    خبر نگاری که تو و نو روز کمایی باشید که فقط از مدیران باج سبیل میگیرین وهر کدام شدید مدافع و سایت شخصی یک مسئول درهمین حد هم از سر و گوش تان زیاد هست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها