یادداشت
گفتگو و گزارش

روشنفکر در پیش ثبت نام انتخاباتی خطاب به کاندیدا؛


در وعده وعیدهای خود به مردم بزرگنمایی نکنید!

مهدی روشنفکر نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون کاندید نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ی انتخابیه شد.

 در وعده وعیدهای خود به مردم بزرگنمایی نکنید!

اَفتونیوز| مهدی روشنفکر با حضور در آرامگاه جهان پهلوان غلامرضا تختی از حضور خود در انتخابات ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون خبر داد.

مهدی روشنفکر ضمن تشکر  از لطف و محبت مردم شریف بویراحمد و دنا که در تمامی عرصه‌ها، حضور حداکثری دارند و وفاداری خود به نظام و انقلاب را به بهترین شکل ممکن با مشارکت‌های اجتماعی نشان داده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

ایشان افزود: تصمیم‌گرفتم در کنار آرامگاه پهلوان غلامرضا تختی اعلام حضور کنم.

ایشان افزود: مردم آگاه بویراحمد، دنا و مارگون قطعا از فهم و سواد سیاسی بالایی برخوردارند و به درستی میدانند عملکرد  مسئولین در راستای خدمت به مردم و برای  آرامش و آسایش آنان است و تا چه اندازه عملکرد و مشی سیاسی ما مسئولین به اهداف انقلاب نزدیک است.

انتخابات نمادِ مردم سالاری است، یکی از مهمترین ابزارهاییست که به لطف انقلابی که دستاورد بزرگ همین مردم است در خدمت مردم قرار گرفته است تا به وسیله آن وفاداری خود به انقلاب و همچنین رضایت و عدم رضایت خود نسبت به تصمیم‌گیران و سیاست‌ها را با رای دادن یا ندادن به آنها اعلام کنند.

به عنوان خادم ملت و به عنوان نامزد انتخابات ۱۴۰۲،  مردم و به ویژه مردم حوزه انتخابیه بویراحمد ، دنا و مارگون را به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و ایستادن در کنار نظام دعوت میکنم و خطاب به ملت عزیز اعلام میکنم هیچ شخصی نمیتواند منکر مشکلات موجود باشد همانگونه که بنده در این سال‌ها چه بیرون از مجلس و چه از طریق تریبون‌ مجلس تلاش کرده‌ام صدای مردم در مجلس باشم و بارها به مشکلات و آسیب‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به ویژه دهن‌کجی‌ها به نخبگان، محرومین و تولید کنندگان کشور در بخش‌های مختلف به طرق گوناگون اشاره کرده‌ام و امیدوارم مسئولان و به ویژه وکلای ملت همیشه به این موضوعات توجه خاص داشته باشند.

مهدی روشنفکر در ادامه افزود: اخلاق مداری یکی از حلقه‌های مفقوده‌ی برخی گروها و جریانات و شخصیت های سیاسی در کشور است و در حقیقت بی اخلاقی مهمترین آفت امروزِ سیاست است که سلامت و شکوفایی فضای سیاسی را تهدید میکند.لذا مردم، مسئولان و نامزدهای انتخاباتی باید تلاش کنیم  اخلاق مداری را سر لوحه قرار دهیم و از مردم شریف و همچنین رسانه ها که چشمان بیدار جامعه هستند تقاضامندم اخلاق مداری و پایبندی به اخلاق و شان اسلامی و انسانی از جانب مسئولین و نامزدهای انتخاباتی  را مورد دقت نظر و توجه ویژه‌ی خود قرار دهند و این اصل مهم را به عنوان یکی از معیارهای اصلی در انتخاب خود مد نظر داشته باشند. زیرا بی اخلاقی و بی اخلاقان مانند علف‌های هرزی هستند که میتوانند هر مزرعه آبادی را تا مرز نابودی بکشانند و انسان بی اخلاق،خاصه اگر از جرگه ی رجال سیاسی باشد،حتی اگر حائز ویژگی های فردی و توانایی های مثبت باشد،باز هم نمیتواند برای جامعه مفید واقع شود و در واقع اخلاق مداری شرط اساسی فعالیت سیاسی سالم برای هر شخصیت فعال سیاسی به حساب می آید. و ماندگاری جهان پهلوان تختی در تاریخ ایران‌زمین، بیش از هر چیزی به دلیل خصوصیات اخلاقی و شخیصت منحصر به فرد ایشان بود پس بیاید تا جایی امکان دارد از ایشان الگو برداری کنیم.

از نامزدهای عزیز درخواست دارم در وعده و وعیدهای خود به مردم بزرگنمایی نکنید و مدبرانه و آگانه و با رعایت اصل صداقت با مردم گفتگو کنید. و بدانیم فقدان صداقت و بزرگنمایی باعث ایجاد بدبینی و بی اعتمادی خواهد شد . باید همه نامزدها ضمن قانون مداری  و اخلاق مداری، متوجه محدودیت‌ها و معذورات کشور و جایگاه نمایندگی باشیم.

از  مردم عزیز درخواست دارم نسبت به برنامه‌ها و کارنامه همه نامزدها با آگاهی کامل قضاوت کنند و انصاف و آگاهی را دو رکن اصلی قضاوت‌های خود قرار دهند.مطیع بی چون و چرای امر قانون باشیم و همزمان خدا را ناظر بر اعمال خویش بدانیم تا سعادت دنیا و آخرت را برای خود تضمین کنیم.

در پایان آرزوی سربلندی برای مردم و ایران عزیز دارم. انشالله ملت نجیب و شریف ایران با وحدت و همدلی و به پشتوانه آگاهی و اخلاق مداری و تمکین به قانون،از این برهه‌ی حساس تاریخ و موانع پیش رو با موفقیت و سربلندی عبور کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 ناشناس 1402/5/23 18:52:42

    این آقایی که دم از اخلاق می زند با فریب مردم و با تحریک احساسات مردم صاف و پاک رای آنها را صرف بستگان نزدیکش کرد و نخبگان را فراری داد و فقط سیلارستان برایش مهم بود نه چنارستان نه جهان آباد و نه جای دیگری مردم اعتمادشان را از این آقا پس گرفتند و از رایی که به او دادند پشیمان شدند و بهتر بود ثبت نام نمی کرد حالا که ثبت نام کرد باید شورای نگهبان او را رد صلاحیت کند و اگر چنین نشد مردم خود او را دست رد بر سینه اش می زنند

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/5/23 18:52:42

    این آقایی که دم از اخلاق می زند با فریب مردم و با تحریک احساسات مردم صاف و پاک رای آنها را صرف بستگان نزدیکش کرد و نخبگان را فراری داد و فقط سیلارستان برایش مهم بود نه چنارستان نه جهان آباد و نه جای دیگری مردم اعتمادشان را از این آقا پس گرفتند و از رایی که به او دادند پشیمان شدند و بهتر بود ثبت نام نمی کرد حالا که ثبت نام کرد باید شورای نگهبان او را رد صلاحیت کند و اگر چنین نشد مردم خود او را دست رد بر سینه اش می زنند

    پاسخ
  • 3 دردمند 1402/5/23 8:33:35

    خداوکیلی چقد حرفهایی که میزنید در عمل به اون پایبند بودی دکتر جان همش تناقض شما با شعار بویراحمد واحد در انتخابات وارد شدین عین جمله شما سیلارستان با چنارستان و جهان آباد برام فرقی نداره ولی در عمل تا الان بالغ بر 30 نفر از برادران حوزه های مارگون ، پاتاوه ، لوداب گذاشتین مدیر و معاونت های مهم من جوان جویای عدالت‌چطور دوباره بهتون اعتماد کنم؟؟

    پاسخ
  • 4 پارسا 1402/5/23 0:36:44

    تخت زمین خواهد شد بای بای

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها