یادداشت
گفتگو و گزارش

شیرعلی خرامین رسما کاندیدای انتخابات شد/+ متن بیانیه

شیرعلی خرامین روانشناس و استاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رسما وارد انتخابات شد.

شیرعلی خرامین رسما کاندیدای انتخابات شد/+ متن بیانیه

اَفتونیوز| شیرعلی خرامین روانشناس و استاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  رسما وارد انتخابات شد.

 خرامین با صدور اطلاعیه‌ای از نامزدی خود برای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه شهرستان‌‌های بویراحمد، دنا و مارگون خبر داد و نوشت:  آماده‌ام تا آخر همراه شما و‌ امیدوار به بصیرت شما خواهم ماند و به اذن خداوند سبحان و دلگرمی و اعتماد به درایت و بزرگ‌اندیشی شما مردم شریف حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در این مسیر پرتلاطم، محکم و استوار در کنار شما مردم فهیم و آگاه قدم بر می‌دارم.
متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است.
به نام خدا
«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»
مردم شریف، بزرگوار و آگاه شهرستان‌های بویر احمد، دنا و مارگون
سلام علیکم
آن روز که از همه تعلقات فریبنده سرزمین بریتانیا دل کندم درون سینه‌ام قلبی را داشتم که مالامال از عشق به بودن در کنار شما و انجام رسالتم به عنوان فرزندی از این سرزمین بود. عشق بودن در کنار درد‌های مردم زیلایی، آبمورد، چین، جلاله، لوداب، مارگون، دمچنار، کبگیان، سی‌سخت، پاتاوه، سفیدار، دشت روم، سادات محمودی، تنگ سرخ، کماکان و... بزرگترین انگیزه کشاندنم به این دیار بود. بعد از سال‌ها تدریس، تألیف، تحقیق و درمان فردی مردم به این نقطه رسیدم که درد در جامعه است نه افراد و درد این جامعه تا حد زیادی در ساختمان بهارستان و تصمیمات آن می‌تواند تشدید و یا درمان گردد.
معتقدم درد‌های این مردم معیشت، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی است و راه حل آن صنعت، کارخانه، کشاورزی و برنامه‌های اجتماعی علمی خواهد بود. و نیز معتقدم آب، خاک، گاز و نفت ثروت‌های مادری ماست و باید حقمان را از این ثروت‌ها به جیب مردم برگردانیم. معتقدم راه نجات این سرزمین عبور از مرز‌های جغرافیایی و شایسته سالاری است راهی که از دالان‌هایی علمی و مراکز علمی و به دست نخبگان امکان‌پذیر خواهد بود.
حضورم را با برنامه دقیق علمی نخبگانی از سراسر مناطق حوزه انتخابیه در تمام زمینه‌ها همراه نموده، که در آینده به صورت مدون تقدیم خواهم کرد.
ضمن تشکر از همه نمایندگان ادوار و احترام به همه نامزد‌های احتمالی، آماده‌ام تا آخر همراه شما و‌ امیدوار به بصیرت شما خواهم ماند و به اذن خداوند سبحان و دلگرمی و اعتماد به درایت و بزرگ‌اندیشی شما مردم شریف حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در این مسیر پرتلاطم، محکم و استوار در کنار شما مردم فهیم و آگاه قدم بر می‌دارم.

من الله توفیق
شیرعلی خرامین



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها