یادداشت
گفتگو و گزارش

«حاج سعادتیان» به انتخابات کهگیلویه آمد/سخن بسیار دارم در دل اما چه بی‌پایان....

آیت‌الله سعادتیان چهره‌های شناخته شده حوزه کهگیلویه بزرگ برای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

«حاج سعادتیان» به انتخابات کهگیلویه آمد/سخن بسیار دارم در دل اما چه بی‌پایان....

اَفتونیوز| آیت‌الله سعادتیان  چهره‌های شناخته شده حوزه کهگیلویه بزرگ برای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

 سعادتیان در اطلاعیه‌ای به همین مناسبت نوشت: خود روستا زاده‌‌ای هستم که فقر و محرومیت را درک و لمس کردم و همه دردها و رنج‌های مردم رنج کشیده‌ی کهگیلویه بزرگ را می‌دانم.
وی افزود: همه ماها از فقر، فرق، بیکاری، مهاجرت و همه‌ی بی‌عدالتی‌هایی که در حق ما روا داشته‌اند، اطلاع داریم و درد مشترکمان است.
 متن اطلاعیه‌ی آیت‌الله سعادتیان  کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به شرح زیر است.
بسم رب الشهدا والصدیقین
یَأتی عُلَماءُ شیعَتِنَاالْقَوّامُونَ لِضُعَفاءِ مُحِبّینا وَ أهْلِ وِلایَتِنا یَوْمَ الْقِیامَهِ
آن دسته از علماء و دانشمندان شیعیان ما که در هدایت و رفع مشکلات دوستان و علاقه‌مندان ما تلاش کرده‌اند، روز قیامت در حالی وارد صحرای محشر می‌شوند که تاج کرامت بر سر نهاده‌اند.»
می آیم با توکل به خدای متعال برای خدمت به مردم دیارم
مردم کهن دیار کهگیلویه‌ی بزرگ، ‌ای راست قامتان تاریخ که تجلی داده‌اید شهامت، شجاعت، ‌ایمان، تقوی، صداقت و مهربانی را، به پاس نام بزرگ همه‌ی شما در گذر تاریخِ سراسر‌ایمان و شجاعتتان، با توکل به خداوند قادر و استعانت از ائمه اطهار اینجانب آیت الله سعادتیان برای خدمت به شما مردم شریف قدم به عرصه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی به پشتوانه‌ی حمایت و همراهی شما مردم آگاه و استوار، (با حفظ حرمت سایر رقبای انتخاباتی و رعایت موازین و اصول قانونی کشور) گذاشته‌ام. به پیروی از سخن سرور آزادگان، امام حسین ـ علیه السلام ـ آنگاه که می‌فرماید: ((اعلموا ان حوائج الناس الیکم من نعم الله علیکم فلاتملوا النعم فتتحول الی غیرکم))
(( بدانید نیازمندی‌های مردم که [به شما مراجعه می‌کنند] از نعمت‌های الهی است پس نعمت‌ها را افسرده نسازید، که این وظیفه خدمت‌رسانی به دیگران محول خواهد شد. ))
مردم انقلابی و رنج کشیده‌ی کهگیلویه‌ی بزرگ، آگاهم از همه‌ی درد‌ها و رنج‌هایی که فریاد مشترک همه‌ی ما هستند، خود روستا زاده‌ای هستم که فقر و محرومیت را درک و لمس کردم و نیک می‌دانم همه درد‌های مشترکمان را که همگی می‌نالیم از فقر، فرق، بی‌کاری، مهاجرت و همه‌ی بی‌عدالتی‌هایی که در حق ما روا داشته‌اند. آمده‌ام استوار و پایدار که هم صدا با همه‌ی شما برای ر‌هایی از این درد‌های مشترک، همراه شما باشم. (‌ایستادگی کن تا روشن بمانی / شمع‌های افتاده خاموش می‌شوند)

اینجانب بر حسب وظیفه‌ی دینی و انسانی خود با توجه به اینکه نوع شغلم باعث گردید که تجربه و آگاهی کاملی داشته باشم از همه‌ی مشکلات و دغدغه‌های مردم دیارم و از طرفی رشته و مدرک تحصیلی و دانشگاهیم نیز یاریگر و مددکار خوبی بوده است برای درک بهتر مشکلات مردم و ارائه راهکار و برنامه جهت رفع مشکلات مردم، خاصه آنگاه که با راه‌اندازی دانشگاه ارتباطم به خصوص با نسل جوان و علمی بیشتر شد و افتخار تدریس و هم رایی با نسل پویا و جوان موجب گردید که خود را در قبال آینده‌ی مبهم آن جوانان با استعداد مسئول بدانم و قدمی بردارم برای خدمتی بیشتر...
هر چند که آگاهم از سختی‌ها و مصائب این مسیر و مبارزه، اما استوار و‌امیدوار با توکل به یزدان پاک قدم در این عرصه‌ی می‌گذارم به عشق خدمت به مردم و مبارزه با زر، زور و تزویر... در کنار و همراه با شما مردم فرهیخته‌ی دیارم هستم.
((از ثبات خودم این نکته خوش آمد که به جور
در سر کوی تو از پای طلب ننشستم حافظ ))
سخن بسیار دارم در دل اما چه بی‌پایان....



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 امیرطاها زمانی خواه 1402/6/9 2:29:39

    انشالله موفق میشی حاجی عزیز و بزرگوار دوست داشتنی❤️

    پاسخ
  • 2 شهرام اکسیر 1402/5/24 17:57:16

    باسلام،جناب حاج سعادتیان فردی بسیار کوچک ،مومن ،خدایی ،ایشون جز بزرگان و خیرین و باسوادان میباشد،بدون هیچگونه ریاحکاری و به لطف پروردگار دارای عمری با عزت و شرافتمندانه،دارای چندین لوح تقدیر بخاطر مشارکت در کارهای خداپسندانه

    پاسخ
  • 3 بیداریان 1402/5/24 17:39:2

    باسلام و عرض ادب انشاالله که موفق و سربلند باشید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها