یادداشت
گفتگو و گزارش

در نشست با رسانه ها مطرح شد؛


مواضع سپاه استان در خصوص انتخابات چیست؟/ خرمدل: بعضی از کاندیدا هر جا می‌نشینند از سلامت انتخابات حرف می‌زنند و این ظلم است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضع سپاه در انتخاب آتی مجلس، عدم دخالت است. هر کسی که در سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد حکم گرفته است، حق ندارد علیه یا له کسی ورود کند.

مواضع سپاه استان در خصوص انتخابات چیست؟/ خرمدل: بعضی از کاندیدا هر جا می‌نشینند از سلامت انتخابات حرف می‌زنند و این ظلم است

اَفتونیوز| سردار حمید خرمدل صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد
 به انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: موضع سپاه در انتخاب آتی مجلس، عدم دخالت است. هر کسی که در سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد حکم گرفته است، حق ندارد علیه یا له کسی ورود کند.
وی تأکید کرد: سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت چهار رکن است که مقام معظم رهبری بیان فرمودند و ما در سپاه آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
خرمدل گفت: در بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و صدا و سیما برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است و دانشجویان از کاندیدا‌ها برای بیان دیدگاه‌هایشان دعوت می‌کنند که در دانشگاه‌ها حرف‌هایشان را بزنند. همچنین صدا و سیما ظرفیتی را برای حضور نامزد‌های انتخابات مجلس برای ارائه نظرات‌شان فراهم شده است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص سلامت انتخابات مجلس، اظهار داشت: اینکه بعضی از کاندیداها هر جا می‌نشینند از سلامت انتخابات حرف می‌زنند. این ظلم به نظام است. انتخابات همیشه در کشور ما در نهایت سلامت برگزار شده و بیان این حرف‌ها خیانت است.
وی افزود: در دوره گذشته تک به تک با فرمانداران صحبت می‌شد. آقای کلانتری، استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد در دوره قبل قرآن را آورد و همه را قسم داد. الحمدالله بهترین انتخابات هم برگزار شد.
سردار خرمدل تاکید کرد که کاندیداها این کلمه را بکار نبرند، این حرف دشمن است. قطعاً ما باید به دست‌اندرکاران انتخابات مجلس تذکر دهیم و صحبت کنیم تا این دغدغه همه مرتفع شود.
وی افزود: همه برای سلامت انتخابات متفق القول و پای کار هستند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از کاندیداها پیرامون یکی از فرمانداران دغدغه داشت که ما آن فرماندار را آوردیم و باهاش صحبت کردیم و فرماندار نکاتی را مطرح کردند که حرف اش هم درست بود.

منبع : کبنانیوز



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها