یادداشت
گفتگو و گزارش

پرداخت بیش از ۲۰ هزار فقره وام ازدواج در کهگیلویه و بویر احمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۰ هزار و ۵۲۲ فقره وام ازدواج در دوران فعالیت دولت سیزدهم به جوانان استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۲۰ هزار فقره وام ازدواج در کهگیلویه و بویر احمد

اَفتونیوز|  عین الله دهقان افزود: این تعداد تسهیلات بانکی برای کمک به ازدواج جوانان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بانک های عامل استان پرداخت شده است.

وی از ارائه یکهزار و ۳۵۶ مشاوره رایگان در دولت سیزدهم به جوانان استان خبر داد و گفت: در زمان حاضر ۳۶تشکل مردم نهاد در حوزه جوانان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۱۶ برنامه با محوریت ازدواج و جوانی جمعیت در استان درحال اجراست.

دهقان تاکید کرد: برگزاری یکهزار و ۷۰۵ برنامه فرهنگی،۱۴۰ برنامه غنی سازی اوقات فراغت از دیگر راهبردهای دولت سیزدهم برای داشتن نسل جوانی پویا در کهگیلویه و بویراحمد است به گونه ای که هم اکنون یکهزار پایگاه اوقات فراغت تابستانی در استان فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های ورزشی از راهکارهای سلامت روح و جسم جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه است افزود که در زمان حاضر ۳۳هزار و ۳۸۰ ورزشکار سازمان یافته و زیرپوشش حوادث در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

دهقان عنوان کرد: در دوران فعالیت دولت سیزدهم ۳۴ نشست ساماندهی امور جوانان در شهرستان های مختلف و ۶ نشست تخصصی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها