یادداشت
گفتگو و گزارش

نماینده بویراحمد در مجلس خبر داد؛


رشد ۸۰ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان بویراحمد

نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۸۰ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان بویراحمد خبرداد و اظهار داشت: اعتبارات عمرانی این شهرستان در سالجاری از محل اعتبارات استانی ۳۴۵ میلیارد تومان است.

رشد ۸۰ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان بویراحمد

اَفتونیوز| "مهدی روشنفکر " در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد گفت:" من نمی‌گویم که 100 درصد مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد پاک هستند اما در رأس همه آنها، فرماندار شهرستان بویراحمد با این روحیه در حال خدمت است."

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای دولت سیزدهم مبارزه با فساد است، خاطرنشان کرد: وقتی مدیری با این شعار‌ها سنخیت نداشته باشد جایش در این دولت نیست.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اهمیت خواندن نظارت مدیران بر اجرای پروژه ها، یادآور شد: یکی از مواردی که مدیران از آن غافل هستند، نظارت است که اگر این نظارت نباشد حتما کارها فرسایشی می‌شود.

روشنفکر گفت:"حاصل نظارت مدیران این می‌شود که پروژه‌ها و امور مردم در موعد مشخص، زمان کمتر و با هزینه کمتر  به اتمام برسند و یقیناً با این شیوه، رضایت مردم بعنوان ولی نعمتان انقلاب هم فراهم می‌شود."

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی آمارهای ریالی تخصیص یافته به پروژه های عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه حوزه انتخابیه بویراحمد، تصریح کرد: توجه دولت و تخصیص اعتبارات به این استان و به ویژه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون در مقایسه با استان‌های دیگر اصلاً قابل مقایسه نیست.

وی از رشد ۸۰ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان بویراحمد هم خبرداد و اظهار داشت: اعتبارات عمرانی این شهرستان در سالجاری از محل اعتبارات استانی ۳۴۵ میلیارد تومان است.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی افزود: ۳۱ میلیارد تومان از طریق کمیسیون آموزش برای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تخصیص داده شد. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/5/28 9:42:30

    آقای فرماندار چرا این رشدهایی که شما دائمأ آمار می دهید برای مردم و زندگی شان ملموس و قابل درک نیست؟ نکند مردم نمی فهمند و یا کج فهم شده اند؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها