یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ رئیس مجمع اصلاح طلبان استان به «علی محمد دانشی»/«کفایی»: اظهارات شما عین کتمان حقیقت است!

دبیرکل حزب موتلفه استان ک.ب در مصاحبه ای به ذکر مواردی دور از واقعیت در خصوص اصلاح طلبان و اقبال مردم به اصولگرایان و عملکرد شورای نگهبان پرداخته اند که عین کتمان حقیقت است.

پاسخ رئیس مجمع اصلاح طلبان استان به «علی محمد دانشی»/«کفایی»: اظهارات شما عین کتمان حقیقت است!

اَفتونیوز| علی محمد دانشی   دبیر حزب موتلفه در مصاحبه ای با یکی از پایگاه های خبری اظهار داشت:  با توجه به اقبال مردم به اصولگران، در هر دوره‌ای که کاندیداهای اصولگرا دست از تفرقه و تکثر برداشته و با انسجام و یکپارچه وارد کارزار انتخابات شده‌اند، توانسته‌اند رای اعتماد مردم را بگیرند و بر رقیبان اصلاح‌طلب پیروز شوند.(کلیک کنید)

در همین خصوص علیرضا کفایی رئیس مجمع اصلاح طلبان استان در یادداشتی به اظهارات دانشی پاسخ داد.

کفایی نوشت: دبیرکل حزب موتلفه استان ک.ب در مصاحبه ای به ذکر مواردی دور از واقعیت در خصوص اصلاح طلبان و اقبال مردم به اصولگرایان و عملکرد شورای نگهبان پرداخته اند که عین کتمان حقیقت است.

انتخابات گذشته (لااقل دو دوره قبلی) رسواتر از آن است که کسی بتواند از آن دفاعی داشته باشد و انتخابات پیش رو با قانون جدید تعبیه!! شده توسط مجلسی که آرای کل راه یافتگان آن "گر نیک بنگری" جز حقارت و ذلت و دوری از نظر مردم نیست؛ خود گویای واقعیت هاست و مباحث مطروحه از سوی حزب و فرقه های حاکمیتی برای بازار گرمی و ترغیب رقیب و بالا بردن مشارکت است و نیز دوام خود را در ستایش و تملق از حکومت می دانند.

از مهمترین خاصیت های مرور تاریخ این است که آدمی از گذشته درس عبرت بگیرد که تاریخ آینه عقل است و می بایست با خرد ورزیدن اجازه تکرار خطاهای پیشین را نداد اما ظاهراً قصه همان قصه فریب دیو است و خام اندیشی و تیشه نحیف هجو.

تحریف تاریخ و روایتی که ناقض تاریخ نزدیک است لاجرم آدمی را به گفتن هجویات و کذب گویی می کشاند و آنچنان اینگونه روایت ها؛ نحیف و رنجوراند که کمتر کسی حتی حاضر به نقل و بازگویی آن است.

موتلفه کارنامه مشخصی دارد در چسباندن خود به حاکمیت چه پیش از انقلاب که برای شاه نامه ندامت می نوشتند و چه پس از انقلاب که در رخت سلیمانی، انگشتر را با انگشتان می برند ولی قسمت دردناک ماجرا این است که عبرت نمی گیرند و اکنون به هجو، خورشید را که پیش روی اشان به معاینه ایستاده است انکار می کنند و البته نباید حیرت کرد که مرام و اخلاق در سیاست آنچنان زایل شده است که مردم نه فقط از گروه ها و جناح های سیاسی که از دین هم گریزان شده اند و برجسته ترین تصویری که در ذهن مخاطب می نشیند همین تباهی و پلیدی است که به تاراج میراث عزیز بشریت و ستودن اهرمن آمده است.

می گویند از ابتدای انقلاب و فکر نمی کنند چه می گویند که از آن ابتدا کجا بوده اند و چرا تا سالها در این استان نامی نداشته اند و چرا الآن محق شده اند؛ معما نیست زیرا سابقه درست کردن و کارنامه سازی برای خود و پرونده سازی برای دیگران رسم و مسلک آنان بوده.

از اقبال مردم به اصولگرایان می گویند، قدر و ارزش تاریخ را بدانید و بیش از این تن به افسانه و افسون دیو و دد ندهید، خودتان را نجات دهید و از سوداگران متاع جعل و تحریف نباشید که "بسی سود نکرد آن که یوسف به زر ناسره یفروخته بود"، ۷۶ و ۸۸ هنوز هم کابوس موتلفه است که هر بار خود را در ترازوی آن زمان قرار می دهند بی وزنی سیاسی و اجتماعی اشان چون پر کاه به هر سوی پرتاب شان می کند و به یاد آورند هرگاه اندکی فضا باز شد اصلاح طلبان پیروز میدان بودند از مجلس و دولت گرفته تا شوراها و مجموعه هایی که انتخابات آزاد داشته اند، از تحریف تاریخ که بگذریم حداقل کاری که می توانید بکنید سکوت است تا لااقل خاطره آن شکست ها آزارتان ندهد.

البته این سخن حق را باید شنید که اصلاح طلبان گاهی به غرور دچار شدند و گاهی در تحلیل دچار اشتباه بوده اند و در ادامه کار و فعالیت بخصوص در جنبش زن زندگی آزادی از نظر تشکیلاتی کمتر توانستند با مردم همراه شوند و نقصی است که باید جبران کنند.

و اما شورای نگهبانی که آرای علیرضا رجایی را باطل می کند تا حداد عادل را برکشد، در حمایت از احمدی نژاد با تمام توان و قوا و حتی دبیر و حقوقدان اش برای او تبلیغ می کرد و آن هم سرانجامش که امروز جرأت آوردن نامش را هم ندارید و رد صلاحیت های گسترده تا مرحوم هاشمی و تا لاریجانی و .... و ابطال انتخابات همین گچساران و عدم اقبال عمومی مردم به نهاد انتخابات و بی اعتنایی به اصولگرایان و ... را از یاد برده اید، از چه دفاع می کنید؟ موئلفه که در معادلات سیاسی هیچگاه نزد مردم و حتی حکومت محلی از اعراب نداشته و فقط از آن سوءاستفاده کرده اند و بعنوان ابزاری برای اشاعه دروغ و پرونده سازی و بیان نظرات حاکمیت بهره برده اند، نمونه عینی آقای میرسلیم پیش چشمتان است.

حضرات؛ بر توسن کلمات سوار شدن آسان است اما از آن سمند سرکش فرود آمدن بسیار سخت، حقیقت و تاریخ را نمی توان با تیشه نحیف هجو ضایع کرد و از میان برد ولو دو سه روزی بتوان حرف را بر کرسی نشاند اما فقط حرف است و این کرسی پایه ای ندارد، همین که بر آن نشستی محکم بر زمین خواهی خورد و هرچه بالاتر بنشینی محکم تر سقوط خواهی کرد، نمی توان همیشه مردم را فریب داد و نقش مارکشید که روزی آفتاب حقیقت رخ می نماید.

از این قبیل روضه خوانی های مبتذل و بی مایه و بدون سند و با تحریف تاریخ؛ مضحک و بی مایه و خنک است، از این رسوا گفتن های هجوآلود دست بردارید.

 

خبر مرتبط:
علی محمد دانشی: عملکرد بد اصلاح طلبان سبب استقبال مردم از اصولگریان شد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 علی سعادت 1402/9/28 3:59:58

    جناب آقای کفایی درکدام وقایع پیش آمده از۴۰۰ تا۹۸ ۸۸ و۰۰۰ اصلاح طلبها به میدان آمدندغیراز اینکه برطبق دشمن کوبیدند چه کاری کردندکه فقط موقع انتخابات سربلند می کنند خیلی چيزهاست که مجال آنها نیست بگویم

    پاسخ
  • 2 خردمند 1402/6/2 15:31:26

    مؤتلفه ایها خیلی خوب بلدند هم از توبره بخورند ، هم از آخور !!! اینها بازار و معامله را با هیچ شاه و رهبر و حزب و گروهی طاق نمی‌زنند. همینکه آبشان به جوی و بازارشان گرم باشد ، هم دینشان است و هم مرامشان ، هم عقیده شان است و هم انقلابشان !!! آقای دانشی ! کمی حداقل با خودتان روراست باشید.

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/6/1 17:42:1

    منصف اقای دانشی در تعجبم با چه رویی وبا چه تحلیلی زبان باز میکنید شما باید در برابر مردم وراجع به عملکرد خود پاسخ گو باشید وبدون شک خداوند سبحان از امثال شماها نخواهد گذشت

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1402/6/1 16:1:37

    جواب منطقی وبراساس واقعیات حاکم برجامعه است با دروغگویی وچاپلوسی نمی شود واقعیات را کتمان کرد مردم همه چیز را با گوشت وپوست خود لمس می کنند ناگفته همه چیز پیداست

    پاسخ
  • 5 مجید 1402/6/1 11:46:6

    درود بر کفایی که خوب میرسلیم رو اومد .

    پاسخ
  • 6 ستار عباسی نژاد 1402/6/1 0:54:2

    حرف حق خلاصه تاریخ انتخابات آزاد

    پاسخ
    • 6 - 1 قربونعلی پاسخ به : ستار عباسی نژاد 1402/6/1 18:25:33

      درود واقعا حرف حق را جناب کفایی فرمودند انچه عیان است چه حاجت به بیان است قطعا در انتخابات آزاد اصلاح طلبان پیروز میدان هستندگر از فیلتر شورای نگهبان رد شوند

سایر اخبار
برگزدیدها