یادداشت
گفتگو و گزارش

توضیحات مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در خصوص ازدحام جمعیت در پمپ بنزین ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان از کارت سوخت شخصی خودرو خود هنگام سوخت گیری استفاده کنند.

توضیحات مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در خصوص ازدحام جمعیت در پمپ بنزین ها

اَفتونیوز| «سالار خشایی» در گفت و گو با خبرنگاران افزود: توزیع بنزین جهت بهبود نظام توزیع سوخت جلوگیری از قاچاق خرید و فروش برخی کارت‌های سوخت بر اساس کارت سوخت شخصی انجام می‌شود و اصلاً بحث گرانی و تغییر سهمیه سوخت وجود ندارد.

وی اظهار کرد: اکثر مردم استان از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند اما عده‌ای به هر دلیلی نسبت به این مهم اقدام نکرده‌اند که خواهش ما این است در زمان مراجع به جایگاه عرضه سوخت برای سوختگیری حتماً از کارت شخصی خود استفاده کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در جایگاه‌های سوخت کارت آزاد اضطراری به اندازه کافی قرار داده‌ایم البته این کارت‌ها برای کسانی است که خودروی نو شماره دارند یا تقاضای کارت سوخت المثنی کردند و یا لحظه مراجعه به جایگاه کارت سوخت همراه ندارند.

خشایی تصریح کرد: قبلاً سه چهار ماه طول می کشید تا کارت سوخت المثنی به دست متقاضیان برسد اما هم اکنون این مدت زمان حداکثر یک ماه شده است.

معطل ماندن بیش از ۱۳۰۰ کارت سوخت در پست

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۱۳۰۰ کارت سوخت شخصی در پست استان کهگیلویه و بویراحمد معطل مانده و در انتظار مراجعه صاحبان و متقاضیان هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ماهانه برای هر کارت سوخت شخصی ۲۱۰ لیتر سوخت بنزین شامل ۶۰ لیتر با نرخ ۱۵۰۰ تومان و ۱۵۰ لیتر با نرخ ۳۰۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۳۰ جایگاه سی‌ان‌جی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که توقف در این جایگاه‌ها به بیشتر از ۱۰ دقیقه نمی‌رسد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها